הוא הביא לי חוזה חדש וחתמתי.
״החדר שלך נשאר אותו הדבר״ הוא אמר.
״באמת לא נתת לאף אחד להיכנס לשם חוץ ממני?״ שאלתי.״כן״ הוא ענה.
״למה לי כן?״ שאלתי לא מבינה.״כי את מיוחדת כמו שמי שאי פעם דרך בחדר הזה היה״ הוא אמר, מה עוד בנות היו שם לפניי?
״אני לא מדבר על פיגלשים, אני מדבר על אנשים שהיו מיוחדים בשבילי״ הוא אמר והסתכל עליי.
נשכתי את שפתיי והסתכלתי עליו, הוא לא הוריד את מבטו ממני.
״אני אלך״ אמרתי והוא קם במהירות לכיווני.״תגיעי הלילה לחדר שלי, אנחנו צריכים לדבר״ הוא אמר והבנתי למה הכוונה, אני גם התגעגעתי לזין שלו.
הוא נתן לי נשיקה בלחי ויצאתי מהמשרד שלו.
נכנסתי בחזרה לחדר שלי והמזוודה שלי חיכתה שם, החליפו לי למצעים בצבע כחול חזק הפעם.
התיישבתי על הנדנדה והתנדנדתי.*צלצול פעמון חזק*
הפעם הרעש שלו שונה, מה זה אומר?
יצאתי מהחדר וראיתי מלא בנות רצות.״מה זה?״ שאלתי.
״יש היום מסיבה, כמו כל שבוע״ היא אמרה והמשיכה לרוץ למטה.נכנסתי בחזרה לחדר ושמתי על עצמי שמלת ערב כחולה חזק ונעלי עקב לבנות.
שמתי בושם, עגילים ויצאתי מהחדר.
נעמדתי בקצה המדרגות והוא הסתכל עליי, כל הבנות סובבו את ראשם והסתכלו גם הם.הגעתי ללמטה, נעמדתי מולו לשניה וזזתי, אני בטוחה שהוא הריח את הבושם שלי.
מישהי באה אליי ומשכה אותי איתה.
״עכשיו מלא בנים יכנסו, את יכולה לבחור אחד והוא ישלם לך בשביל שתספקי אותו, קים הרוויחה כאן הכי הרבה כסף בנתיים ואחת מאיתנו גם תיבחר על ידי מתאו יאיי, אני מקווה שזאת תהיה אני״ היא אמרה.״אבל יש חוק אחד שאוסר להתקרב לבנים האלה כשהם מגיעים״ אמרתי והיא לא הבינה על איזה חוק דיברתי, הוא עשה את זה רק לי?
״שניה אני חוזרת״ אמרתי לה והתקדמתי לכיוונו, ראיתי את אלכס נמרחת עליו כמו איזה מחלה.
״אני יכולה לדבר איתך?״ שאלתי.
״את לא רואה שאנחנו ביחד?״ היא צעקה עליי.״לכי״ הוא אמר והסתכל על אלכס, היא הלכה עצבנית והתקרבתי אליו.
״איך זה שאף אחת כאן לא יודעת מהחוק שאסור להתקרב לבנים שמגיעים לכאן פעם בשבוע?״ שאלתי.״זה חוק שעשיתי רק לך״ הוא אמר, הוא הודה ידעתי.
״למה? אני גם רוצה להשיג כסף״ אמרתי עצובה.״את תשיגי כסף ממני״ הוא אמר וחייכתי חיוך קטן.
״בואי לחדר שלי״ הוא לחש ונגע בידי, הוא התקדם לכיוון החדר שלו והלכתי אחריו.
YOU ARE READING
אוֹבְּסֶסְיָה
Romance״בואי לכאן״ הוא אמר בתקיפות. ״לא״ עניתי והצטערתי שניה אחרי זה על כך, הוא סימן לשומרים שלו לצאת מהחדר וקם מהכיסא. הוא התחיל להתקרב לכיווני והפרצוף הזועם שלו לא ירד לשניה מפניו. הוא נעצר מולי ובהה בעיניי, אני ניסיתי לשחק אותה לא מפחדת למרות שאני משקשק...