BFRW 15: Deniz Kıyısı

34 4 0
                                    


Güneş kuşunun eti beklenmedik bir şekilde lezzetliydi ve Shu Jintian iki bütün yemeği yedi.

Shu Jintian, Shu Hanyu'nun yanmaktan çok korktuğunu, azıcık sıcak bir yemek bile olsa yemeye cesaret edemediğini anladı.

İki kuş bacağı yedikten sonra, kalan iki bacak zaten soğumuştu. Bu yüzden Shu Jintian etin geri kalanını Shu Hanyu'ya verdi.

Shu Jintian, Shu Hanyu'nun omzunu sıvazladı ve cömertçe söylüyormuş gibi yaptı: "Kardeşim, aynı zorluklardan zevk almak bir nimettir. Bu kuş için birlikte savaştık, o yüzden bu eti birlikte yiyelim!"

Shu Hanyu kaşlarını çattı. Dişinin yediği garip şeyleri yemekten hoşlanmıyordu. Ancak kadınsı tavırlara dayanamayıp kalan yemeği yuttu.

Güneş Kuşunun pençeleri çok keskindir. Görünüşe göre Shu Jintian da herkes gibi ama yaraları hafif değil. İki kuş pençesi sırtında dört derin çizik bırakmıştı.

Özellikle sırtının alt kısmında derin bir çizik vardı ve bir deri parçası keskin kuş pençeleri tarafından koparılmıştı.

Yaranın kenarları hafifçe yukarı kalkarak içindeki kırmızı eti ortaya çıkardı ve son derece sıkıntılı görünüyordu.Kuş gagası tarafından gagalanan sağ el daha ciddiydi ve yara neredeyse kemikle görülebiliyordu ve acı çeken Shu Jintian'ın eli hareket edemiyordu.

Shu Hanyu dişinin yarasına her baktığında şiddetli bir öfke duyuyordu, ancak dişiye zorbalık eden kuşlar ve hayvanlar onun tarafından halledilmişti. Sonra kuş, yuvasının boş olduğunu ve yumurtaların dişi tarafından yendiğini düşündü.

Öfkesini boşaltacak bir yön bulamayınca, öfkesini içine gömmek zorunda kaldı. Dişi uyurken vücudunun üst kısmına dokunmaktan korkuyordu, bunun dişiye zarar vereceğinden korkuyordu.

Shu Jintian'ın kendisiyle hiçbir ilgisi yoktu ama bu yaralanma yılanın ona daha az dolanmasını sağlayacaktı ve yine de kendini oldukça kârlı hissediyordu. Tek şanssız olanlar o iki zavallı büyük kuştu. Shu Jintian sessizce büyük kuşa beyaz bir mum yaktı.

Son iki günde vücudunda oluşan yaralar nedeniyle Shu Hanyu dişiye çok fazla yapışmaya cesaret edemedi. Bunun yerine, Shu Jintian birkaç rahat gün geçirdi. Arka arkaya on gün geçtikten sonra, Shu Jintian'ın elindeki yaralar neredeyse iyileşti.

Sadece sağ eli çok güçlü değildi ve eğer zorlanırsa acıyacaktı. Sırt çok hızlı incinmişti ve şimdi sadece birkaç yara izi kalmıştı. Zayıf ve güçlü sırtta, bazı güzellikler yok oldu.

Shu Jintian bunu göremedi ve pek umursamadı ama Shu Hanyu bunu her gördüğünde üzülüyordu, parmakları bilinçsizce dokunuyordu ama biraz güç kullanmaya cesaret edemiyordu.

Sabahın erken saatlerinde hava serin ve taze oksijen içeriyordu. Güneş yavaşça yükseldi, gökyüzündeki bulutları lekeledi ve canlı ormanı ısıttı.

Çimlerin ucundaki çiy de tamamen kayboldu. Shu Hanyu'nun dili Shu Jintian'ın kolundaki üçgen yara izini yaladı. Kadın başını sallayıp sorun olmadığını söylediğinde onu kavradı.

Shu Jintian secde edercesine Shu Hanyu'nun üzerine uzandı ve yiyeceğini yuttu. Her şeyi getirmişti ve kaçma şansı varken valizini düşürmeyecekti.

Zaman, Shu Jintian'ın hevesli bekleyişiyle yavaşça akıp geçti. Shu Hanyu uzun bir süre boyunca süründü. Shu Jintian biraz acıkmıştı. Shu Hanyu'nun söylediği yere henüz ulaşmamışlardı. "Daha var mı? "

Shu Hanyu ona belirli bir mesafe söylemediği için, oynamak için sadece normalden daha uzağa gitmesi gerekiyordu ama yılanın hızında bu kadar uzun süre yürümeyi beklemiyordu. Bu onun beklentilerinin çok ötesindeydi.

Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin