״אני בסדר״ אמרתי לה וקמתי, המשכתי לכיוון הבית.
הרמתי את מבטי לכיוון הדלת וראיתי אותו, מתאו עומד כאן מולי.״אני מדמיינת?״ שאלתי אותו והוא התקרב אליי.
״לא, אליזבת'״ הוא אמר בקול חושני, פאק רציתי לשמוע אותו אומר את שמי כבר יומיים.״מה אתה עושה פה?״ שאלתי ועקפתי אותו כדי לפתוח את דלת ביתי.
חיפשתי את המפתח, מצאתי ולא הצלחתי להחזיק את עצמי.כמעט נפלתי על הריצפה והוא תפס אותי. התחלתי לצחוק.
״שתית?״ הוא שאל עצבני והמשכתי לצחוק.״כמה שתית?״ הוא שאל.
״קוקטייל עם הרבה סוגי אלכוהול מעורבבים״ עניתי מגחכת. הוא תפס את המפתח ופתח את הדלת.״למה שתעשי את זה?״ הוא שאל והכניס אותי לתוך הבית.
״כי באלי״ עניתי והרמתי את מבטי אליו, השפתיים האלה.השתחררתי ממנו והתרחקתי.
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי שוב.״למה שלחת לי את זה, אליזבת'?״ הוא שאל והתקרב אליי. לא זזתי.
שתקתי, אין לי מושג למה שלחתי לו את זה.״את רק רוצה שאני אקנא לך״ הוא אמר.
״וזה עובד?״ שאלתי לוחשת. הוא העביר את ידו על שיערו.״פאק אני צריך לשכוח ממך״ הוא לחש מיוסר.
״אני לא יכול להיות ראש מאפיה שיש לו חולשה״ הוא המשיך.אני צריכה לשכוח ממנו אבל אני לא רוצה. ליקקתי את שפתיי.
התקרבתי אליו.״לכולם יש חולשה למשהו״ לחשתי מחייכת.
הוא התסתכל עליי ונשך את שפתיו, הוא ממש עוצר את עצמו מלעשות משהו.״למה את לא לוקחת את הכסף?״ הוא שאל. כסף?
הוא התיישב על הספה ושינה את הנושא, פשוט פחדן.״באת בשביל לדבר איתי על כסף או בשביל דברים אחרים?״ שאלתי והתיישבתי עליו, פנינו היו קרובים מאוד.
״אני לא טוב בשבילך לא?״ הוא שאל לוחש ועיניי היו רק על שפתיו.
״נכון״ לחשתי ונישקתי אותו במהירות.גופי התגעגע למגע שלו, התחלתי להזיז את אגני עליו.
״אני צריך לשכוח ממך״ הוא לחש והפסיק לנשק אותי.״מתאו יש לך 2 אופציות או שאתה מזיין אותי או שאתה הולך, בחירה שלך״ אמרתי והוא הסתכל עליי לשניה ונישק אותי במהירות.
פתחתי לו את הרוכסן של הג׳ינס והוצאתי את הזין מהבוקסר שלו במהירות, פאק שכחתי כמה גדול הוא.
התחלתי לשפשף ובשניה הוא חדר אליי. התחלתי לדהור עליו כמו משוגעת. הגניחות התחילו לצאת ממני. ראשו נפל אחורה.
YOU ARE READING
אוֹבְּסֶסְיָה
Lãng mạn״בואי לכאן״ הוא אמר בתקיפות. ״לא״ עניתי והצטערתי שניה אחרי זה על כך, הוא סימן לשומרים שלו לצאת מהחדר וקם מהכיסא. הוא התחיל להתקרב לכיווני והפרצוף הזועם שלו לא ירד לשניה מפניו. הוא נעצר מולי ובהה בעיניי, אני ניסיתי לשחק אותה לא מפחדת למרות שאני משקשק...