4.BÖLÜM

6.1K 453 214
                                    

Medya Hobbit üçlüsü adghkm

***

"Sırık!"

Şaşkınlıkla fısıldadayıp gözlerimi kapatıp açtım. Belki yanlış görüyorumdur umuduyla iyice baktım ama yanlışlık yoktu.

Tanrım. O buradaydı! Sehun kanlı canlı bir şekilde evimdeydi. Neden buradaydı, yanındaki adam kimdi, ya da annem Sehun'u nereden tanıyordu bilmiyorum ama bugün ikinci kez Sehun konusunda boka batmıştım. Oldukça sakin suratına baktıkça sabah olanlar gözümde canlanıyordu. Üstelik şu an kaçacak bir yerim de yoktu.

"Luhan oğlum, misafirlerimizle tanışsana"

Annemin uyarısıyla az da olsa kendime gelmiş, gözlerimi Sehun'dan almıştım. Tedirgin bir kaç adım atıp annemin yanımda durdum ve eğilip selam verdim.

"M-merhaba efendim. Ben Luhan"

Lanet olsun, yine kekelemiştim. Yaşlı adam gülümseyerek bana bakarken Sehun da arkasından beni izliyordu. Benim aksime hiç şaşkın değildi. Duvar suratı yine ifadesizce bana bakıyordu. Pis sırıtışını ona bakmasam da görebiliyordum.

"Luhan oğlum, bu Bay Oh ve oğlu Sehun"

"M-Memnun oldum"

"Merhaba Luhan, ben de memnun oldum"

Adam genişçe gülümseyip saçlarımı okşadığında Sehun arkadan hınzırca sırıtıyordu. Amaçsız şey kötü hissetmemi sağlıyordu. Ondan korkuyor olmam hoşuna gidiyordu.

Hep birlikte salona geçerken olabildiğince en uzak yere oturdum.

***

Yemek masasına oturmuş yemeğimizi yerken yapılan sohbetlerden hiç habersiz tabağıma bakıyordum. Annem ve ben yan yana oturuyorduk. Sehun tam karşımdaydı ve babası da tam yanında. O benim aksime gözlerini bir an bile üzerimden çekmiyordu.

Gözlerimi kapatıp olmayan sevgilime yalvardım. Kurtar beni buradan..

Hala ne sıfatla burada olduklarını bilmiyordum. Annemin bir arkadaşım ve ailesi derken bir baba ve oğlundan bahsettiğini tahmin etmemiştim. Bu kişinin Sehun olabileceği aklımın ucundan dahi geçmemişti zaten. Bilseydim çoktan topuklamıştım.

"Neden burada olduğumuzu konuşmayacak mıyız, baba?"

Sehun yapılan sohbetlere keserek, 'baba' kelimesini bastırarak söylediğinde tüylerim ürpermişti. Sesinde ki soğukluk ve imadan babasıyla arasının iyi olmadığını anlamak zor değildi. Bay Oh önce Sehun'a sonra da anneme bakıp boğazını temizledi. Sonunda neden burada olduklarını öğrenebilecektim. Sessizce beklerken annemin yan tarafımda derin nefesler aldığını duyuyordum. Masadaki tuhaf hava son derece rahatsız ediciydi. Bay Oh tekrar boğazını temizlediğinde dikkatimi ona verdim.

"B-biz"

Bay Oh konuşacakken annem bakışlarıyla onu susturup bana döndüğünde anlamıştım bir bokluk olduğunu.

"Luhan oğlum, b-biz evlenmeye karar verdik"

Duyduğum şeyi algılayamıyordum. Annemin gözleri gözlerimdeyken söylediği şeyin iğrençliğiyle kaşlarımı çattım. Ne saçmaladığını anlamaya çalışıyordum.

"Ne?"

Boğuk sesimle mırıldandığımda Sehun tepkilerimi izliyordu. Sakin tavırlarına bakılırsa çoktan biliyordu bu evlilik işini. Masadaki tek aptal ben olmalıydım. Bay Oh söze girdiğinde bakışlarımı ona çevirdim.

"Luhan, annen ve ben evlenmeye karar verdik. Bugün buraya seninle bu konuyu konuşmaya geldik"

Yüzümde annem yüzünden alışkın olduğum ifadeyle durumu açıklamaya çalışan adama baktım. Midemin bulanmaya başladığını hissediyordum.

IndestructibleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin