♤10 skyrius

7 1 0
                                    

Maksatas visuomet buvo vėjavaikis ir merginų magnetas, bet dvigubos liepsnos ryšis jį pakeitė. Jam nebe reikėjo krūvos merginų. Tamsiaplaukis troško tik vienos vienintelės ir tikėjosi, kad jų meilės istorija baigsis laimingai. Nors viskas klostėsi gerai, bet jo širdyje vis tiek buvo neramu. Andrėja kažką slėpė ir jis troško įminti jos paslaptis. O pats jai buvo lyg atversta knyga. Ji žinojo apie jo skandalingą praeitį ir smagią vaikystę... Tiek daug jai papasakojo istorijų.

Maksatas su nekantrumu laukė judviejų susitikimo naujajame atrakcionų parke. Bet pirmiausia laukė ilga grupės repeticija jo garaže.

- Negaiškime laiko,- pasakė bičiuliams Maksatas.

Ir jie pradėjo repeticiją.

Maksatas dainavo, Hideo jam pritarė, o Damianas ir Risandas grojo gitaromis. Jų skambesys priminė elektrines, bet jos neturėjo laidų.

Uždaras, šviesus ir menkai užgriozdintas garažas puikiai tiko triukšmingam Mastrix pasirodymui.

Jų ketvertui buvo smagu ir gera atlikti įvairius kūrinius.

Repeticija tesėsi iki dvyliktos, nes visi grupės nariai turėjo reikalų. Maksatas ketino susitikti su Andrėja, Hideo su Zoelija, o broliai - norėjo padreifuoti. Nors tai buvo rizikingas užsiėmimas, bet kiti judviejų neketino atkalbėti.

- Smagaus pasimatymo,- palinkėjo Damianas.

- O jums saugaus dreifavimo,- pasakė Hideo ir Maksatas.

Kai Damianas ir Risandas padėkojo už palinkėjimą ketvertukas išsiskirstė.

***

Atrakcionų parke skambėjo ONEWE "기억 속 한 권의 책 (A book in Memory)". Maksatas atpažino dainą, nes mėgo šios grupės kūrinius. ONEWE jam patiko daug labiau už EXO ir kitas populiares kpop grupes, todėl jis stebėjosi, kad ši grupė buvo neįvertinta. Juk ji atlikinėjo tokius dėmesį traukiančius kūrinius, jog norėdavosi žiūrėti ir klausytis vaizdo klipų daugybę kartų.

Maksatas mėgavosi mėgstamos grupės kūriniais, kol pasirodė Andrėja. Ji atrodė išbyškusi ir pavargusi. Lyg būtų visą naktį nemiegojusi ir apie kažką intensyviai galvojusi.

- Gal vis tik reikėtų pamėginti,- tarė po pasisveikinimo ji.

- Paragauti cukraus vatos?- nusijuokė Maksatas.

- Ne,- sukikeno pašnekovė. - Turėjau omenyje pamėginti mudviem susitikinėti.

- Bet mes tą ir darom.

- Tada tai daryti dažniau.

Andrėja vakar naktį ilgai mąstė ir nusprendė vis tik suteikti šansą. Ji norėjo viską sužinoti apie Maksatą. Pavyzdžiui kodėl jis nebendravo su tėvais, nors šeimą tikrai turėjo. Kiek Andrėja žinojo Hideo gyveno vienas, nes to norėjo, Damianas ir Risandas buvo broliai našlaičiai, gyvenantys kartu, o Maksatas... Apie tai žiniasklaida buvo linkusi tylėti, lyg tai būtų kokia slapta informacija, kuria dalintis negalima. Būtent todėl Andrėjai buvo smalsu sužinoti tiesą apie Maksato Kimo šeimą.

- Gerai,- apsidžiaugė Maksatas. - O dabar eikime cukraus vatos,- pasiūlė jis.

Andrėjai sumanymas patiko.

