Ruh yılanı ork, ork kıtasındaki en nadir türdür. Çünkü onlar soğukkanlı yaratıklardır. Hayatı boyunca yanında olan yoldaşı dışında, ailesine ve hatta akrabalarına karşı hiçbir sevgi beslemez. Bu yüzden bir eşim olmadan önce yalnız yaşıyordum.
Üstelik, ruh yılanlarının ve canavarların üremesi diğer orklarla aynı değildir.
Yılan orklarının hepsi yumurtluyor. Bir yuvada yedi ya da sekiz yumurta olabileceği gibi, on beş ya da altı yumurta da olabilir. Ve spermin hayatta kalma süresi çok uzundur, dişi bedeninde on yıl, hatta on yıldan fazla hayatta kalabilir. Sadece bir kez çiftleşilse bile dişi birkaç kez doğum yapabilir.
Anılarda, bir dişi çiftleşmeye zorlanmış ve çiftleştikten sonra dişi klanı tarafından kurtarılmış. Daha sonra dişi ruh yılanı ile çiftleşmemiş bir daha çiftleşmemiş ancak on bir yıl boyunca üst üste yumurta bırakmıştır. Bu yılan yumurtaları doğumdan sonra terk edildi. Yumurtaları toplayan ve onları yumurtadan çıkaran ruh yılanıydı.
Böylesine güçlü bir üreme yeteneği için ruhların ve canavarların sayısının çok fazla olması gerekir. Ancak gerçek bunun tam tersidir. Ruh yılanı orkların en nadir türüdür.
Belki de durum tam tersidir. Neredeyse göğü delen üreme yetenekleriyle, yavru sayıları çok olsa da, zekâdan yoksun sıradan yılandırlar ve insan formuna dönüşemezler. Gerçekten bir orka dönüşme şansı bin milde birdir. Şu anki ork kıtasında sadece yüz ruh yılanı ve canavar vardır.
Buna ek olarak, ruhların ve canavarların yaşadığı yalnızlık, bir eş bulmanın zorlaşmasına neden olmuştur. Çoğunlukla diğer başıboş canavarlar gibi, dişiler de güç tarafından esir alınır.
Ancak dişilere sahip olmaları sadece hafızadaki 'dişilere sahip olmayı' genetik aktarımla miras almanın bir sebebidir ve soyun devamlılığı pek yoktur. Yavru yılan ilk dolunayda erkek babası tarafından terk edilir bu yüzden babasından bir şey öğrenmesi pek mümkün değildir. Ancak bu ork kıtasında hayatta kalmalarını sağlayan özel bir kalıtım hafızasına sahiptirler.
Koyu yeşil piton genç bir ruh yılanı canavarıdır. Yetişkinliğe ulaştıktan kısa bir süre sonra bir dişi bulacak zamanı olmadı. Tanrı onun için güzel bir dişi ayarlamıştı.
Ruh yılanı canavarı, Shu Jintian'ı mağarasına geri sürükledi ve onu sık sık uyuduğu çim yuvasına koydu. Merakla garip dişiye baktı.
Tüy yumağı gibi siyah kısa saçları çok farklıydı, daha önce gördüğü hiçbir ork ya da dişiye benzemiyordu. Teni çok açık tenli ve narindi. Beyaz olmasa da, daha önce gördüğü dişilerden daha canlıydı.
Shu Jintian'ın dudakları parlak kırmızı, uykuda olsa bile dudak rengi hâlâ göz kamaştırıcıydı. Eskiden dudaklarına yağ süren bir kadın vardı ve Shu Jintian'ındudaklarını ruj süren kızlarınkinden daha güzel diye yüceltiyordu. Bu imrenilecek bir şey.
Ruh yılanı canavarı ona baktı ve gözleri yavaşça Shu Jintian'ın ağzına odaklandı. Tısladı ve usulca ona dokundu.
Sıcak ve ılık, çok huzurlu.
Yılan Canavar'ın gözleri yeşil gözleri ışıldadı. Devasa kafa tekrar öne eğildi, kendine sıkıca sarılmış olan dişiyi yaladı, ince yılan dilini dişinin dudaklarına bastırdı ve esnek bir şekilde ağzından içeri doğru girdi...
Shu Jintian nefes alırken biraz rahatsızlık hissetti, göğsü panikledi. Derin bir nefes almak için ağzını açtı ama fazla rahatlayamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)
FantasyÇEVİRİ Zengin ikinci nesil Shu Jintian kaçırıldıktan sonra kaçışı sırasında aniden göç etti. Acımasız bir pitonun yılan yuvasına geri çekildi. Ancak, yılan onu yememekle kalmamış, beslemiş bile. Evcil hayvan olarak mı yetiştiriliyordu? Ama, sen- sen...