1.1

17 8 4
                                    

12 Mart

Kolun benim yüzümden öyle oldu değil mi? Sana daha fazla kızamıyorum açıkcası. O gün bana bakmasaydın belki koluna bir şey olmayacaktı. Seni kollukla görmek beni garip hissettiriyor. Seni çaresiz bir hale sokmuş.

Öğle arasında sana yaklaştım, daha yakından görmem gerekiyordu. Uzaktan böyle görmeye dayanamadım. Elim hafif kalkar gibi olduğunda yüzünü bana çevirdin.

Nefesim kesildi. Gerçekten. Ayağa kalktın.

"Sendin."

Etrafa bakıyor. Başkasını mı bekliyor? O domuzu herhalde.

"Tehdit falan mı ediceksin?"

"Hayır." diyebildim sadece. Daha fazla konuşamıyordum. Seninle ilk kez diyalog içerisindeydim. Yüz yüzeydik. İlk kez. İnsanlık dışı geliyordu.

"kolun iyi mi?"

"sana ne." kolunu tutuyorsun. Belli ki acı çekiyorsun. Yaralanacağını bilseyim seni asla oraya yollamazdım. Koluna masaj yapmama izin ver. Bırak öpeyim. Seni iyileştirebilirim eminim.

"Gördüklerinden kim-"

"Kimseye bahsetmem." Durup kaldım. Dayanamadım ve söyledim. "onun için canını yakmaya devam mı ediceksin?"

"Sen kim oluyorsun? kim için canımı yakıyormuşum ve sen tüm bunları nereden öğrendin?"

güldüm. "Sandığından daha yakınız Jia." Evet bu sefer içten güldüm. Numara yapmadım Jia. Baksana gerçek beni oraya çıkarıyorsun.

Yanımdan geçip gittin. Bir çöp parçasıymışım gibi. Oysaki o domuz sana öyle davranıyor. Sana asla öyle davranmazdım. Seni sevgimle boğabilirim. Dudaklarını ıslatabilirim. O yataktan seni çıkartmam.

Bana bir kere baksan göreceksin Jia.

-

yine sen|bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin