BFRW 10: Uykuda İşgal Eden Yılan Dili

47 5 2
                                    

Ette yoğun bir duman kokusu vardı, sanki ateşteki siyah duman et tarafından emilmiş gibiydi. Et bayat ve sertti gibiydi, hiç baharat yoktu. Shu Jintian etin iyi pişmeyeceğinden korktu ve kasıtlı olarak bir süre ızgara yaparak bazı yerlerin yanmasına neden oldu.

Melek Shu Jin şiddetle çiğnedi, ancak odun kalıntısı gibi eski eti çiğneyemedi, sadece doğrudan yuttu.

"Han Yu, sipariş vermeyecek misin? Henüz barbekü yemedin, bir dene!"

Shu Jintian daha koyu renkli bir parça daha kavrulmuş et aldı ve kötü kötü gülümsedi. Ancak aniden yılanın bu kez sadece ona musallat olmadığını değil, aynı zamanda çok uzaklarda olduğunu fark etti.

Yılan ateşten mi korkuyor?

Shu Hanyu başını eğip tereddütle ona baktı ve  gövdesini yavaşça dişiye doğru salladı. Sonra dilini uzattı ve geçici olarak ona dokundu. Dili elektrik şoku verilmiş gibi anında geri çekildi.

Shu Jintian gülümseyerek Shu Hanyu'nun yaladığı eti bir kenara bıraktı ve yemek için bir parça daha et aldı.

"Sıcaktan mı korkuyorsun? Buraya soğuması için bir tane bırakacağım, sonra yersin."

Shu Hanyu başını salladı, vücudunu rahatsız edici bir şekilde büktü. Ateşe çok yakın olmak cildini kurutuyordu.

Shu Hanyu basitçe insansı bir figüre dönüştü ki bu çok daha iyiydi. Dişiyi arkadan kucakladı ve ateşin sıcaklığını engelledi. Shu Hanyu uzandı ve dişinin etini yandan dürttü, onu tutabileceğini hissetti ve sonra onu elinde sıkacak cesareti buldu.

Sıcaktı, tıpkı kadının vücut sıcaklığı gibi.Shu Hanyu yüz ifadesi takınmadan eti ağzına attı.Shu Jintian et yemeyi bıraktı, Shu Hanyu'ya baktı ve gülümsedi.Böylesine kötü bir yemeği yılanla paylaştığı için çok mutlu!Shu Hanyu bütün et parçasını ağzına tıktı, büyük bir yanakla çiğnedi ve yüz ifadesini değiştirmeden yuttu.

Shu Jintian'ın neşeli ifadesi sertleşti. ...... bu kadar mı? Bu aynı zamanda kendisini daha az başarılı hissetmesine neden oldu.

"Beğendiysen daha fazla ye."

Shu Jintian daha fazla et çıkardı ve başını sallayan Shu Hanyu'nun yanına koydu. "Sen ye! Dişi yediği sürece, sadece yiyebileceğini onaylaması gerekiyor. Ancak, tadı gerçekten tuhaf. İyi yemek değil."

Shu Jintian kalan eti tatsız bir şekilde tattı ve yine de midesini doldurdu. Şenlik ateşini söndürmek istemedi. Sadece bir çakmak vardı ve uzun zaman alıyordu. Tasarruf etmek kurtarabilir.

Ateşin üzerini mavi dallar ve yapraklarla örttü. Yangını önlemek için üzerine bir kat toprak serpti ve havalandırmaya izin vermek için sadece üstte küçük bir delik bıraktı.

İki adam nehir kenarında  yıkandı. Shu Jintian nehrin kenarındaki çimenlerin üzerinde tembel tembel oturup gökyüzündeki yıldızlara baktı.

Mavi psychedelic yıldızlı gökyüzü yanıp sönen yıldızlarla doluydu. Çok büyük ve çok parlak olan bu yıldızlar sessiz geceye mavi bir parıltı yayıyordu.

"Çok güzel, çok fazla yıldız var, yoğun bir şekilde toplanmışlar. Hiç bu kadar çok yıldız görmemiştim. Önceki günlerin hepsi griydi ve sadece birkaçı seyrek olarak çizilmişti, sadece ay toz katmanlarına nüfuz edebilir ve vücudumun duruşunu gösterebilir."

Shu Hanyu da kadının yanına uzanmış, bir kolunu ona dolamış, kadının yüzüne bakıyordu.

"Burada yıldızlar çok parlak, neden ay yok?"

Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin