1.3

25 8 13
                                    

16 Mart

Seni izlemeye geldim. Ama bu sefer dikkatini dağıtmayacaktım. Yaralanmanı istemiyorum.

Siyah bir maske ve yeşil bir şapka taktım Jia. Beni fark etmedin. Başarıyla rakibini yendin. Yanına gidip tebrik etmek istedim.

Keşke gitmeseydim. Belki bunu yapmak zorunda kalmazdım.

Oturup ayakkabının içinden bir şey çıkarmaya çalışıyor gibiydin. Merak etme sana yeni ayakkabılar alacağım. Daha fazlasını hakkediyorsun. Sana en iyisini vereceğimden emin olabilirsin.

O sırada koreli olmayan bir kız sana yaklaştı. İğrenç pembe rengi saçları vardı. Sana bir şeyler dedi. Sonra aniden kalkıp oradan uzaklaştınız.

Sizi bara kadar takip ettim. İçmeye başladınız. Ben de uzakta bir masaya oturmuş bir şeyler içmeye başladım. Kalkmanı bekliyordum ama bir türlü kalkmadın.

Kız elini senin çıplak göğsüne koydu. Onu ittirmeni bekledim.

Ama hayır sen onun öpmesine karşılık bile verdin Jia. Öfkemi artık kontrol edemedim. Bu kadarı bana fazla gelmişti.

O domuz bara girince ayağa kalktım. Çok mutlu görünüyordu büyük ihtimale maçı kazandığı için. Ama sizi öyle görünce yüzü tamamen düşmüştü.

Yanınıza geliyor bir şeyler diyor . Ama sen o kadar sarhoş olmuşsun ki onu anlamıyorsun. O kızı da bu yüzden öptüğünü varsayacağım.

O kız seni istismar etti. Onu öldüreceğim, merak etme. Kız duyduklarından sonra barın çıkışına yöneliyor. Büyük ihtimale bu ikilinin arasında kalmak istemedi.

Onu takip edicekken domuzun da dışarıya çıktığını görüyorum ardından sen yalpalayarak koşuyordun. Tam düşücekken seni yakaladım. Domuz bunu görmüştü. Ama sadece bakmakla yetindi sonrasında bardan çekip gitti.

Seni bir yabancının eline teslim edicek kadar orospu ruhlu biri o.

Elim yanağına gitti, hevesle okşadım. Düşündüğümden de iyiydi. Sen kendinde değilken sana asla bir şey yapmam. Sadece minik bir dokunuş.

Bana göre ağırdın, taşımak zor olsa bile bir şekilde taksiyle seni eve getirdim. Açıkcası çok heyecanlıydım. Sonunda evinde baş başa kalabilecektik.

Seni yatağınının yanına kadar götürdüm, benim bir şey yapmama gerek kalmadan hemen kendini çarşafın üstüne atmıştın.

O kadar güzeldin ki Jia. Ağlama isteği geldi içimden. Ama ağlamadım. Sadece öyle bir duygu hissetim. Güzelliğinden dolayı mest olmuştum.

Elim tekrar yanağına gitti. Çok sarhoştun. Geri kalkmayacağını biliyordum. Özlediğim saçlarına dokundum. Sonrasında eğilip öptüm. Yanağını da öptüm Jia. Üzgünüm ama beni suçlayamazsın. Fazla tatlıydın. Göründüğünden çok daha fazla masum.

Yanına yattım. Seni rahatsız etmeyecek şekilde yanına sokulmuştum. Dümdüz yüzüne bakarken nefesim kesiliyordu resmen. Ter kokuyorsun. Ama önemli değil. Bu benim için en güzel koku.

-

yine sen|bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin