פרק 2

2.2K 64 10
                                    

הוא לקח את ידו ותפס את עורפי ומשך את פניי לכיוונו.
״אני לא מרביץ לבחורות״ הוא לחש קרוב לשפתיי ובאלי לנשק אותו.

ליקקתי את שפתיי ובשניה הוא נישק אותי.
הנשיקה בשניה הפכה לחושנית יותר ואינטימית, הוא הכניס את לשונו עמוק לגרוני ואז אני הכנסתי את שלי יש לפיו טעם של טקילה מעורבבת עם סיגריות.

הוא תפס את רגליי ומשך, בשניה הייתי עליו ושפתינו לא התנתקו לשניה אחת.

ידיי ירדו לכיוון המכנס שלו, פתחתי את החגורה שלו במהירות ואחרי את כפתורו, הוצאתי את הזין שלו לחופשי והפסקתי לנשק אותו בשביל להסתכל עליו, פאק הוא גדל מאז שראיתי אותו שזה היה לפני שעה.

אני רוצה להרגיש אותו בתוכי כלכך, התרוממתי קלות ממנו הזזתי את התחתונים שלי הצידה והחדרתי אותו אליי, פאק.

התחלתי לדהור במהירות, ראשו נפל אחורה, אני מרגישה כאילו אני בגן עדן הרגשה מושלמת.

״מהר יותר״ הוא גנח וכך עשיתי, גנחתי בחוזקה שאני בטוחה ששמעו אותנו מבחוץ.

״אני גומר״ הוא גנח, הוצאתי את הזין שלו ממני והמשכתי לשבת עליו רק לא על הזין, הוא התחיל לשפשף במהירות ותוך שניה כל השפיך שלו היה על השמלה שלי, פאק.

למה עשיתי את זה עכשיו?! הוא ליטרלי לקח את אלכס ולא רוצה להחזיר אותה, רגע אני יכולה להשתמש בזה שהוא נמשך אליי ורוצה אותי בתור אחת מהפיגלשים שלו נגדו.

התקרבתי אליו לנשיקה ונתתי לו נשיקה קטנה ליד הפה, ועוד הפעם ליד הפה ועכשיו בצוואר והוא חייך.

״תן לי ולאלכס ללכת״ לחשתי והתחלתי לגעת בכפתורי חולצתו.
״לא״ הוא אמר, עשיתי פרצוף עצוב ופתחתי את חולצתו בשניה.

ה6 ריבועים שלו נגלו מולי, התחלתי למשש אותו.
״בבקשה״ לחשתי ונגעתי בו, ראיתי שהוא לא יודע מה לעשות ושהוא מתבלבל, הוא כמעט נשבר.

התקרבתי אליו יותר והכוס שלי ישב על הזין שלו וראיתי שהוא מרסן את החרמנות שלו כלפיי כרגע.

״בבקשה״ נתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים, עיניו הירוקות ננעצו בי.
״אוקיי״ הוא אמר נאנח וישר נתתי לו מלא נשיקות, ידעתי שהקסם שלי יעבוד.

״תודה,תודה,תודה״ אמרתי מחויכת וחיוך עלה על פניו.
״בתנאי ש..״ הוא אמר ושתק, בתנאי שמה? דבר.

״את תבואי כל ערב לאחוזה״ הוא אמר, מה?! ממש לא! מה אני אחת הזונות שלו?! אבל לא יכולתי להגיד את זה כי אז הוא היה משאיר אותי שם ואת אלכס לתמיד.

״בשביל מה?״ שאלתי כאילו שאני לא מבינה.
״אני רוצה להכיר אותך יותר״ הוא אמר וחייך חיוך קטן, סוטה שהוא.

״אוקיי״ אמרתי בשיניים סדוקות, כוסאמק עם הבחור הזה.
הוא הזיז אותי ממנו, הכניס את הזין בחזרה לבוקסר וסגר את חולצתו, אני הסתכלתי על כל זה קורה מהצד.

 אוֹבְּסֶסְיָהWhere stories live. Discover now