♤3 skyrius

15 2 0
                                    

Svaiginančiai dainai pasibaigus, draugės grįžo namo. Abi po įspūdžių kupino vakaro iš kart nuėjo miegoti ir labai greitai užmigo.

Kitą rytą Andrėja gurkšnodama balintą kavą nusprendė paskaityti apie Tausendrymo istoriją. Naršydama internete ji sužinojo, kad miestą įkūrė du fokusininkai Tiagas ir Reihana. Jie kūrė įspūdingas iliuzijas plyname lauke. Kiekvienas pasirodymas sulaukdavo daugybės gerbėjų iš viso pasaulio. Galiausiai kažkokiu stebuklingu būdu jie gavo tiek pinigu, kad užteko pastatyti miestui. Taip ir gimė Tausendrymas - tūkstančio išpildžiusių svajonių miestu.

Buvo kalbama, kad abu fokusininkai nemirė ir klajojo po pasaulį džiugindami visus tamsos kuriamais stebuklais. Bet ar tai buvo tiesa? Niekas šito nežinojo, tik visi tikėjo šešėliais naktimis grobiančiais neklaužadas vaikus ir juos paslapčia suryjančiais. Tai buvo lyg priminimas visiems, kad tamsos padarai gimę sukelti blogį.

Ūmai panorusi sužinoti daugiau Andrėja atsivertė internete prieš daugybę amžių išleistą knygą "Tiesos kaina". Versdama puslapį po puslapio ji sužinojo daugybę informacijos apie bahvas, bet nei žodeliu nebuvo užsiminta apie Reihaną ir Tiagą siejusį dvigubos liepsnos ryšį. Ir tai siutino ieškotoją, nes ji norėjo daugiau išsiaiškinti apie jai rūpinčius klausimus. Galiausiai neapsikentusi Reihanos noro visiems padėti Andrėja užvertė internetinę knygą ir ėmė naršyti savo grojaraštį vien tam, kad galėtų kuo nors paklausyti. Ir netyčia pirštas užkliuvo už Kai dainos "Rover".

"Vis geriau nei saldžioji vanilė."- pagalvojo mergina prisiminusi neseniai klausytą Vanilla kūrinį.

Pradėjusi skambėti muzika išnešė ją į kitą orbitą ir paskandino savo glėbyje. Andrėja užmiršo viską pasaulyje ir net neišgirdo mamos skambučio. Tik, kai telefonas suskambo kokį penktą kartą ji atsiliepė.

- Taip, klausau,- pasakė ji.

- Mieloji, vakar taip vėlai grįžai, jog neturėjau progos paklausti kaip praėjo šventė,- be jokių užuolankų tarė Larisa. - Ar smagiai pasibuvote?

- Buvo visai smagu...

"Kol nesutikau Maksato."- pagalvojo Andrėja.

- Koks keistas tavo balsas?- nusistebėjo jos mama - ketvirtą dešimtį perkopusi brunetė.

- Viskas gerai. Galbūt nusiplikiau liežuvį gerdama kavą,- sumelavo duktė.

Nors ir norėjo nemeluoti, bet negalėjo mamai pasakoti tiesos apie Maksatą, ir juodu siejantį mistišką ryšį. Larisa būtų palaikiusi ją beprote ir užrašiusi pas psichiatrą. Šito Andrėjai mažiausiai reikėjo. Po tokio įvykio ji negalėtų dirbti pusę dienos juvelyrinių dirbinių parduotuvėje asistente, pildančia dokumentus ir verdančią viršininkui kavą.

- Jei jau taip sakai, dukrele, aš tavimi tikiu. Bet norėčiau sužinoti daugiau detalių.

- Gerai.

Mintyse perkračiusi vakarykštės dienos įvykius Andrėja papasakojo jų sutrumpintą versiją. Nei žodeliu neužsiminė apie savo ir Maksato šokį ir muštynes į kurias įsivėlė Mastrix grupės nariai. Papasakojo tik apie klausytą muziką ir Zoelijos bučinius su Hideo. Regis, mamai to pakako, kad ši džiaugtųsi ir liautųsi klausinėjusi.

Kiek vėliau Andrėja užsuko į duolingo programėlę atlikti savo dienos užduočių, kad gautų taškų. Po to susiruošė į darbą ir užrakino namų duris.