Netrukus ji įsitikino, kad vis dar mėgo tą rausvą ir lipnią cukraus vatą. Maksatui tai pat patiko šis saldumynas. Gal net gi labiau nei jai, nes jis nulaižė savo pirštus. Iš to ji smagiai pasijuokė. Vėliau jie išbandė ratu besisukančius arkliukus ir kelis kitus atrakcionus pavojingesnius atrakcionus. Praleido smagiai ir maloniai laiką. Andrėja net gi pamiršo apie tamsą, trukdančią jai ramiai gyventi ir jautėsi lyg būtų normali. Lyg jos tėvų santuoka vos po jos gimimo nebūtų subyrėjusi ar jai nereikėtų gerti gydytojo paskirtų vaistų. Būnant su Maksatu ji jautėsi kaip niekada gerai ir tas jausmas jai patiko. Net gi išgaravo ankščiau jaustas piktumas ir karingumas. Ji troško tik būti su mylimuoju.

- Netrukus uždarys atrakcionus,- vakare pasakė Maksatas. - Gal norėtum išbandyti dar ką nors?

Buvo tiek daug pasirinkimo variantų ir taip stipriai norėjosi visus juos išbandyti, kad pajustų tą malonų adrenalino antplūdį.

- Tu išrink,- pasiūlė Andrėja.

- Gerai,- sutiko Maksatas,- tada aš renkuosi šitą.

Jis pasirinko "Vaiduoklių namus". Atrakcioną, kuriame pasirodydavo netikri vaiduokliai gąsdinantys visus traukinukų keleivius.

 Vos jiems įsėdus į trečiąjį vagoną, kažkas blykstelėjo. Nei vienas iš judviejų nematė, kad netoliese sėdėjo žurnalistas ir kažką rašė savo telefonu.

Išsigandusi pirmojo vaiduoklio pasirodymo ant netikrų geležinkelio bėgių Andrėja apkabino Maksatą. Tai ją privertė pasijusti geriau, o seklį žurnalistą padaryti dar vieną kadrą. Regis, tamsiaplaukiui vyrui visai nerūpėjo, kad važiavo vis tamsėjančia trasa ir susidūrė su vis daugiau vaiduoklių imitacijų.

- Visai smagu,- prisipažino Andrėja jausdama Maksato kūno šilumą.

- Taigi tau patinka vaiduokliai...- pasakė Maksatas.

- Nepatinka. Tik norėjau pasakyti, kad šis pasivažinėjimas man patinka.

- Ir man.

Maksatas išdykėliškai nusišypsojo ir pabučiavo Andrėją.

Ir tai neprasprūdo pro akis akylajam žurnalistui.

Porelė net nenutuokė, kad juos stebėjo, o jeigu būtų žinoję tai vargu ar būtų ką nors pakeitę. Nes jiems buvo nebe svarbu slėpti tiesą ir norėjosi kone visam pasauliui iškloti apie savo užsimezgusį ryšį.

- Atsiprašau, negalėjau susilaikyti,- bruneto žvilgsnis išdavė, kad jis kalbėjo nenuoširdžiai ir visai nesigailėjo savo poelgio.

- Viskas gerai,- pasakė rudakė. - Aš svarstau ar tai reikėtų pakartoti.

  Maksatui patiko šita mintis, todėl jis ją pabučiavo dar kartą. Šį kartą bučinys buvo drąsesnis ir ne toks nekaltas kaip pirmasis. Priminė nebylų pažadą.

- Imtis rimtesnių dalykų čia netinkama vieta,- atšlijęs pasakė Maksatas. - Ir aš vis dar nežinau, ar tu tikrai to nori.

- Taip, tu teisus,- pritarė Andrėja. - Aš tikrai to noriu.

Nors buvo baisu ji nutarė rizikuoti ir šokti į ugnį. Buvo visai nesvarbu, kad gali skaudžiai nudegti. Jeigu viskas pakryps blogąją linkme tai bus bent jau pabandžiusi ir nejausdama jokių priekaištų dėl neišnaudotų galimybių galės nusižudyti. Nuo to žingsnio galėjo apsaugoti tik meilė ir buvimas su Maksatu. Ir Andrėja ketino kovoti iš paskutiniųjų, neleisti tamsai pažaboti jos. Kas bus tas bus. Dabar svarbiausia, kad jiems gera kartu leisti laiką ir visai nesvarbu, jog vėliau visas Tausendrymas apie judviejų nuotykį sužinos.

Tūkstančio svajonių miestasWhere stories live. Discover now