Ruh yılanı dişinin sevecenliğinden çok hoşlandı ve onu şefkatle kollarına alarak şöyle dedi."......yemek?"
Adam beceriksizce kaba bir Çince kelime söyledi, garip bir tonda birkaç kez kıvrıldı ve sonra sihirli bir şekilde geri döndü.
Bu, ruh yılanının dişiden öğrendiği bir kelimeydi ve şimdi bunu kullanmak için oldukça uygun bir zamandı.
Ortak bir dilleri yok ve iletişim için birinin dil öğrenmesi gerekli. Dişinin konuştuğu dili onun aracılığıyla öğrenmesi öğrenmesindeki zorlukları aşmakla kalmaz, aynı zamanda dişinin buradaki dili öğrenmesini engeller. Bu sayede dişi diğer orklardan yardım isteme fırsatını yakalayamaz.
Daha sonra bunu dikkatlice düşündüğümde, dişinin Sirius kabilesinin bir üyesi olmayacağını fark ettim. Ne de olsa burada dil zayıf.
Belki de dişinin sadece Sirius kabilesiyle bir ilişkisi vardır ... peki, bu ilişki nedir? Belki de kızgınlık dönemindeki dişidir.
Ama her durumda, topluluktan uzak durmak her zaman yanlıştır!
Shu Jintian şaşkınlıkla başını kaldırıp adama baktı. Az önce duyduklarının kendi yanılsaması olup olmadığından emin değildi.
"Yemek mi?" Ruh yılanı tekrar konuştu. Aslında şunu ifade etmek istiyordu: "Yemek yer misin? "Ancak şu anda sadece birkaç kelime hatırlıyor.
Adamın telaffuzu bu sefer çok daha normaldi ve çıkardığı ses daha az çarpıktı.
Shu Jintian kendini eğlenmekten alıkoyamadı ama mevcut atmosfer onu gülemeyecek hale getirmişti. O... kendi dilini mi öğreniyor?
Eğer öyleyse, bu aynı zamanda kendisine karşı kötü niyetli olmadığı anlamına mı geliyor? Kendine sadece bir tür arkadaş gibi mi davranıyor?
Shu Jintian belki de durumunun sandığı kadar kötü olmadığını düşündü.
"Ne yiyelim?" Ama karşı taraf zehir içmesini istese bile hayır demeye hakkı olmadığını düşündü.
Uzun süre birlikte yaşamamış olsa da bundan emindi. Bu otoriter adam ya da yılan, onun hayır demesine izin vermeyecekti.
Ruh yılanının güzel kaşları çatıldı, bir elini uzattı ve Shu Jintian'ın bedenine dokundu.
Shu Jintian hemen onun kollarına sığındı. Adam garip yeşil gözleriyle ona baktı ve bir süre kıpırdamadı.
Ruh Yılanı incelemeye devam etti ve Shu Jintian vücudunun her yerinde tüylerinin diken diken olmasına engel olamadı.
Bu tuhaf herif ne yapıyor?
Sonunda Ruh Yılanı Shu Jintian'ın giysilerinden birkaç meyve çıkardı. Bu yılan tarafından koparılan yeşil meyveydi.
Shu Jintian rahat bir nefes aldı ve bilmediği tehlike daha da dehşet vericiydi. Az önceki korku yerine adamın ne aradığını artık biliyordu.
"Benim için yiyecek mi arıyorsun?" Shu Jintian dengesini korumak için bir eliyle adamın boynunu tuttu. Elindeki yeşil meyveye baktı ve ardından parıldayan yeşil gözlere hafifçe sordu.
Ruh yılanı meyveyi karnının üzerine koydu ve kıyafetlerine tekrar bir göz attı. Başka bir şey olmadığını onayladıktan sonra yeşil meyveyi yemesi için Shu Jintian'a verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)
FantasyÇEVİRİ Zengin ikinci nesil Shu Jintian kaçırıldıktan sonra kaçışı sırasında aniden göç etti. Acımasız bir pitonun yılan yuvasına geri çekildi. Ancak, yılan onu yememekle kalmamış, beslemiş bile. Evcil hayvan olarak mı yetiştiriliyordu? Ama, sen- sen...