BFRW 17: Garip Sualtı Dünyası

11 1 1
                                    


Shu Hanyu, dişinin bilmediği denizden korktuğunu biliyordu ve onu saran yılan bedeni, ona bir güvenlik duygusu getirmeyi umarak tekrar sıkılaştı.

Korkmadı, neredeyse varmıştı, altın deniz yatağını gördü.

Shu Jintian zaten kaçmak istiyordu, bu yüzden Shu Hanyu'nun onu götürmesine izin verdi.

Shu Jintian sadece kısa bir süre dinlendi ve deniz çok daha parlak görünüyordu. Koyu mavi, berrak bir açık maviye, hayalet bir renge dönüşmüştü.

Shu Jintian merakla gözlerini açtı ve başını yılanın arkasından uzattı.


Başlangıçta boş olan deniz, suyun içine serpiştirilmiş mavi, sarı ya da beyaz floresan şeritlerle kaplanmıştı. Denizin altındaki dünyayı aydınlatan ışık sayesinde Shu Jintian denizde yüzen her türden garip balığı görebiliyordu.

Eğer yakından bakarsanız, ışık yayan bu şeylerin çırpınan deniz yosunları olduğu ortaya çıkıyor. Resife bağlı gibi görünüyor, aşağıdan yukarıya doğru dalgalanıyor, yüksekliği on metreden fazla ve bir ya da iki metre kısa.

Ve yosunların dibi aslında altın rengi bir deniz yatağıydı, temiz ve tozdan eser yoktu.

Gözleri bu ışıklara alıştıktan sonra Shu Jintian, güzel deniz yosununun hala çeşitli küçük balıklar tarafından mekik dokunduğunu keşfetti. Bu parlak renkli balıklar, sessiz ya da hareketli, bazen bir yerde boş boş duruyor, bazen de bir deniz cini gibi zeki bir şekilde aniden ve şiddetle fırlayıp uzaklaşıyordu.

Shu Jintian şaşkınlıkla ağzını açtı ve hemen ağzından birkaç baloncuk çıktı.

Shu Hanyu daha sonra arkasını döndü ve ağzını birleştirdi. Artık nefes nefese kalma zamanı. Shu Hanyu gözlerini kıstı ve düşündü.

Shu Jintian saklanmadı. Yılanın ağzı ona yaklaştığında suratını astı ve hızla oksijen nefesi aldı.

Bu yolda Shu Hanyu'nun nefesine alışmıştı.

Shu Hanyu büyük bir piton olmasına rağmen, aslında nefesi çok temiz ve garip bir kokusu yok. Shu Jintian onunla daha fazla yakınlaştığında, aniden onun artık iğrenç olmadığını fark etti. Hatta, yılan şekliyle bile daha az itici hale geldi.

"İyi görünüyor mu?" Shu Hanyu tekrar insansı bir figüre dönüşerek Shu Jintian'ın beline sarıldı.

Shu Hanyu'nun sesi denizden geliyor ve Shu Jintian'ın kulaklarında dalgalanıyordu. Her zamanki gibi yumuşak değil. Sesi saf ve daha derin bir çekiciliğe sahipti.

"Huh!" Shu Jintian ağzını kapattı ve başını salladı. Bir eliyle Shu Hanyu'nun boynuna sarıldı ve bir parmağıyla önündeki parlak mavi yosunu işaret etti. Shu Jintian Shu Hanyu'ya şöyle dedi: "Woo!"

Shu Hanyu usulca gülümseyerek bir eliyle kadının beline sarıldı ve onu orada yüzmeye götürdü.

Shu Jintian merakla gözlerini açtı ve eliyle mavi yarı saydam deniz bitkisine dokundu.

Sanki şeffaf bir mukoza zarı ona yapışmış gibi zarif ve yapışkandı. Shu Jintian ince ipeksi bir deniz yosununu yakaladı ve sertçe çekti.

Kopmadı! Yağlı deniz yosunu ince olmasına rağmen sertti. Shu Jintian deniz yosununu yakaladı ve dişleriyle ısırdı.

Çok sağlam! Bu deniz yosunu ince ve ince olmasına rağmen sığır tendonları kadar sert ve acı ekşi yapıya sahip. Yosun gibi yiyebileceğimi sanmıştım!

Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin