Stellas perspektiv
Just nu var jag hemma själv, killarna sov hos oss inatt men dom alla hade dragit till skolan. Jag var hemma idag då jag inte hade nån ork att se Sebastian, jag har inte berättat nått till honom än.
Sebastian
Varför är du inte i skolan?
Stella
Orkar inte idag.
Sebastian
Kom till mig om en timme så myser vi, är också hemma
Stella
Vill nog bara vara hemma idag❤️
Sebastian
Kom fucking hit sa jag
Stella
Inte idag, ska träffa Dante vid lunch❤️
Sebastian
Kommer du inte hit blir det konsekvenser
Stella
Kommer om en timme då.
LästJag vill egentligen bara vara hemma, men det blir bara värre om jag inte gör de här, jag måste göra slut. Jag klev upp ur sängen och klädde på mig ett par mjukisbyxor och ett vitt linne och en mörkblå kofta över, Basic och fint. Jag satte upp håret i en slick back, och tog på lite smink. Jag tog även en pizza som Axel hade köpt som jag skulle äta till lunch, jag skulle aldrig träffa Dante, jag ville bara inte till Sebastian. Helt plötsligt när jag satt och åt såg jag att klockan var 12:47 vilket betyder att jag måste vara hos Sebastian om 13 minuter, jag slängde på mig skorna och tog förts bussen som kom.
Stella
Jag måste åka till Sebastian nu, han vill träffa mig, vi ses hemma ikväll❤️
Dante
Stella det är en jättedålig idé, du åker absolut ingen stans, du stannar hemma fattar du?
Stella
Han kommer bli sur annars, lovar gör han nåt ringer jag direkt!!
Dante
Lovar du?
Stella
Lovar
LästJag vet inte hur det här kommer gå, jag hoppade av bussen och kunde inte sluta tänka på hur han kommer reagera, tänk om han slår ihjäl mig?
Jag slog in siffrorna till hans port "8965"
Det lyste grönt och jag öppnade den tunga porten, jag gick upp mot hans dörr och knacka på.
-hej sa jag
-kom in sa han
Jag gick in och tog av mig skorna, det låg sprit flaskor lite över allt i hans hus.
Jag satt mig på en köksstol och bad honom sätta sig med mig.
-okej vi måste prata sa jag
-vad?
-jag behöver göra slut, inte för det är fel på dig, jag behöver fokusera på mig själv ett tag.
Jag ljög så mycket, men jag måste va trevlig så han inte blir lika arg
-skojar du? Du tror du kan göra slut med mig??
-vad menar du?
-du tror jag ens nån gång gillat dig Stella? Jag utnyttjade dig, jag ville ha din kropp och kunna plåga dig, skada en liten 16 åring som du.
Mina ögon fylldes med tårar och jag gick mot dörren, jag hörde hans steg närma sig mig när jag satt på mig skorna och han puttade mig hårt mot golvet.
DIN FUCKING HORA skrek han
Han slet i mitt hår, bankade mitt huvud i marken kastade glas mot mig.
-SEBASTIAN SNÄLLA SLUTA skrek jag
Han slutade inte, han skrek massa fula ord och kastade stolar mot mig nu också, han slog mig, drog i mig och det rann blod från mitt huvud.
Jag log på golvet och hade så svårt att andas, jag var helt utmattad.
-du trodde du kunde göra såhär utan konsekvenser? Snälla få en jävla ätstörning så du inte ser ut som en gris sa han
Jag svarade inte, jag hade ingen ork. Jag kände hur han bar upp mig i hans famn, han la ner mig på hans säng och jag kände hur han drog ner mina underkläder och gjorde övergrepp på mig, det gjorde så jävla ont, jag ville skrika göra motstånd men det gick inte, jag var helt avstängd. När han var klar spottade han på mig.
-gå ut från min lägenhet din hora sa han
Jag gick upp och hela min kropp skakade, jag såg helt suddigt. Jag lyckades ta mig ur han lägenhet. Jag stod ute på gatan och skulle precis ta upp mobilen och ringa Dante när min kropp föll ihop och jag såg helt svart, jag kände hur min luft försvann och allt blev mörkt och tyst.V