***

Prabėgo mėnesis nuo garsiojo maskarado. Per tą laiką neįvyko nieko įdomaus, tiesiog bėgo laikas ir diena keitė dieną. Pasibaigė žiemą ir ją pakeitė pavasaris. Andrėja baigė savo mokslus ir galėjo daugiau skirti laiko muzikos klausimuisi ir skaitymui. Nors abi veiklos ją labai džiugino, bet kartais norėdavosi išeiti pasivaikščioti. Vieno tokio pasivaikščiojimo metu ji parke apsuptą žurnalistų pamatė Maksatą.

- Klausėte ar aš turiu merginą?- jis pakartojo klausymą lyg norėdamas pasitikslinti.

- Taip,- patvirtino kažkuris iš žurnalistų.

- Štai jums atsakymas.

Apdovanojęs išdykėliška šypsenėle jis priėjo prie Andrėjos, ir ją pabučiavo. Bučinys buvo svaiginantis ir kažkodėl priminė EXO dainą "Electric Kiss". Ją iš tikrųjų pervėrė meilės elektra. Bet tą jausmą Andrėja palaikė netikru.

- Šiandien ji mano mergina,- atsakė Maksatas  pasibaigus bučiniui,- o rytoj gali būti bet kuri kita.

Jo žodžiai ir bandymas prieš kameras vaidinti kazanovą įskaudino Andrėją ir dar kartą įrodė, kad ji buvo teisi nuo pat pradžių. Maksatas buvo vėjavaikis lakstantis paskui moterų sijonus. Šiandien jo dėmesį patraukė ji, o rytoj kaip sakė jis jos vietą užims kita. Bet Andrėja pasimokė ir tikrai nebesileis jo bučiuojama. Tegul tas mulkis pasiieiško kitos kvailės!

- Ar galėčiau padeklamuoti vieną Sakurhea kūrinį?- pasiteiravo ji pulko žurnalistų.

- Deklamuokite.

- Manau jis puikiai šiandien tiks.

Lašelis tamsos, beprotybės tikros

Pakeis sielą, suvirpins širdį,

Privers trokšti jo šalto bučinio.

Bet ar nakties ir tamsos

Pažadinti jausmai tikri?

Ar tikrai netyčia aš pamilau

Tamsos angelą *Darklingą,

Niekam nerodantį savo tikrojo veido?

Man taip baisu, kad kartą paragavus

Saldžios nuodėmės amžiams

Išklysiu iš doros kelio.

Lašelis tamsos, beprotybės tikros...

Vieno karto buvo per maža.

Norėjau dar sykį pasijausti

Mylima tamsos angelo.

Apakinta nuodėmingų jausmų

Amžiams atsižadėjau šviesos.

Ir tada pagaliau supratau,

Jam reikėjo ne manęs,

O tik bevalės marionetės,

Vykdančios visus įsakymus.

Andrėja sulygino Maksatą su pabaisa, kuria pradžioje taip susižavėjo Alina, kad net pamiršo viską pasaulyje, o save sutapatino su naivia šviesos valdytoja - griša.

- Atleiskite, bet koks čia kūrinys?- pasiteiravo akiniuotas žurnalistas išvaizda primenantis Halką.

- Lašelis tamsos,- apdovanojo spaudos atstovus šypsena Maksatas. - Kaip supratote mano mieląją žavi blogiukai. Galbūt todėl ji pamilo mane.

Mano mieloji. Šie žodžiai lyg žaibas kirto merginai teisiai į paširdžius ir priminė visus pokalbius sapnuose ir tą kvailą dvigubos liepsnos ryšį. Tai pat ją siutino tai, kad po susitikimo su Maksatu vėl ėmė girdėti jo mintis. Andrėja norėjo taip stipriai sukelti skandalą, jog net skaudėjo. Vietoj to tik dirbtinai nusišypsojo ir tarė:

- Mano mielajam patinka vaidininti blogiuką.

Regis, Maksatui tie du žodeliai tai pat nepatiko, jog akimirką jis žvelgė į Andrėją taip lyg būtų atsikandęs citrinos.

* Darklingas yra Leigh Bardugo sukurtas personažas ir vienas iš Grišų trilogijos veikėjų.

Tūkstančio svajonių miestasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz