Gözlerim yavaş yavaş aralanırken görüş alanım bulanıktı.
Bir kaç saniye sonra yavaş yavaş netleşen görüş alanımla birlitke karşımdaki uzun, siyah t-shirtlü adamı gördüm.
Tamamen netleştikten sonra gözlerimin içine bakan adamla birlikte en son hatırladığım şeyler gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçip, gitti.
Bir kaç saniye sonra "Neden?" Diye sormamla birlikte kafasını kaldırdı ve derin bir nefes aldı.
Bir kaç adım atıp, sandalyeden dolayı ondan kısa olma payımı eğilerek kapattı ve az önce aldığı derin nefesi yüzüme doğru bıraktı.
Bir kaç saniye sonra yaklaşıp, dudaklarını dudaklarıma bastırıp bir kaç saniye dudaklarımı öptü ve yavaşça geriye doğru çekildi.
"Çünkü seni seviyorum."
Gözlerimi yavaşça kapattım ve geri açtım. Jeff gözlerimin içine bakarken "Çünkü seni seviyorum." Diye her bir kelimesini bastırarak tekrarladı.
"Ne demek seni seviyorum, Jeff sen..?"
Hayatımın bu iki haftası boyunca yaşanan her şey yüzüme bir tokat misali çarptı ve şuan burada, bağlı bir şekilde olmam her şeyi özetleyen tek şeydi.
"Melanie.."
Kısık bir sesle konuşmamla gözlerim onun gözlerine döndü ve gözlerim doldu.
O gözlerini yavaşça kapatıp, elini ensesine attı ve ensesini kaşıdı.
"Onu.. sen mi öldürdün..?"
Bir kaç saniye boyunca suratıma baktı, gelmeyen cevapla birlikte tüm tüylerim diken diken oldu.
"Bunun senin için bir önemi mi var?"
"Jeff, soruma cevap ver."
Gözlerimin içine bakarken, kafasını yavaşça yukarı doğru kaldırdı.
Dolu gözlerimden yaşlar teker teker düşerken derin bir nefes aldı.
Şuan çocukluktan beri en yakınım olan arkadaşımın katiliyle sevgili olmamı hatta bir üst seviyeye çıkıp, onunla yatmamı sindirmeye çalışıyordum.
Gözlerimden yaşlar akmaya devam ederken hıçkırdım. Hayır, bu bir en kötü kabusum olmalıydı.
"Neden.."
Hıçkırıklar arasından acı çekercesine konuştum ve sesim yankılandı.
"Neden önce onu öldürdün ve sonra bana geldin, neden!?"
Jeff dizlerinin üzerinde çöküp, elini çeneme attı ve gözlerimin içine baktı.
"Çünkü o adamdan ancak o şekilde arınacaktın."
Duyduğum şey içime bir demir çuvalı misali otururken nefes dâhi alamadım.
"Her şeyi en ince ayrıntısına kadar planlamayı ben istemedim ama bu aşk beni delirtti."
"Chris seni hak etmek için yeteri kadar iyi bir adam değil Josh."
"Ve ona karşı olan hislerini yok etmek için bunu yapmak zorundayım."
"Nihayetinde o gece onunla ayrılmanla birlitke bu da son damla olacaktı ve oldu."
"Artık onu sevmiyorsun, bana aitsin. Bunların hepsini ben planladım, çünkü ben bir dahiyim güzelim."
Bir kaç saniye gözlerinin içine baktıktan sonra kuvvetli bir şekilde suratına tükürdüm.
"SEN BİR KATİLSİN!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banilyö Efsaneleri
Horror"Bir adam on sigaradan daha tehlikelidir, özellikle baban yaşındaysa!" Sıradan görünen bir Amerikan kasabası, açıklanamayan cinayetler ve bir aşk üçgeni. Bu kasabadaki hiç kimse göründüğü gibi masum değil. Tür: Gerilim