0.4

22 7 10
                                    

24 şubat

Yejun o aptalı gene kenara çekmişti. Tek istediğim onu öldüresiye dövmesiydi. Jia yalnız kalmalıydı. Yalnızken daha iyiydi. Bir sürüngene ihtiyacı yoktu.

İstediğim gibi devam etmedi. Jia onu kurtarmaya geldi. Yejun'u tekrardan hırpalamış diğer arkadaşlarını da korkutmuştu.

Neden yapıyorsun bunu? Oradan uzaklaştığın an ağır küfürler savuran Yejun'nun yanına gittim. Bundan sonra benden nefret edebileceğin şeyler yapacağım. Bu yazdıklarım yüzünden beni suçlama. Hepsi senin için.

"Ne var?" Yejun benim bakışlarım yüzünden böyle tepki vermiş olmalı. Onunla alay edeceğimi ya da bulaşacağımı sandı herhalde. Böyle boş bakmak benim elimde değil. Yapamıyorum. Sana bakarken bile yüz ifademi değiştiremiyorum. Sadece nadiren gelen dudak kıvırmaları o kadar.

"Jia seninle fazla uğraşıyor. Bunu değiştirebiliriz."

"Ne demek istiyorsun?"

"Uyuşturucuyu sen koydun biliyorum. Bu yüzden bazı tanıdığın birileri olmalı. Jia'nin özgüveni çok fazla. Egosunu kırabiliriz. Ayrıca paraya ihtiyacı var."

"Ve?" Artık dediğim ilgisini çekmiş olmalıydı ki arkadaşlarını yanından yollamış dudaklarımdan çıkacak kelimelere odaklanmıştı.

"Hırs gözünü kör eder. İyi dövüştüğünü sanıyor. Ama arka sokakta dayanabileceğini sanmıyorum."

"Onu illegal boks maçlarına sokmamı falan mı istiyorsun sen?" kafamı sallamamla sırıtmıştı.

"Bu nasıl aklıma gelmedi. Bir dahisin." Elini omzuma koydu. "Birilerini bulacağım. Telefon numaran ne matsui?"

"Sonra veririm." Omzumdaki elini ittirdim, elde edemediği için şimdiden öfkelenmiş gibiydi. Bu çocuk hep bir ucubeydi.

"Yanındaki çocuğu da işin içine kat."

"Ne? İlk turda ölür o ibne."

"Evet bunu bekliyorum." Cevabım karşısında etkilenmiş ya da tırsmıştı bilmiyorum açıkcası Jia. Ben yüz ifade okumakta berbattım.

"Bunun için para da lazım biliyorsun değil mi? O adamlar parasız iş yapmaz."

"Ne kadar istersen veririm. Bu işi hallet."

Benim sayemde para kazanıcaksın Jia. O aptaldan da kurtulmuş olacaksın. Güçlü olduğunu biliyorum, hangi raunda kiminle girersen gir yeneceğini biliyorum.

-

yine sen|bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin