1.6

22 7 4
                                    

23 mart

Geçen günler boyunca asla konuşmadınız, o domuzdan zaten başka bir şey beklenmezdi. Kaçacak yer arıyor sürekli.

Tekrardan boks maçın var ona geliyorum. Seni her zaman kalabalığın arasından izliyorum. Beni görmemen canımı sıkıyor olsa bile buna alışmam gerekiyor .

İlkini kolayca atlatsan bile ikinci seni baya zorluyor dudaklarımı öyle ısırıyorum ki kanamaya başlıyor. Bir yandan avucumun içlerini tırnaklarımla öyle deştiğimden tırnaklarımın ucuna kan damlaları yapışıyor.

Karşında kocaman bir adam var, bunu atlatabilirsin değil mi?

Kan kusuyorsun Jia. Endişeden kafayı yiyeceğim. Ayağa fırlıyorum, yandaki adamları sertçe ittirip iyice önlere gidiyorum.

bir darbe daha indiriyor omzuna . daha kolun tam bile iyileşememişken bu görüntüyü görmek kalbimi sızlatıyor.

O sırada gözünü bu tarafa çeviriyorsun, doğrucu bana bakıyorsun. Boğazım düğümleniyor, bağırsaklarımında birbirine karıştığını varsayıyorum. Beni buldun.

kolunu aniden kaldırıyorsun. Ne olduğunu anlamak için o tarafa bakıyorum. O orospu pembe saçlı kıza elini mi kaldırıyorsun Jia?

adam kolunu yakalıyor. arkaya doğru bükecekken karın boşluğuna vuruyorsun. Son dakika bacağınıda dahil ediyorsun, sonunda kolunu bırakabiliyor.

yüzüne vurduğunda geriliyor, kazanıyorsun Jia.

Kim olduğunu anlamadığım bir adam kolunu kaldırıyor. Yüzündeki acı çok fena halde gözüküyor. Bağırıyorum. O piç ne yapıyor?  Seni içeri doğru götürdüklerinde durduğum yerde resmen kafayı yiyeceğim. Keşke arka kısımda ben olabilsem. O zaman sana yardım edebilirdim. O domuz ne yapıyor acaba? Sana tek faydası yok. ondan nefret edemiyorum aslında. Sadece sana yardım etmediği için sinirliyim.

Bütün duygularım senin etrafında gelişiyor gerisi önemli değil.

-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yine sen|bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin