9 Mart
Bugün ringe çıkacaktın. Ne hissediyorum biliyor musun Jia? Seni kollarımla sarıp kemiklerini kırmak istiyorum. Ama bu sevgiden. Sadece sevgimi hissetmeni istiyorum. Sana şans dileyebilsem. Tek istediğim.
Kalabalıktı. Herkes bağırıp ringe bakıyordu. O domuz çıktı ilk. Çok çelimsiz duruyordu. Kaç tur geçti bilmiyorum. Bir türlü vuramamıştı karşıdaki ona. Çünkü küçük bir tavşan gibi oradan oraya zıplıyordu. Onda o güç yoktu. Sadece korkaktı. Jia olmasaydı şu ana kadar ölmüştü.
Sonunda son turda yere devrildi. Acı çekiyordu. Hoşuma gitti sanırım. Ama sen Jia onu gelip kucakladın. İçeriye götürürken ona araba çarpmış yavru kedisi muamelesi yaptın. İğrenç.
İlk raund iyi geçiyor senin için. Kolayca yeniyorsun. Ama ikinci Raund'da olmaması gereken bir şey oluyor. Beni görüyorsun. Bakışların şaşırmış gibi değil. Beni ilk kez görmüş gibisin. Beni tanıyor musun Jia? Beni tanmadığını düşünüyorum artık.
Beni ilk kez fark ettin. Bana baktığın an dikkatin dağılıyor ve koluna hamle yapılıyor. O an ayağa fırlıyorum. Yanımdaki adamın içkisini alıp ringe doğru fırlatıyorum. Adam küfür edip beni ittiriyor. Hala ringe bakmaya devam ediyorum. Adam tekrar ittiriyor bu sefer daha sert kenara doğru afalladığımda başka birine çarpıyorum. Bu sefer ondan da küfür yiyorum. Önemli değil. Sen o gün o adamı haşat ettin.
Bunu izlemeye değerdi. Kazanacağını hep biliyordum Jia. Sen yenilmezsin.
Herkes üstüne doğru gittiğinde kalabalığın arasında kalıyorum. Sana uzaktan izlerken bir adamın üstüne bira döktüğünü görüyorum. Bu bilerek olmuş bir şey. Sen uzaklaşırken bunu unutamıyorum. O adamı çıkışa kadar takip ettim.
Arka sokaktan bulduğum bir terk edilmiş sandalye vardı. Onun ayağını kopardım. Boş bir sokağa girdiğinde sandalye ayağıyla onun kafasına vurdum. Kanlar kafasından akarken bir şey hissetmedim. Duygularım sadece senin için vardı. O yerde yatan adama acıyamadım. Merak etme, ölmedi.
Seni tebrik etmek istiyordum, akşam evine geldim Jia. Ama sen.
Sen büyük bir orospu çocuğusun. Camdan baktığımda sizi gördüm.
Tek odalı evde . Tek yatakta yan yanaydınız. Onu izliyorsun Jia. Bunu neden her seferinde bana yaşatmak zorundasın?
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yine sen|bxb
Short Storytransfer öğrenci, kaçak boksörlük yapan yun jia'ya takıntılıydı. uyarı: Yandere içerik bulunmaktadır.