Sadece küçük bir ısırıkla, bol miktarda meyve suyu ağzı doldurdu. Ağzında bıraktığı his beklenmedik derecede güzeldi.
Shu Jintian istemsizce elindeki meyveye baktı. Özellikle parlak ve çekici renginin yanı sıra, sıradan bir meyve gibi görünüyordu. Böyle bir tadı olmasını beklemiyordum.
O da uzun zamandır açtı ki! Artık lezzetli yiyecekleri vardı ve üzerindeki pislik temizlenmişti. Başka bir meyve çıkardı ve vücuduna sürdü.
Ruh yılanı gizlice başını kaldırıp gözlerini kıstı ve çok iyi bir ruh hali içindeki dişiyi kollarına aldı.
Shu Jintian bir an için dondu, yılana baktı. Hala uyuyordu, meyveyi yemeye devam etti.
Yeterince yiyip karnını doyurdu. Shu Jintian yılanın tehdidi altında ne zaman deliksiz bir şekilde uykuya daldığını bilmiyordu.
Uykusunda Shu Jintian ağrılı ve terliydi, bir eliyle karnını sıkıca kapatmış ve çimenlerde yuvarlanıyordu.
Shu Jintian'ın karnındaki keskin ağrı vücudunun sürekli kıvrılmasına neden oldu. Yüzü solgunlaştı ve alnı ter parçacıklarıyla doldu. Teri yüzünün pürüzsüz hatları boyunca aşağı doğru yuvarlanıyordu.
Birdenbire kendini kısıtlayan yılanın ortadan kaybolduğunu fark etti.
Shu Jintian acı içindeyken bile heyecanlanmaktan kendini alamadı.
Gökyüzü çoktan kararmıştı ve mağara, deliğin bulunduğu yer dışında, mavi bir gece ışığıyla karanlıktı. İnce ışık mağaranın içine dağılarak neredeyse görünmez bir parıltı tabakası oluşturdu.
Shu Jintian dışarı çıkmak istiyordu ama şimdi ayağa bile kalkamıyordu. Endişeli ve sinirli olmaktan kendini alamadı.
Kurtuluş önünde duruyordu, nasıl vazgeçebilirdi?
Shu Jintian midesini küçülttü ve deliğe doğru sürünmek için ellerini ve ayaklarını kullandı. Sonunda gece ışığına yaklaşıyordu ve heyecanlıydı.
Ancak delik çok yüksekti ve aşamayacağı bir engeldi. Bırakın şimdi tırmanmayı, normal olduğu zamanlarda bile yukarı tırmanamayabilirdi.
Shu Jintian etrafına bakındı, büyük taş parçaları ya da üzerine basabileceği bir şey arıyordu.
Ancak mağaranın içi karanlıktı ve derin ve koyu bir gölge oluşturuyordu.
Shu Jintian bu gölgelerin tam olarak ne olduğunu bilmiyordu ama her yeri keşfetmesini gerektiren devasa mağara onu daha da güçsüz hissettiriyordu.
Güçten düşmüş olan Shu Jintian yere yığıldı, artık gücünden eser kalmamıştı, sımsıkı kıvrıldı ve acı içinde haykırmamak için dişlerini sıktı.
Yılan gündüz dişisinin beyaz şeye değer verdiğini gördüğü için gece kokuyu takip edip onu aradı.
Yüksek bir düzlükte aradığı kişiyi bulmştu.
Yorganın sahibi bir Sirius canavarıyla birlikteydi, kendisini gördü ve titreyerek orkun arkasına saklandı. Onun dişisinden daha zayıftı. Hiç beklenmedik bir şekilde güzelleşiyor ve sanki güçsüzmüş gibi görünüyordu.
Sonraki iki dişiyi düşündükten sonra, ruh yılanı canavarı yuvasındaki dişiyi almaya karar verdi, ki bu dişiden daha iyi görünüyordu. Ve bundan daha kötü görünmüyor ve her birinin kendine özgü güzelliği var.
Buradaki durumu kontrol ettikten sonra, Yılan Canavar düzgünce arkasını döndü ve geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)
FantasyÇEVİRİ Zengin ikinci nesil Shu Jintian kaçırıldıktan sonra kaçışı sırasında aniden göç etti. Acımasız bir pitonun yılan yuvasına geri çekildi. Ancak, yılan onu yememekle kalmamış, beslemiş bile. Evcil hayvan olarak mı yetiştiriliyordu? Ama, sen- sen...