Andrėjos visiškai nesužavėjo Maksato idėja filmuotis, bet sudainuoti su juo ji siaubingai norėjo. Dėl to ir sutiko. Ir vylėsi, kad vėliau nepasigailės savo sprendimo.
Mergina su nekantrumu ir baime laukė vyksiančio susitikimo. Tuo pačiu ji džiaugėsi sužinojusi, kad gydytojai suklydo. Ji buvo visiškai sveika, tik šie supainiojo tyrimų rezultatus ir vertė gerti bjaurias tabletes. Nuo jų Andrėja ėmė destruktyviai mąstyti. Bet žinojo, kad dabar paaiškėjus tiesai ir tam, jog jos būsena nepasikartos viskas pasikeis. Ji atvers naują, švarų lapą ir užmegs romaną su Maksatu. Daugiau nebe bėgs nuo savo laimės ir pamažu susitvarkys savo gyvenimą. Ir tai pradės nuo šiandienos.
***
Andrėja sutartoje vietoje pasirodė per anksti. Ji stebėjo, kaip filmavimo komanda išrikiavo kameras ir su lig kiekviena akimirka jautėsi vis nejaukiau. Vis dar galėjo apsisukti ir keliauti namo, bet to nenorėjo. Troško susidurti su savo baime. Norėdama negalvoti apie jos netrukus lauksiantį nuotykį nukreipė mintis kita linkme. Prisiminė kaip iki išnaktų klausėsi Jessica Shy dainų. "Rožė", "Tyliai pakuždėk", "Nieko nieko", "Degina", "1000 vėtrų"... Ji išklausiusi visas dainas atsirinko savo favorites, kuriomis papildė savo grojaraštį.- Ar viskas paruošta?- ją į realybę sugrąžino Maksato balsas.
- Taip, pone Kimai,- atsakė kažkuris iš darbuotojų.
- Puiku. Netrukus galėsime pradėti.
Baigęs pokalbį jis priėjo prie ant dailiai nupjautos pievutės stovėjusios Andrėjos.
- Ar tu pasiruošusi?- paklausė jis.
Andrėja ranka patikrino prie veido pritvirtintą mažytį mikrofoną it būtų bijojusi, kad netyčia jį pametė ir tarė:
- Taip.
Maksatas filmavimo komandai davė ženklą pradėti darbą.
Andrėja ėmė dainuoti mintinai mokamus "Feeling lucky" dainos žodžius. Jai buvo truputį nejauku stovėti taip arti Maksato ir jausti žmones zujančius aplink. Bet mergina užgniaužė savo nerimą ir į dainą įdėjo visą širdį.
Ypač jai patiko vietos, kurias ji atliko drauge su Maksatu. Nors ji nebuvo dainininkė ir tikrai nesvajojo tokia tapti, bet drauge su mylimuoju trumpam virto scenos diva.
Kaip ir buvo žadėjęs Maksatas iš kart po pasirodymo ją pabučiavo. Ir tai pateko į kadrą.
- Kaip tau filmavimas?- paklausė jis.
- Manau galėčiau priprasti,- išraudusi nuo bučinio pajuokavo ji.
- Tikrai?
- Ne,- nusijuokė ji.
- O gaila, nes norėjau pasiūlyti atlikti dar vieną dainą.
- Šiandien?- panoro pasitikslinti Andrėja.
- Ne, nes pirmiausia turėtume išmokti žodžius.
- Tu pasakyk dainą, o aš pasakysiu ar moku jos žodžius,- pasiūlė pašnekovė.
Ir jis taip padarė, pasakė tai, ką ji norėjo išgirsti.
- Tu teisus, šitos dainos nežinau. Bet pažadu namie pasiklausysiu visas ONEWE dainas.
- Aš tai pat.
Andrėja jį apdovanojo šypsena.
- Žinai aš pagalvojau, kad vis tik reikėtų įkelti įrašą į internetą.
- Reikėtų ar norėtum?- panoro sužinoti tiesą rudakis.
Andrėja tai išgirdusi net pasimetė. Porą minučių nežinojo, ką turėtų atsakyti. Bet galiausiai atgavusi amą tarė:
- Norėčiau.
- Gerai, tuomet pranešiu apie tai filmavimo komandai.
Andrėja paslapčia meldėsi, kad neimtų gailėtis savo poelgio.
Kol Maksatas kalbėjosi su keliais vyrais ir moterimis, ji ramiai stovėjo ir skrajojo padebesiais. Galvojo, kaip buvo smagu dainuoti ir troško išbandyti kitokį kūrinį. Dėl Maksato ji buvo pasiryžusi pasirodyti viešumoje ir net gi šiek tiek paeksperimentuoti su savo vokalu. Po galais, juk tai teikė jai tiek daug džiaugsmo! Tai kodėl ji turėjo visko atsisakyti dėl kažkokių baimių?
- Gal norėtum ledų?- paklausė filmavimo komandai ėmus skirstytis Maksatas.
- Tik jeigu nepakenks tavo balsui.
Net jeigu vėliau ir skaudės gerklę jai buvo nesvarbu. O Maksatui nesinorėjo pakenkti. Juk su balsu jis užsidirbdavo pragyvenimui.
- Surizikuosiu,- jo akyse šoko velniukai.
Maksatas buvo pasiryžęs iškrėsti kvailystę ir Andrėja žinojo, kad jo neperkalbės. Jiedu vis tiek valgys ledus ir kalbėsis. Tik šį kartą ji buvo pasiryžusi iškvosti apie jo šeimą ir galbūt išsiaiškinti, kaip susibūrė Mastrix grupė. Galbūt net gi sužinos, kodėl Hideo taip retai dainuoja ir Risandas gitarą kartais iškeičia į būgnus. O gal tiesiog kalbės apie visokius niekus. Kad ir kaip bus jiedu drauge bus laimingi.
- Tai, eime,- tarė Maksatas.
- Eime.
Ir jiedu nuėjo susikabinę it mokiniai už rankų ir svajodami apie saldžius ledus ir dar saldesnius bučinius.
Valgydami ledus jie pasikalbėjo. Andrėja sužinojo, kad Maksato tėvai nepritarė jo karjerai, todėl jis nutraukė ryšį su savo šeima. Tai pat sužinojo, kad Hideo balsas ne itin sutvertas dainuoti, o Risandui tiesiog labiau patiko ir sekėsi groti būgnais nei gitara.
Pasikalbėję jie tapo dar artimesni ir suprato, kad neišsiskirs. Jų meilė įveiks visas kliūtis. O jų tikrai pasitaikys, nes juk Maksatas tikra garsenybė, o ji tik paprasta mergina. Bet ji tikėjo, kad tūkstančio svajonių mieste prasidėjusi meilės istorija baigsis laimingai.
ESTÁS LEYENDO
Tūkstančio svajonių miestas
Historia CortaIstorija truputį susijusi su "Tiesos kaina". Andrėja žinojo, kad yra su Maksatu susieta mistišku dvigubos liepsnos ryšiu ir to visa širdimi nekentė. Ji troško nutraukti šią juodu siejančią giją, bet kad ir kaip stengėsi to nepavyko padaryti. Galiaus...