Shu Hanyu geri döndüğünde, dişiye sadece birkaç meyve getirdi. Onları doğrudan aşağıya fırlattı ve dışarıda güneşin tadını çıkardı.
Shu Jintian'ın dişleri gıcırdadı.
"Hey! Beni böyle bırakacak mısın, ben dışarı çıkıyorum!"
"Sen iyisin, sadece dışarı çıkmama izin ver."
Shu Hanyu, Shu Jintian'ın sözlerine cevap vermek için kasıtlı olarak insan formuna dönüştü.
"Kız kardeş, çıkar beni!"
Beklenmedik bir şekilde, sadece bir kez direndi, böylece yılan ona karşı yine bu kadar korumacı olacaktı.
"Hayır, bu iki gün dışarı çıkmana izin yok."
"Ne? Ben senin kölen değilim, neden beni bu kadar yakın tutuyorsun!"
Shu Jintian çılgına dönmüştü, artık dışarı çıkması gerekiyordu ama bir evcil hayvan gibi hapsedilmişti, bu da kendisini çok aşağılanmış hissetmesine neden oluyordu.
Shu Hanyu ona cevap vermeyi kesti ve dişiyle konuşmasını bitirdiğinde bir ruh yılanına dönüşerek tembelce yere uzandı ve rahatça güneşin tadını çıkardı.
Shu Jintian aşağıdan birkaç kez uludu ama yanıt alamayınca sustu. Yerdeki meyveyi aldı ve yedi.
Bu iki gün içinde Shu Hanyu artık Shu Jintian'ın dışarı çıkmasına izin vermiyordu. Nadiren aşağı inip kadına eşlik ediyordu. Uyandı ve mağarada güneşin tadını çıkardı. Uykuya daldıktan sonra uyumaya gitti.
Shu Jintian kızartmak için et yediğinden, mağarada ateş yakmak uygun değildi. Shu Hanyu da dişiyi cezalandırmak niyetindeydi. Bu yüzden her öğün dişiye sadece biraz yabani meyve getirdi.
Üç gün sonra, Shu Jin Tiandun yabani meyveler yemeye başladı, yaşamak gerçekten zordu. Zayıflamıştı ve yüzü keskinleşmişti.
Buradaki süre gerçekten de orijinal süreden çok daha uzun. Shu Jintian günde beş öğün yemek yiyor. Şimdi yediğim yemeğin yerini yabani bir meyve alıyor ve günde en az yedi ila sekiz öğün yiyorum.
Ve eğer çok fazla soğuk şeyler yerseniz, delirmek kolaydır.
Shu Hanyu'nun iğrenç pitonu dışarı çıkmayı reddederse onu dışarı çıkarmayacağını söylemeye devam etti. Sıçsa bile dışarı çıkmasına izin yok. Sadece ona birkaç büyük yaprak bırak ve yaprakları çekmesine izin ver. Yine temizlenmek için aşağı indi.
Shu Jintian nefretle dişini gıcırdattı ama elinde değildi. Çekmeyi bitirdikten sonra Shu Hanyu'ya her baktığında, o pis şeylerle ilgilendi. Onu anlayamadı.
Niye bir adım geri atamıyor?
Shu Jintian kapalı bir alanda tek başına kalmış ve bütün gün hiçbir şey yapmamıştı. Neredeyse sersemlemişti. Bazen Shu Hanyu'nun aşağı inip uyumasını bile umuyordu. Bırakın da canlı bir şeye baksın.
Böyle bir farkındalık Shu Jintian'ı çok korkuttu ve kendini evcilleştirilmek üzere olan kapana kısılmış bir canavar gibi hissetti. Shu Hanyu da efendisini evcilleştiriyor.
Hayır, böyle devam ederse ne gibi tuhaf fikirlere sahip olacağını bilmiyor.
Birkaç gün boyunca yabani meyveler yedikten sonra, Shu Jintian artık güçsüzdü, duvara yaslandı ve bağırdı.
"Bırakın dışarı çıkayım, dışarı çıkmak istiyorum. Et yemek istiyorum, çok açım."
Shu Hanyu dışarıda güneşin tadını çıkarırken dişinin zayıf çağrısını bir kez daha duydu ve neredeyse cezalandırılmış hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)
FantasyÇEVİRİ Zengin ikinci nesil Shu Jintian kaçırıldıktan sonra kaçışı sırasında aniden göç etti. Acımasız bir pitonun yılan yuvasına geri çekildi. Ancak, yılan onu yememekle kalmamış, beslemiş bile. Evcil hayvan olarak mı yetiştiriliyordu? Ama, sen- sen...