Po savo malonios fantazijos ji prisiminė visus suartėjimus mintyse (taip ji vadino mylėjimasi telepatiškai). Kartą apie tai skaitė anglišką straipsnį ir rado šį reiškinį pavadintą meilės burbulu. Nors pavadinimas buvo juokingas reiškė tą patį, ką ji patyrė kelis mėnesius. Per tą meilės burbulą susigadino ir taip įtemptus santykius su mama ir vos neprarado vienintelės draugės Zoelijos. Visa laimė, kad toji fazė kaip staiga prasidėjusi taip staiga ir baigėsi.
Kol ji klaidžiojo prisiminimuose, Kuzėjus pasakė dar keletą rinktinių įžeidimų. Hideo, Maksatas, Risandas ir Damianas bandė jį atvesti į protą, bet virėjas laikėsi savo. Dėl šios priežasties prasidėjo muštynės. Mastrix grupė bandė įrodyti, kad jie nėra baltarankiai dainininkai, galintys tik dainuoti.
Žmonės užuot iškvietę policiją stebėjo kaip vienas iš nemaloniausių Tausendrymo gyventojų gavo į kaulus. Regis, visiems nerūpėjo, kad apkūnų virėją tuojau išmurkdys ant stalo buvusiuose gėrimuose ir pagražins taip, kad net tikra motina nepažins.
"Jeigu jiems nerūpi Kuzėjus, tai kodėl turėtų rūpėti Zoelija."- pagalvojo Andrėja artėdama link išsigandusios draugės.
- O dieve, koks jis mielas,- pasakė nei į mietą, nei į tvorą Zoelija. - Jam labai tinka sutaršyti plaukai. Tik gaila, kad ne aš tai padariau.
Zoelija, regis nematė savo draugės ir stebėjo Hideo.
- Eime, Zo,- kreipėsi į ją Andrėja. - Mums nėra, ką čia veikti. Tegul tie mulkiai ir toliau pešasi, o mums metas namo.
- Bet Hideo...- tespėjo pasakyti draugei per prievartą ėmus ją tempti tolyn Zoelija.
Keli žmonės susidomėjo gailiai inkšiančią ir nenorinčią palikti vakarėlio šviesiaplauke, bet dauguma liko stebėti Kuzėjaus maudynių. Jis ne tik įvirto į gėrimus, bet ir nuvertė stiklinį stalą. Šis garsiai sudužo į šipulius.
- Gal pagaliau atsiprašysi?- paklausė žaibuodamas mėlynomis akimis Hideo.
- Vyručiai, gal galime susitarti?- ėmė maldauti Kuzėjus.
Jo liežuvis siaubingai pynėsi ir išdavė, kad vyras buvo neblaivus.
- Pasakyk atsiprašau,- vienu metu pasakė dvyniai žaliukai - Risandas ir Damianas.
- O kur Zoelija?- paklausė dirstelėjęs atgalios Maksatas.
- Valio!- nudžiugo sunkiai kylantis nuo grindų vyras. - Regis, atsiprašyti nereikės.
- Vis tik reikės,- pasakė Hideo. - Atsiprašyk mūsų.
Vyras kiek sutriko ir nežinojo, ką daryti. Bet kelias akimirkas pasvarstęs suprato, kad piktuoju nieko nelaimės, todėl tarė:
- Tik, jeigu pažadėsite sudainuoti "Sustabdyti akimirką".
Nors Mastrix nepatiko tas kūrinys, bet jie nebe norėjo muštis, todėl pasakė gerai. Tik to ir reikėjo, kad Kuzėjus atsiprašytų ir pažadėtų padengti visus nuostolius.
- Gal galime palaukti?- paklausė Zoelija užlipus Mastrix grupei ant nedidelės šokiams pritaikytos scenos ir trumpai pristačius "keisčiausią" dainą, kurią jiems teks atlikti. - Noriu išgirsti kaip ji skambės atliekant vaikinams.
Andrėjai tai pat buvo smalsu sužinoti kaip grupės lyderis Maksatas sudainuos, bet ji neišsidavė. Užsidėjo dirbtinio šaltumo kaukę.
- Gerai,- sumurmėjo po nosimi brunetė.
Tai išgirdusi Zoelija ėmė kone šokinėti iš laimės.
Andrėja paleido pakvaišusios draugės ranką ir atsigręžė į sceną. Netrukus draugė pasekė jos pavyzdžiu.
YOU ARE READING
Tūkstančio svajonių miestas
Short StoryIstorija truputį susijusi su "Tiesos kaina". Andrėja žinojo, kad yra su Maksatu susieta mistišku dvigubos liepsnos ryšiu ir to visa širdimi nekentė. Ji troško nutraukti šią juodu siejančią giją, bet kad ir kaip stengėsi to nepavyko padaryti. Galiaus...