2 Gün sonra
Uyuduğum koltuktan esneyerek kalktım. Saate bakmak için telefonumu elime aldım. Saat 08:30-u gösteriyordu. Telefonumun boş ekranında oyalandığımda bir şey gördüm.*Yeni mesaj
Mesaja tıkladığımda annemin 2 gün sonra bana ilk kez yazdığını gördüm. Evet artık 2 gün keçmişti. En son ben onu aramıştım. Ondan sonra ne ben onu aramıştım, ne de kendisi beni aramıştı.
"Merhaba Melodi. Nasılsın? N'yapıyorsun? Geçebildin mi seçmeleri?" Ah! Bu gün seçmelerin sonuçu çıkacaktı. Bu anda Lara içeri girdi."Melo'm. Uyandın mı?" Başımı 'evet' anlamında salladım. Koltuğun yanına gelip oturdu. "Neye bakıyorsun?" "Bu gün seçmelerin sonucu açıklanacaktı. Siteye giriyorum şimdi." Derin nefes aldığını duydum. "Gidiyorsun o zaman ha." Üzüldüğü her halinden belliydi. Gitmemi istemiyordu, hep yanında olmamı istiyordu. Yalnız ne yapacağını düşünüyordu. Gözlerinin içine baktım. "Lara'm. Seni asla ama asla yalnız bırakmayacağım. Sana söz veriyorum geçebilirsem her pazar günü senin yanında olacağım." Gözlerinin dolduğunu gördüm. Kollarımı açtım ve ona sımsıkı sarıldım. "Kıyamam ben sana." dedim. Omuzuma düşen yaşlardan ağladığını anladım. Lara benim her şeyimdi. Yeri geldiğinde annem, yeri geldiğinde kız kardeşim, yeri geldiğinde sırdaşım oldu. Ondan ayrı düşmek beni de üzüyordu. Dur bir dakika. Ben hiç sonuçlara bakmadım ki. Ondan ayrıldığmda gözlerinden akan yaşları gözlüğünü çıkararak parmak uçlarımla sildim. "Hadi bak bakalım. Seçildin mi yoksa yok?" dedi.
Başımla onu onayladım. Ellerim çok titriyordu. Telefon elimden düşecek diye korkuyordum. Çok heyecanlıydım. Girip bakmak istiyordum ama heyecanım önümde en büyük engeldi.En sonunda telefonu Lara'ya uzattım. "Al sen bak. Ben bakamayacağım."dedim. Gülümseyerek telefonu elimden aldı. Dedikleri yere girip sayfanın açılmasını bekledi. "Açıldı." dedi bir anda coşkulu sesle. Boğazını temizleyip "Okuyorum." dediğinde heyecandan her an bayılacak durumdaydım.
Seçilenler:
1. Nazlı Tekin
2. Aleyna Altın
3. Lia Savran
4. Lora Ezgin
5. Masal Ekinci
6. Derya Süslü
7. Yağmur Avşar
8. Ela Altın
9. Funda Ertaş
10. Melodi AkbaySonuncu isim bana aitti. Evet, seçilmiştim. Lara seçilenleri okuduktan sonra sevinçle bana sarıldı. "Seçilmişsin Melo'm!" dedi hızlıca. İnanamıyordum. Aman Allah'ım. Seçilmiştim. Lara bana öyle sıkı sarılmıştı ki, az kalsın boğulacaktım. Laradan ayrıldım. Ellerimle gözümün önüne düşen saçlarımı kulağımın arkasına verdim. Lara "Sonrasını da okuyayım mı?"dediğinde koluna hafifce vurdum. "Kızım varsa okusana. Heyecandan öldürmek mi istiyorsun beni?"dediğimde ufak kahkaha atdı. Daha sonra okumağa başladı.
Seçilen isimler 23 Temmuzda saat 08:00-da okulda olsun.
"Tamamdır. Uyumayı düşünüyordum ama seçildim ya 2 gün uyumasam da olur." dediğimde Lara kahkaha attı. "Tamam, hadi gel kahvaltı yapacağız." dedi ve giyinmem için beni yalnız bıraktı. Hava sıcak olduğu için dizimden siyah bol şort ve bol beyaz t-shirt giydim. Kalçama kadar uzayan düz, kalın saçlarımı tokayla toplayıp odadan çıktım. Salonda doğru irellediğimde Naz teyzeni gördüm. "Günaydın güzel kızım. Nasılsın?" Ona kocaman gülümsedim. "İyiyim teşekkür ederim Naz teyze. Sen nasılsın?"deyip kahvaltı yapmak için sandalyeyi çekip oturdum. "İyiyim kızım. Seçilmişsin tebrikler." deyip yanıma gelip bana sarıldı.
"Çok teşekkür ederim." dedim. 10-15 dakikaya kahvaltımı bitirip ayağa kalktım. Lara'nın odasına geçip uyuduğum yeri topladım. İşimi bitirip kedimin yanına geçtim. Evet, bir kedim vardı. Onu 1, 2 aylıkken sokakta bulmuştum. Onu eve getirmek için anneme yalvarışlarımı hala hatırlıyorum. Onu gideceğim için Lara'ya bırakacaktım. Lara tam bir kedi hastasıydı. Kendi evinde 4 tane kedisi var. Aynı zamanda her gün sokaktaki kedi, köpeklere mama veriyordu. Ben de her zaman onunla geliyordum. Kedimin yanına geldiğimde Lara'nın kedileriyle oynadığını gördüm. "Gece. Aşkım. Annen seni yalnız bırakacağı için küsme olurmu?"dedim bir anda. Benim dert yoldaşım Lara'dan sonra Gece'ydi. Biri mavi, biri yeşil olan gözlerini bana çevirdi. Onu bir bebek gibi kucağıma aldım. "Annen seni çok seviyor Gece'm." Gece çok uslu kediydi. Sadece geçen hafta huysuzluk yapmıştı. Ama şimdi tıpkı eskisi gibi sakin, akıllıydı. "Ben burda olmadığımda Lady, Luna, Miyavsu ve Asil'i üzme olur mu? Biliyorum sen akıllı kızsın. Kimseyi incitmezsin. Özellikle Miyavsuyu. Ama yine de söylüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALERİNA
RomanceMelodi, yetenekli bir balerindir. Bir gün ailesi onu efsanevi balerin okuluna getirir. Bu özel okul buraya gelen tüm yetenekli balerinlere kapılarını açmıştır. Ancak, sadece en iyilerin hayalini gerçekleştireceği bir yerdir. Melodi, diğer yetenekli...