BFRW 9: Tinder Onarımı

184 5 0
                                    


Shu Jintian uyandığında Yılan Mağarası'na dönmüş olduğunu gördü. Yılan saman yığınının etrafına sarılmış ve bir çember haline gelmişti. Yılan çemberinin ortasındaki Shu Jintian'ın etrafı sıkıca sarılmıştı, yılanın başı omzuna yaslanmıştı, yeşil gözleri kısıktı ve uyuyor gibiydi.

Shu Jintian etrafına bakındı ve uçurumun üzerindeki meyve dalının da dün yılan tarafından geri getirildiğini gördü. Bir sürü kırmızı ve yumurta büyüklüğünde meyve vardı dalda.

"Öhö!"

Shu Jintian ciğerlerinde bir ağrı hissetti ve dün iç organlarını incitmiş olabileceğini düşündü.

Biraz sertçe hareket etti ve Shu Hanyu hemen şeffaf yılan göz kapaklarını açtı. Ona soğuk bir şekilde baktı.

"Ben yiyecek bir şeyler alacağım, aklına başka bir şey gelmesin!"

Shu Jintian konuşur konuşmaz ciğerlerinde bir acı hissetti ve bu da konuşmasını zorlaştırdı.

Shu Hanyu, dişiye karşı tetikte olma halini gevşetmek için söylenen sözleri duydu, vücudunu tembelce gevşetti, dişiyi bıraktı ve rahat bir uyku pozisyonu bulup yorgun bir şekilde uyudu.

Shu Jintian aceleyle yılan çemberinden çıktı ve yılan tarafından yakalanan cesedin gizlice baktı. Shu Jintian meyve dalının yanına çömeldi ve ağzını şapırdattı. İki gündür hiçbir şey yememişti ve vücudu biraz zayıflamıştı.

Kırmızı bir meyve seçti ve büyük bir ısırık aldı. Meyve muhtemelen yeterli su bulunan bir yerde yetiştiği için su açısından çok zengindi ama ve tatlılığı seyrelmişti. Shu Jintian sıkıntıyla düşündü.

Shu Hanyu tembelce kadına baktı ve iyi olup olmadığını görmek için gözlerini kıstı. Dünkü ani dalış iç organlarını yaralamıştı, iyice dinlenmeli ve iyileşmeliydi.


Shu Jintian birkaç ekşi meyve yedi, karnında düz pantotenik asit vardı, midesi daha da acıkmıştı.

Ama bu **** yerde yiyecek bulmak için dışarı bile çıkamıyordu.

Varlıklı bir ailede doğmuş olmasına rağmen, babası tarafından pek sevilmese de, çocukluğundan beri üstün yaşam koşullarına alışmıştı. Ne zaman bu kadar zor ve aşağılayıcıydı.

Sessizce göklerdeki cenneti düşünmek insanların sorumluluğunda olacak ve önce akıllarını acıtmalı, kaslarını çalıştırmalı, derilerini açmalı, bedenlerini boşaltmalılar... Ancak rüzgar ve yağmurdan sonra gökkuşağını görecekler. . Hmm ~ Umarım doğrudan soğuk algınlığı değildir.

Shu Jintian mağara duvarına yaslandı, yelek biraz soğuktu ve yerdeki yorganı alıp etrafına sardı. Büyük yılandan uzakta bir samanlık buldum ve oraya oturdum.

Mağaranın girişinde parlayan güneş ışığı, soğuk mağarayla tam bir tezat oluşturacak şekilde sıcak görünüyordu. Shu Jintian dikkatsiz davrandığı için biraz sinirlenmişti. Kaçış bu sefer başarısız olmuş ve yılan onu uyarmıştı. Bir dahaki sefere onu kandırmaya çalışmak o kadar kolay olmayacaktı.

Ancak, artık pişmanlık duymanın bir faydası yoktu. Şimdi yapabileceği tek şey yılanla ilgilenmek, yılanı tedavi etmek ve gardını tekrar düşürmesini sağlamak. Böylece tekrar kaçabilir.

Ancak bu sefer iyi plan yapmalı ve bu kadar pervasız olmamalı.

Ne zaman bilmiyorum, Shu Jintian tekrar uykuya daldı.

Beastman Forcefully Raising a Wife (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin