Aptal gibi koşuyorsun, o domuzu bulmaya çalışman sinirlerimi bozuyor açıkcası. Parkın oraya gelince önüme geçip ilerlememi engeledin. "git buradan."
"gerçekten gitmemi istiyor musun?" Siz rahatça yiyişin diye gideceğimi sanıyorsun herhalde.
arkanı dönüp gidiyorsun Jia. O domuz salıncakta oturuyor, hemen yanında bitiyorsun. O seni istemiyor bile. Yetmezmiş gibi diğer salıncağa oturuyorsun.
"hadi söyle." sizi dinlemek istemiyorum ama bir yandan aranızda bir şey olma olasılığına karşı beklemem gerek.
"ne söyleyeyim?"
"üzgün olduğunu, her şeyin bir hata olduğunu."
"değildi." Neyden bahsediyor bunlar? ne hatası? Yoksa o öpücük olayında mı kaldılar hala?
"hata değildi."
"peki sen, söyleyebilir misin yaptıklarının bir hata olduğunu? beni o hâlde hiç tanımadığımız bir çocukla bırakırken tam olarak ne düşünüyordun kim min jun?" Haklı. Bir yandan ben sadece bi yabancıyım. Bundan nefret ediyorum. Jia senin her şeyin olmam gerekiyorken neden bi duruma düşüyorum, bilmiyorum cidden. "sence aynısını sana yapar mıydım?"
"yoksa sabaha kadar yanında bekler, kendine gelmen için lanet dualar falan mı okurdum? bana sakın kızgın olduğunu söyleme, bana kızgın olmaya hakkın yok." Keşke ona bir yumruk atsan ve bunu izlesem.
beklendiği gibi domuz hiçbir şey söyleyemiyor, doğrusu ben böyle bir şey yapsaydım kendimi öldürürdüm. Jia'ya ihanet edemem. "kazandığın maç için tebrik ederim." O domuz bir maç kazandı. Bir tane de şimdi kaybetti.
yanımdan geçerken arkandan gelmek için adımlıyorum ama beni bakışlarınla engelliyorsun.
Seni rahat bırakmamı istemen sinirlerimi çok bozuyor Jia. Senin dibinden ayrılmamam gerekiyor. Yoksa seni nasıl koruyacağım?
Domuzun olduğu yere geri bakıyorum, salıncaktan kalkmış gözlerini silmeye çalışıyor. Yanına gelirken yerden kum alıyorum ve yanına geldiğim an saçından aşağı bırakıyorum.
"Kendini öldürmen konusunda ciddiyim, mezarını kazmana da yardım ederim." yüzümde sahte bir gülümsemeyle ona bakıyorum, sinirli bir şekilde bana bakıyor. Ağlamaya devam ediyor zavallı. Bir şey demeden gidiveriyor. Asla değişmeyecek, onu öldürmeme bile gerek yok.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yine sen|bxb
Historia Cortatransfer öğrenci, kaçak boksörlük yapan yun jia'ya takıntılıydı. uyarı: Yandere içerik bulunmaktadır.