BFRW 14: Dişi İyice Zayıfladı

36 4 6
                                    


Keskin kuş cıvıltıları ormanda çığlıklarla karıştı ve dişi orka doğru şiddetle koştu.

Shu Jintian sesi duyduğunda şok oldu ve bir anda sıçradı.

Shu Hanyu huzursuz dişiyi kıvırdı ve korumak için arkasına koydu.

Shu Jintian yılanın yaklaştığını fark etti ve hemen gergin sinirlerini gevşetip vücudunu yumuşattı.

Shu Jintian utanarak şöyle dedi: "Oh, başım belada gibi görünüyor."

Shu Hanyu'nun yılan kuyruğu rahatlaması için dişiyi hafifçe okşadı.

İki güneş  kuş ileri geri koşuşturdu. Kükreyen kuş aniden dişinin yanında başka bir erkek ork gördü. İkisi de irkildi ve biraz korktu.

Ancak nefretten sersemlemiş olan dişi kuş hiçbir şeye aldırmadı ve tepeden güçlü ruh yılanına doğru süzüldü.

Dalların üzerinde alçakta gizlenen Shu Hanyu geri çekilmedi ama hafifçe hareket ederek kuşun saldırısından sıyrıldı. Kuş arkasını dönmeden önce aniden ayağa kalktı ve ağzı açık kuşu şimşek hızıyla yakaladı.

Kükreyen kuşun boynu ruh yılanı tarafından delindi ve şiddetli bir çığlık atıldı. Kanatlarını açarak birkaç kez çırpındıktan sonra hızla gücünü kaybetti.

Erkek kuş, eşinin trajik ölümüne tanık oldu, gözleri yarıldı. Yas tutmaya başladı.

Shu Hanyu'nun zümrüt yeşili gözleri soğuk bir şekilde parıldadı. Dişi kuşu ısıran yılan serbest bırakmadı. Ölmesini bekledi.

Erkek kuş Shu Hanyu'dan on metreden daha az uzaktayken, Shu Hanyu ağzındaki kuşu sadece tükürdü. Esnek yılan gövdesi, erkek kuşun saldırısının garip sapmasına hızla hareket etti ve erkek kuşun ortağı gibi ölümcül darbeyi almasıyla sonuçlandı.

İki sinir bozucu aptal kuşu halleden Shu Hanyu, aceleyle dişiyi sardı ve vücuduna baktı.

"Hii! Yavaş ol, sırtım ağrıyor!"

Az önce Shu Hanyu ona sıkıca sarılmıştı ve çizilen sırtı daha fazla kanla dolmuş, şişmiş ve acımıştı.

Shu Hanyu kendiyle dövüşüyordu. Shu Jintian her zaman onun dikkatini dağıtmaktan korkuyordu. Şimdi büyük kuş Shu Hanyu tarafından saniyeler içinde öldürüldüğüne göre, kalbinin derinliklerinde şükrederken aynı zamanda ağlamaktan kendini alamadı.

Shu Hanyu hızla kuyruğunu çözdü ama kadın çok kızgındı ve kuyruğu hala çok sıkıydı. Dişinin bedenine baktığında sadece birkaç kan lekesi izi vardı. Şimdi ise tüm üst bedeni kan lekeleriyle doluydu ve kuyruğu bile bir sürü ılık sıvıyla lekelenmişti.

Shu Hanyu'nun kalbi aniden küçüldü ve her zaman soğukkanlı olan Shu Hanyu ne yapacağını şaşırdı. Yılan kuyruğu dişiyi nazikçe yatıştırdı.

"Hey! Huh ~ Hadi, burası gerçekten güvensiz."

Shu Jintian sırtındaki yaraya dokundu, hemen dişlerini incitti, yüzünü buruşturdu.

Shu Hanyu başını salladı, dişiyi dikkatlice kıvırdı, yarasına dokunmadığını, aşağı ineceğini belirtti.

"ve çok daha fazlası."

Shu Jintian daha sonra bir dal kaptı ve yanındaki kuş yuvasını işaret etti.

"Orada bir kuş yumurtası daha var! Bunu boşuna yapmadım. Onu elde etmek çok zor oldu ama boşa harcanamaz."

Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin