BFRW 1: Çapraz Kaçış

172 10 0
                                    


Sabahın erken saatlerinde hava ferahlatıcıydı ve koyu yeşil ağaçlar yavaş yavaş berraklaşarak orijinal renklerini ortaya çıkardı. Erken doğan güneşin ışığı henüz çorak dağları ısıtmaya vakit bulamamıştı. Bir ayak sesi dağların huzurunu bozdu.

"Orada, yakalayın onu!"

Ormanın ortasında soluk soluğa bir şey kovalayan bir düzine adam, aniden önünde panik içinde koşan bir figür buldu, heyecanlıydı.

"Kahretsin, onu yakaladığımda iyi bir ders almaktan korkuyorum ama dedemle kaçmaya cesaret ediyorum."

Yaklaşık 30 yaşlarında sert bir adam öfkeyle azarladı ve gözleri avına, ölmekte olan avına bakıyordu. Shu Jintian bu sözleri duyduğunda arkasına dönmedi, bir nefes verdi ve hızla ileriye doğru koştu.

Çorak dağ ormanlarında yol yoktu ve dağınık otların yanı sıra aralıklı düz ağaçlarla doluydu.

Önündeki yol çoktan yabani otlarla dolmuştu. Shu Jintian yolu açmak için iki elini de gelişigüzel kullanmak zorunda kaldı, bilinmeyen ot köklerine bastı ve panik içinde çılgınca koştu. Yükselen yapraklar yüzüne çarparak kırmızı izler bıraktı ve hatta yüzündeki deri çizildi ve kanadı. Shu Jintian farkında değildi, tek bildiği koşmaya devam etmekti. Yavaşladığı anda işi bitmişti.

Ticari rakipleri Shu ailesinin işletmelerini çökertmek için en basit ve etkili yolu Shu ailesinin S Şehrindeki iş liderinin en büyük oğlu, Shu ailesinin dışarıya gösterdiği varisi ortadan kaldırmak olduğunu düşündü. Ne de olsa, Shu Batian ne kadar güçlü olursa olsun, varisi olmadan endüstrisi kimseye miras kalmaz ve büyük serveti korumanın ne faydası var?

Bu insanların, o olmadan cimri babasına saldıracağını düşünmeleri saçma değil mi? Dış dünya sadece onun Shu'nun oğlu olduğunu biliyordu ama ticari bir evliliğin eklentisi olduğunu bilmiyordu. Shu Batian'ın acımasız ve merhametsiz kişiliğine karşı baba ve oğul ilişkileri yoktu. Aslında hiç tanışmadığı ve kendisinden iki ay büyük bir ağabeyi olduğunu ancak iki yıl önce öğrendi.

Yavaş yavaş, tüm Shu ailesinin Shu Batian tarafından ağabeyine bırakıldığını ve varisinin kimliğinin kılıcını engellemek için bir hedeften başka bir şey olmadığını biliyordu.

Ve şimdi O ve ilk ağabeyinin planı tehlikede. Merak ediyorum, bu varis kimliği çok mu iyi? Henüz böyle bir kimliğe sahip olmak istemiyor!

Ağabeyi Shu ailesinin mülkünü almak için saman torbası olarak risk almak zorunda değildi.

Arkasındaki ses gittikçe yaklaşıyordu ve Shu Jintian'ın kalbi boğazında atıyordu. Ses doğrudan kulağına sıçradı.

Shu Jintian aniden transa geçti, sanki bir şeyin içine girmiş gibiydi, beyni biraz çökmüştü, koşmayı bıraktı ve hareketsiz durdu.

Shu Jintian geri döndüğünde kalbi hâlâ çarpıyordu, bir elini göğsüne bastırmış, ağır ağır nefes alıyordu.

Loş görüntü parlak ve berrak hale geldi. Başlangıçtaki sarı sonbahar manzarası yerini canlı, yeşil bir bitkiye bıraktı.

Alışılmadık derecede uzun ağaçlar gökyüzüne doğru yükseliyordu. Bereketli ve kibirli çalılar küstahça alanın çoğunu işgal ediyordu ve işgal ettikleri yerde hiçbir boşluk yoktu.

Shu Jintian aniden uyandı ve hızla arkasını döndü.

Hemen arkasındaki haydut ortadan kayboldu. Geldiğinde kullandığı kaotik yoldan eser yoktu.


Sessiz dağlar, keskin böcek sesleri. Önünde büyük bir tokat kelebeği uçtu, rengi muhteşem ve garipti, tatlı bir kokusu vardı. Garip bir tür, zehirli olup olmadığını bilmiyorum. Shu Jintian elleriyle gelişigüzel kanatları açtı ve yere yığıldı.

Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin