"Vaaaaaay! Şelale ~"
Bu şelalenin alanı geniş, ancak yüksekliği sadece 20-30 metredir. Akan su yukarıdan düşerek gölün yüzeyinde parlak su sıçramalarını meydana getiriyordu.
Yılan şelalenin önünde durdu ve dişiyi bıraktı.
Shu Jintian havuz suyunun kenarına koştu ve yılanın dokunduğu deriyi yıkamak için su döktü. Birdenbire suyla nemlenen gözenekler gevşedi ve rahatladı.
Sıcak mevsimde, kızgın güneş sıcak bir soba gibidir ve toprak bir buhar kazanı gibidir.
Yılan Mağarası'nda hava serindi ama dışarı çıkar çıkmaz Shu Jintian buharda pişeceğini hissetti.
Gömleğini yeni yıkamış olan Shu Jintian, yeterince eğlenmediğini hissetti ve doğrudan suya atlamak istedi.
Shu Hanyu'ya dönüp baktığında kaşlarını kaldırdı ve şöyle dedi: "Ah! Ben banyo yapacağım, aklına başka bir şey gelmesin!"
Shu Hanyu kadının ne yaptığına aldırış etmedi. Su içmek için nehre doğru yüzdü.
Onun cevap vermediğini gören Shu Jintian hızla kıyafetlerini çıkardı ve suya daldı. Büyük su sıçramaları Shu Hanyu'nun vücudunu ıslattı.
Shu Jintian suyun içinde hareketsiz durdu ve gururla gülümseyerek Shu Hanyu'ya kışkırtıcı bir şekilde baktı. Humph! Laozi bilerek yapıyor, ne yapalım?
Shu Hanyu suya baktı ve biraz şaşırarak dişisine gülümsedi. Dişi sudan hoşlanıyor mu, bu harika. İstediği zaman mağaranın dışında suyla oynayabilir ve düşündükçe onu heyecanlandırabilir.
Shu Hanyu'nun kafası suya daldı, vücudu suya gömüldü.
Uh? Peki ya yılanlar? Shu Jintian büyük yılanın suya girişini izledi. Bir tedirginlik hissi vardı. Etrafına bakınırken, aniden nereden çıkacağından korkuyordu.
Suyun yüzeyinde büyük bir hareket yok ve sadece kendi titremesiyle birlikte bir su dalgası dalgalanıyor. Hiçbir yerde yılan gölgesi yok. Başlangıçtaki tedirginlik çok daha fazla artmıştı.
Birdenbire serin ve kaygan bir şey Shu Jintian'ın belini sardı. Shu Jintian şaşırdı. Sonra tanıdık bir güç ve dokunuş hissetti ve çok geçmeden bunun büyük yılan olduğunu anladı.
Yılan beline sarıldı ve sonunda koyu yeşil yılan başı sudan çıktı. Berrak ve temiz ışıltılı gözler, çıplak üst bedenini yansıtırcasına ciddi bir şekilde ona bakıyordu.
Shu Hanyu dişiyi yakından yalamak için yılan dilini uzattı. Dişinin kendisiyle aynı hobiye sahip olduğunu fark etti ve bu ona kendini çok iyi hissettirdi.
Yüzündeki soğukluk hissi, ondan kaçınmak istemesine neden oldu.
Dersini almış olan Shu Jintian bu kez mücadele etmeye cesaret edemedi ama boynunu geriye yaslamaya çalıştı. Ancak bir kurtçuk gibi esnek yılan dili de onu takip etti. Yaladığı yerde tüyleri diken diken oldu. Shu Jintian gerginlikle yutkundu.
Yani bir şeyi yalamak memelilerin doğası değil midir? Bir yılan nasıl böyle bir **** alışkanlığa sahip.
Shu Jintian, Shu Hanyu'ya açıkça karşı koymaya cesaret edemese de, onunla başa çıkmanın bir yolundan tamamen yoksun değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)
FantasíaÇEVİRİ Zengin ikinci nesil Shu Jintian kaçırıldıktan sonra kaçışı sırasında aniden göç etti. Acımasız bir pitonun yılan yuvasına geri çekildi. Ancak, yılan onu yememekle kalmamış, beslemiş bile. Evcil hayvan olarak mı yetiştiriliyordu? Ama, sen- sen...