״איזה חדשות?״ שאלתי סקרנית. מתאו הרים את מבטו אליי.
״אנחנו מאורסים״ אלכס צעקה, מה? הם מה?!״מזל טוב אחי״ מריו אמר מחייך ונתן חיבוק למתאו.
אני עדיין לא קולטת, הוא הציע לה נישואים.״לא תגידי לנו מזל טוב?״ אלכס שאלה אותי מחייכת וחזרתי למציאות.
״מזל טוב״ אמרתי לה וחייכתי אליה.״מזל טוב״ אמרתי והסתכלתי על מתאו שכבר הסתכל עליי.
״תודה״ אלכס אמרה מחוייכת ונישקה אותו, מריו בא אליי וחיבק אותי.״זה היה יותר קל ממה שחשבתי״ הוא לחש לי באוזן וגיחכתי.
הזזתי את מבטי לכיוון מתאו שהסתכל עליי כשהוא מתנשק עם אלכס.חייכתי אליו והוא העיף את המבט ממני. אני חייבת להראות לו שאני שמחה מזה ושזה לא מפריע לי.
״טוב אנחנו צריכים ללכת״ מתאו אמר ומריו שיחרר ממני.
״אני אתגעגע״ שמעתי את אלכס אומרת למתאו.״אני אתגעגע״ לחשתי לו מחקה אותה והתחלנו לצחוק, הוא נתן לי נשיקה בלחי.
מבטי עבר למתאו שפשוט חלף לידי מבלי להרים את עיניו.
זה לא מפריע לי בכלל, אולי קצת. אני רוצה להרוג אותו עכשיו.מה יש לך בת'?
הם יצאו מהדלת ונשארנו רק אני ואלכס.״מתי הוא הציע לך?״ שאלתי מסוקרנת.
״אתמול בלילה״ היא אמרה מתרגשת, בטח אחרי שהיה איתי.״היום באות לכאן בנות עם שמלות כלה, את גם בוחרת?״ היא שאלה אותי.
״מריו לא אמר לי כלום על זה, אז כנראה שלא״ אמרתי מחייכת.
״עוד כמה זמן אתם מתחתנים?״ שאלתי.״תכננו מתי שאתם ונעשה חתונה משותפת״ היא אמרה, חיה בסרט.
״לא תודה״ אמרתי מחייכת.״זאת לא הייתה שאלה, מתאו ישכנע את מריו. מריו יסכים ושם זה יגמר״ היא אמרה מחייכת, בת זונה.
״בעצם חתונה משותפת נשמעת מדהים, ככה העיניים של מתאו יהיו עסוקות בך ולא בי״ אמרתי מחייכת.
״היית מתה שמתאו יסתכל עלייך״ היא אמרה צוחקת.
״אוקיי״ עניתי צוחקת גם ובאתי ללכת.״אני יותר יפה ממך, אני יותר מצחיקה ממך, אני יותר חמודה ממך, אני יותר ממך. אל תשכחי את זה״ היא אמרה מחייכת.
״בטח בטח״ אמרתי מגחכת, אם זה מה שהיא חושבת שתהנה עם זה.*צלצול פעמון*
אחת העוזרות הלכה לפתוח את הדלת ובחורה נכנסה פנימה והסתכלו עלינו.
YOU ARE READING
אוֹבְּסֶסְיָה
Romance״בואי לכאן״ הוא אמר בתקיפות. ״לא״ עניתי והצטערתי שניה אחרי זה על כך, הוא סימן לשומרים שלו לצאת מהחדר וקם מהכיסא. הוא התחיל להתקרב לכיווני והפרצוף הזועם שלו לא ירד לשניה מפניו. הוא נעצר מולי ובהה בעיניי, אני ניסיתי לשחק אותה לא מפחדת למרות שאני משקשק...