0.8

23 9 8
                                    

6 Mart

Senin için mutluydum Jia. Ama sen gözümün önünde en son yapman gereken şeyi yaptın. Onu öptün.

Yejun bana teklifi kabul ettiğini söylemişti, bu yüzden sevindim. sevindim, bu duygu benim için yine yeniydi. bu nedenle seninle konuşmak istedim. Bu duyguyu seninle paylaşmak istedim. Nedense bütün gün boyunca bakışlarını ondan çekmedin. Ben de çıkışı bekledim.

Gene o çocuklaydın. Parka kadar sizi takip ettim.

Jia sen ona yaklaştın ve onu öptün. Ne kadar acı çektiğimi anlatamam. Benim için çok yeni. Bunu çok diyorum biliyorum ama sen ne anlarsın ki? Sen hep acı çektin belki.

Göğüs kısmım sıkışmıştı. O an parçalara ayrıldığımı hissettim. Sanki bütün uzuvlarım birbirlerinden ayrılıyor gibiydi. Duvarın kenarına çöktüm. Saniyesine kalmadan domuz seni ittirmişti. Buna sevinmeli miyim bilmiyorum. Sonuçta sen onu seviyorsun. Artık bunu biliyorum.

Kalbim sanki göğüs kafesimi kırmış, bütün kemiklerim etrafa dağılmış gibiydi. Dışarı çıkmaya çalışıyordu. Atıp duruyordu. Onu organların arasından almak istedim. Ellerimin arasına alıp patlayana kadar sıkmak istiyorum böylece bu değişik duyguyu tatmak zorunda kalmam.

Bileğimi tırnaklarımla yırtmaya çalıştım. Ama bir türlü o kalp atışını durduramadım. Kendime zarar verirsem durur sanmıştım.

Duyguları hissetmek o kadar iyi değilmiş Jia. Senin sayende bunu da öğrendim. Sadece bana ait ol istiyorum. O kıçını neden o bücürden uzak tutamıyorsun.

Ama seni affediyorum. Çünkü sensiz ne yapacağımı bilmiyorum. Eğer daha fazla duygu varsa öğrenmek istiyorum.

Satın alamayacağım bir şey var sen de. Onu elde etmeden seni bırakamam. Kendini bana teslim etmen için elimden geleni yapacağım.

-

yine sen|bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin