פרק 3

2.1K 67 10
                                    

נכנסתי בחזרה לבית קפה, כל הבית קפה בהה בי, מה הם רוצים?

השעה עכשיו היא 6:00 בערב וסיימתי את המשמרת להיום, יצאתי מהבית קפה לכיוון הרכב שלי ונסעתי בחזרה לבית של אלכס.

נכנסתי לבית עם המפתח ואלכס הייתה מאורגנת ומתוקתקת.
״לאן זה חמודה?״ שאלתי אותה וחיוך ענק היה מרוח על פניה.

״אנחנו הולכות למסיבה, הוא יהיה שם״ היא אמרה צורחת.
״הוא לא יהיה שם״ אמרתי בטוחה בעצמי כי הוא יהיה איתי באחוזה, לצערי הרב.

״איך את יודעת?״ היא שאלה לא מבינה, פאק איך אני אגיד לה עכשיו את זה?

״עזבי אני לא יודעת״ אמרתי והחיוך חזר לה לפנים.
״עלי למעלה להחליף בגדים עכשיו!!״ היא צרחה עליי.

״אני לא יכולה לבוא, קבעתי משהו״ אמרתי.
״אז תבטלי, את באה איתי או שאני אבוא איתך לאיפה שאת הולכת״ היא אמרה, פאק לא!

״טוב! אני אבוא איתך״ אמרתי, פאק הוא יהרוג אותי.
עליתי למעלה ושמתי את השמלה שהייתה מונחת על המיטה, זאת שמלת סטרפלס שחורה.

ירדתי למטה והיא חיכתה שם.
״מושלמת״ היא אמרה ואז הביאה לי נעליים שחורות עקב, שמתי ואז היא משכה את ידי ויצאנו מהבית, המונית כבר חיכתה לנו.

נכנסנו למונית והיא התחילה לנסוע, לקח איזה חצי שעה עד שהגענו לשם.

הגענו לשם ונכנסנו לבפנים, המקום היה מפוצץ והיה מלא ריח של אלכוהול באוויר.

התקדמנו לכיוון הבר במהירות.
״תביא לנו שתי שוט טקילה״ אמרתי יושבת על הבר.

הוא הביא ושתיתי בשניה וסימנתי לו לעשות ריפיל.
הוא עשה ריפיל ושתיתי את זה בשנייה ואז סימנתי לו עוד הפעם לעשות לי ריפיל.

״בת', את לא חושבת שזה יותר מדי?״ אלכס שאלה אותי, אני רק רוצה להנות מהלילה האחרון שלי בחיים.

לקחתי את השוט הזה והפסקתי לשתות.
״בואי נלך לרקוד״ צעקתי לה ומשכתי את ידה לתוך כל האנשים שרקדו.

רקדנו שם והרגשתי מישהו נצמד אליי מאחור, הסתובבתי אליו והוא המשיך להיצמד אליי, דחפתי אותו ממני והלכתי לכיוון השירותים.

הסתובבתי אחורה וראיתי שהיא רוקדת עם פליפה.
ראיתי דלת שכתוב עליה ׳תכנסי׳, זה אליי? פתחתי את הדלת וראיתי אותו יושב על כיסא באמצע החדר.

עצרתי וניסיתי ללכת משם והדלת הייתה נעולה, פאק אני מתה.
״היה לנו הסכם״ הוא אמר וקם מהכיסא.

״אתה עוקב אחריי עכשיו?״ שאלתי לא מבינה, איך הוא פה במקום להיות באחוזה בדיוק שאני פה?

״אני הבעלים של המקום הזה״ הוא אמר, אשכרה?
״לא יכלתי להגיע היום״ אמרתי והוא נצמד אליי כלכך שאני מרגישה את נשימותיו על פניי, גופי נדחק על הקיר.

 אוֹבְּסֶסְיָהWhere stories live. Discover now