♤11 skyrius

13 1 0
                                    

Andrėja klausydamasi per ausines BIBI & Jackson Wang  dainos "Feeling Lucky" žiūrėjo per televizorių žinias. Tarp krūvos naujienų kažkokiu būdu į eterį pateko jos ir Maksato nuotraukos. Nors tada buvo smagu, bet dabar matyti viską ir girdėti kaip tai analizuojama ir stebima it pro padidinamąjį stiklą siutino.

Ji nuo pat pradžių turėjo suprasti, kad bendrauti su žinomu žmogumi tai lyg vaikščioti plonyčiu ledu, bet buvo per naivi. Tikėjosi, jog niekas apie judviejų pasimatymą nesužinos, bet sužinojo visi. Net gi jos mama.

- Ir kada mane supažindinsi su savo vaikinu?- paklausė rudaplaukė ketvirtą dešimtį įpusėjusi moteris, vos grįžusi iš darbo.

- Visų pirma jis nėra mano vaikinas,- pradėjo kalbą Andrėja.

Ji išjungė televizorių ir sustabdė dainą, o tada nusiėmė ausines, kad geriau girdėtų savo pašnekovę.

- O antra?- paklausė mama.

- Antra mes tik porą kartų susitikome ir viskas.

Andrėja melavo ir dėl to ją griaužė sąžinė. Bet juk negalėjo mamai pasakoti visos tiesos ir prisipažinti, kad iš pradžių su Maksatu bendravo mintimis.

- Tai dabar pasimatymai vadinami susitikimais?- pajuokavo mama. - Man nesvarbu, ar tai rimta ar ne. Bet norėčiau sužinoti apie tavo vaikinus iš tavęs pačios, o ne iš žiniasklaidos.

- Gerai, mama,- pažadėjo Andrėja. - Gal pakeiskime temą. Papasakok man apie savo darbą.

- Na mes turėjome vieną tokią užduotį...

Andrėja visiškai nesiklausė savo mamos ir galvojo, ką dabar daryti. Ji svarstė, ar turėtų apie nelemtą įvykį pranešti Maksatui. O gal jis jau viską seniausiai žinojo ir gardžiai juokėsi iš naivuolės? Paskutinę mintį Andrėja stengėsi vyti iš galvos, nes ji skambėjo nelogiškai ir priminė pirminį jos nusistatymą. Jei sakė Maksatui, kad norėjo jiems suteikti šansą, tai ir suteiks. Kad tai padarytų reikėjo liautis dairytis atgal.

- Bet tu visai nesiklausai,- tarė rudakė moteris nusivaliusi nuo dailiai aptemto ir išryškinančio jos kiekvieną kūno linkį mėlyno kostiumėlio nematomą dulkę.

- Atleisk,- atsiprašė Andrėja. - Aš tiesiog...

- Tu užsisvajojai apie savo vaikiną. Na gi papasakok man koks jis.

Tai išgirdus Andrėja išraudo. Jai buvo nesmagu kalbėti apie širdies reikalus ir ypač su savo mama. Mieliau būtų išsipasakojusi Zoelijai, bet ji skrajojo padebesiais ir planavo vestuves.

- Na jis...- tokiais žodžiais pradėjo pasakojimą Andrėja.

Sverdama kiekvieną žodį ji papasakojo savo mamai Larisai viską, ką žinojo apie Maksatą. Sprendžiant iš to ją nelabai sužavėjo skandalinga vaikino praeitis.

- Ar tu įsitikinusi, kad nori su juo susitikinėti?- blyškus moters veidas staiga tapo griežtokas.

- Juk tekėti už juo nesiruošiu,- nevykusiai pajuokavo Andrėja.

- Apsaugok dieve...

- Tu pyksti, kad susitikinėju su Maksatu Kimu?- paklausė duktė.

- Visai ne,- moteris pabandė sukišti į kuodelį išsipešusią sruogą, bet jos pastangos tik dar labiau suvėlė šukuoseną. - Tik man jis nepatinka.

- Supratau tai iškart, kai paminėjau jo praeitį. Bet žinai jis pasikeitė.

Mama netikėjo tuo.

- Tiesiog pažadėk man, kad būsi atsargi, širdele.

- Gerai,- net nemirktelėjusi tarė Andrėja ir vėl įsijungė dainą taip atsiribodama nuo savo motinos.

