Lord Wilbur halkını korumak için, element büyücüleriyle anlaşıp büyülü bir taca sahip olur.
Bir süre sonra element büyücüleri verdiklerinin daha fazlasını almak için gelirler.&
Üstat Rawnos safkan büyücü olmasına rağmen hiç itibar görmüyordu. Gizli yeteneğiyle kendisine korku dolu, karanlık bir yol çizmişti. Şimdi yeteneğini gözler önüne sererek hak ettiği ihtişama kavuşacaktı.
*Hikaye tek bir karakter, olay üzerinden anlatılmıyor. Geniş bir pencereden, eş zamanlı ilerleyen konular, insanların ve büyücülerin bakış açılarıyla anlatılıyor.
Hikaye kronolojik sıralamaya göre ilerlemektedir. Hikâyenin akıcı olması için bölümler kendi içinde sonlanıyor. Her bölümde ana hikaye hizmet eden bir olay anlatılıyor.Element büyücüleri dünyanın kuzey doğusunda kendilerine ait özel bir bölgede yaşar. Sayıları çok azdır. Diyar'dan nadiren uzaklaşır kısa sürede geri dönerler. Büyü güçleri sınırlıdır ve günden güne azalır. Bir kaç ay Kudretli Diyar'dan uzak kalan büyücünün gücü neredeyse tükenir. Yeryüzünde element büyücülerinin kullandığı birbiriyle bağlantılı altı adet büyülü geçit vardır. Bunları kullanarak seyahat ederler.
Dünyanın geri kalan kısmı insanların kontrolündedir. Küçük şehir devletleri kurulmuş ve sürekli birbirleriyle savaş halindedirler. Doğuda bulunan şehirler birbirleriyle, batıdaki şehirlerse Eski İnsan denilen iri yarı vahşi ırkla sık sık savaşır.
Vahşiler, Güney batıda çok büyük bir toprak parçasına sahiptir. İki, üç insan boyutlarında devasa canlılardır.
Element Büyücüleri; Sadece bağlı oldukları element üzerinde güç kullanabilen, yeryüzünün kuzey doğusundaki diyarlarında yaşayan nüfus çok az olan ırk.
Kudretli Diyar; Element büyücülerinin yaşadığı diğer halklardan izole özel bir bölge. Element büyücüleri burada oldukları süreçte büyü güçlerinde azalma olmaz. Diyar'dan ayrıldıkları andan itibaren büyü güçleri günden güne azalır.
Üstatlar Sarayı; Konaklardan çıkan büyücülerin yaşadığı kendilerine ait daireleri olduğu Kudretli Diyar'ın en büyük yapısı.
Kızıl Konak; Kudretli Diyar'ın güneyinde Volkan Dağları'nın dibinde bulunan, ateş büyücüsü öğrencilerinin kaldığı konak.
Gökyüzü Konağı; Kudretli Diyar'ın kuzeyinde, Fırtına Tepesinde bulunan, hava büyücüsü öğrencilerinin kaldığı konak.
Derinsu Konağı; Kudretli Diyar'ın en doğusunda, karayla denizin birleştiği noktada bulunan su büyücüsü öğrencilerin kaldığı konak.
Sebat Konağı; Kudretli Diyar'ın batısında bulunan, toprak büyücüsü öğrencilerin kaldığı konak.
Başbüyücü; Tüm sınırlamalardan, kurallardan muaf, çok özel yeteneği olan, sıra dışı büyüler yapabilen sınırsız güç sahibi büyücü.
Yüce Divan; Dört konağın Yüce Üstadının ve onların Vekillerinin yer aldığı, Kudretli Diyar'ın en üst makamı. Divan'ın kararları her büyücü için bağlayıcıdır.
Yüce Üstat; Bir konağın en üst makamı. O konağa mensup güçte en ileri seviyede olan beş büyücü arasından seçilir. Seçim Saklı Orman'da yapılır.
Vekil; Yüce Üstadın Üstatlar Sarayı'nda ki yardımcısı. Üstatlar Sarayı'nda ikamet eden aynı konağa mensup olduğu üstatlardan sorumludur.
Konak Üstadı; Yüce Üstadın eğitim konağında ki yardımcısı, konağın işleyişinden ve bütün eğitim gören öğrencilerden, hizmetkâr üstatlardan sorumludur.
Büyük Üstat; Bir konağın güçte en ileri olan beş büyücüsüne verilen isim.
Üstat; Konaktaki eğitimi biten, Üstatlar Sarayı'na gitme hakkı elde etmiş büyücülere verilen isim.
Geçit Ormanı; Saklı Orman'a geçilen taş kemerin yer aldığı etrafı ağaçlarla çevrili bir orman. Kudretli Diyar'ın içinde yer alıyor.
Saklı Orman; Element Büyücülerinin en kutsal mekanı. Sadece Kudretli Diyar'da ki bir geçitten ulaşılabiliyor.
Değersiz Büyücüler; element büyüsü yapamayan, düşük seviye büyücüler. Güçleri çok kısıtlı olur. Aralarından büyük hünere sahip hiç kimse çıkmamıştır.
İnsanlar; Aleni büyü güçleri olmayan, ırk. Yeryüzünün en büyük nüfusuna ve toprağına sahiptirler.
Eski İnsanlar; İri yarı, yapılı yeryüzünün güney batısını komple ele geçiren ırk. Genellikle kendi bölgelerinde ikamet ederler.
Lord; Bir şehrin, bölgenin en üst yöneticisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Lost Crown
FantasyLord Wilbur halkını korumak için, element büyücüleriyle anlaşıp büyülü bir taca sahip olur. Bir süre sonra element büyücüleri verdiklerinin daha fazlasını almak için gelirler. & Üstat Rawnos safkan büyücü olmasına rağmen hiç itibar görmüyordu. Gizli...