Daugiau nieko netarusi Larisa paliko dukterį jaukiame pastelinių atspalvių kambaryje.

Porą valandų pasiklausiusi iš savo youtube grojaraščių muzikos mergina tęsė pradėtos, bet neužbaigtos knygos apie fėjas skaitymą. Valandėlę paskaičiusi nuėjo miegoti. Ji jautėsi tokia pavargusi, kad net užmigo nepersirengusi. Vos atsidūrusi būsenoje artimoje buvimui tarp gyvybės ir mirties susapnavo gražų sapną. Jame jie atliko "Feeling Lucky" ir  kitaip nei tikrieji dainininkai kūrinį vainikavo tikru bučiniu. Tai per miegus merginą privertė nusišypsoti.

***

Kitą rytą ji nusprendė išsiaiškinti, ar Maksatas žinojo apie judviejų paviešintas nuotraukas. Nors ir žinojo jo adresą, bet nusprendė verčiau paskambinti.

- Ar kas nutiko?- paklausė atsiliepęs vaikinas.

- O turėjo?- pasmalsavo mergina. - Ne gi negaliu tau paskambinti?

- Žinoma, kad gali, tik tu visuomet skambini norėdama susipykti.

Tai buvo tiesa. Andrėja ankščiau iš tiesų taip elgdavosi ir dabar dėl to gailėjosi, bet turėjo tam rimtų priežasčių, o ir tarp judviejų viskas buvo gerai, tad nebuvo priežasties atsiprašyti.

- Tik norėjau paklausti, ar vakar žiūrėjai žinias.

- Ne. O ką? Ar rodė ką nors svarbaus?

Andrėja trumpai atpasakojo, ką matė ir užsiminė, jog mama norėtų, kad ji būtų atsargi.

- Tokia įžymių žmonių dalia,- atsiduso Maksatas,- būti amžinai medžiojamų paparacių.

- Gal pakalbėkime apie ką nors smagesnio?- pasiūlė Andrėja. - Pavyzdžiui pasakyk, kokią paskutinę dainą klauseisi šį rytą.

- Lengvas atsakymas.

- Tikrai?- nors pašnekovas nematė ji kilstelėjo antakį. - Ir koks jis?

- Jessica Shy "Žvaigždės".

Nors dainininkė buvo girdėta ir net gi Andrėjos mėgstama, bet daina jai buvo negirdėta.

- Nesu girdėjusi šios dainos,- prisipažino ji.

- Pasiklausyk gal patiks,- pasiūlė Maksatas.

- Gerai.

Mintyse ji pasižymėjo į grojaraštį įtraukti dar negirdėtą dainą.

- Tai nauja jos daina,- nusprendė pratęsti pokalbį Maksatas. - O kokią paskutinę dainą tu klauseisi?

Andrėjai buvo net nesmagu prisipažinti. Ypač po tokio svaiginančio sapno.

- BIBI & Jackson Wang "Feeling Lucky",- galiausiai prisipažino ji ir pajuto, kaip skruostai paraudo.

- Žinau šitą dainą,- prisipažino rudakis. - Man ji patinka, tik gaila, jog nesibaigia bučiniu.

- Man tai pat.

- Tai užbaikime ją kitaip,- ūmai pasiūlė tamsiaplaukis.

Būtent tokią fantaziją ji ir sapnavo, bet dabar regis, ji persikėlė į tikrovę.

- Gerai, pakeiskime įvykių eigą,- sutiko ji.

- Bet tai bus mūsų pirmasis vaizdo klipas.

Andrėja norėjo prisiminimų su Maksatu, bet ne tokių.

- Ne gi tai būtina?- paklausė ji.

- Ne,- atsakė pašnekovas. - Bet bus smagu. Be to turėsime, ką prisiminti. Jeigu nenorėsi mes šito neviešinsime.

Įkelti įrašą į internetą, kad apie tai sužinotų visas Tausendrymas. Šitai merginai nebe buvo svarbu. Kad ir kaip ji nenorėjo filmuotis, bet privalėjo sutikti. Juk kaip kitaip romantinį sapną pavers tikrove.

- Gerai, aš sutinku,- tarė Andrėja.

Paskubomis susitarę dėl datos ir laiko jie užbaigė pokalbį.

Tūkstančio svajonių miestasWhere stories live. Discover now