התקלחתי ושמתי בגדי לילה שמביאים כאן.
כיביתי את האור ונרדמתי.*צלצול חזק*
קמתי, פאק מה זה רעש הזה?בשניה ג׳יין וקיילי קמו ויצאו מהחדר, גם אני צריכה?
קמתי ויצאתי אחריהן, כולם עמדו בתורים למקלחות.נעמדתי אחרי הבחורה האחרונה, פאק אני עדיין לא התעוררתי.
הראשונה נכנסה, השניה נכנסה, נראלי אני עומדת פה שעה.סופסוף תורי!! נכנסתי והפעלתי את המים שיתחננו בנתיים שאני מורידה את הבגדי לילה, הבגדים מוכנים כאן ויש פתק לשם שלי.
זה בגדים שונים מאתמול.
סיימתי להתקלח תוך 5 דקות, היה מהנה.יששש, המחזור נגמר.
אין פה אפילו את ההלבשה התחתונה שלי, אני חייבת ללכת לחדר שלי.שמתי את הבגדים החדשים, חצאית מיני צמודה שחורה וחולצה לבנה מכופתרת צמודה ונעלי סגורות שחורות.
בחיים לא ראיתי אותן מתלבשות ככה.
יצאתי וראיתי שאשכרה כל הבנות לבושות בזה, הלכתי לחדר ועשיתי קוקו גבוה והתאפרתי.יצאתי וראיתי את כולם מתקבצים לאנשהו.
הלכתי אחריהם וראיתי שרשום מי עושה מה היום.איפה אני? איפה אני? את פאקינג צוחקת עליי.
אותו הדבר? לא זה כבר לא פייר. הידיים שלי מתות.
כולם יצאו מהחדר והלכו לכיוון המטבח, אין לי כח לזה.״אני בטוחה שהיית רוצה להיות במקומי עכשיו״ מישהי אמרה לי וצחקה.
״למה איפה את?״ שאלתי אותה.
״במשרד שלו״ היא לחשה, מה אכפת לי אבל?״תהני חמודה״ אמרתי צוחקת.
״אני אהנה, פעם קודמת הוא נגע לי בתחת״ היא אמרה.״למה את לא אחת מהפיגלשים אז?״ שאלתי אותה מסוקרנת והיא שתקה.
*צלצול חזק*
פאק אני צריכה להיות שם כבר, פתחתי כמה כפתורי בחולצה שלי כדי ליצור מחשוף. יצא מהמם, אין מצב שהוא לא יסתכל.
פאק אני הופכת להיות כמו כל אחת כאן. אבל אני לא כמו כל אחת כאן.
יצאתי והתקדמתי לכיוון המטבח ונכנסתי. ראיתי שיש רק בנים איתי.״איפה כל הבנות?״ שאלתי את אחד הטבחים.
״הן הלכו לבחוץ, היום אוכלים שם. לפי מה שהבנתי מגיע מישהו חשוב היום לארוחה הזאת״ הוא אמר, למה אף אחד לא אומר לי כלום?יצאתי לבחוץ והיה שם פשוט יפיפה, בחיים לא הייתי פה.
אני בטוחה שהרבה יותר יפה פה בלילה.״אהבת?״ שמעתי מאחורי והסתובבתי. זה היה הוא. בחיים לא שמתי לב להבדלי גובה בנינו.
״מאוד״ אמרתי, כל הבנות כבר יושבות בשולחן ויש חלק קטן שיוצאים ולא רואים את מי שיושב בשולחן ואנחנו היינו בו.
YOU ARE READING
אוֹבְּסֶסְיָה
Romance״בואי לכאן״ הוא אמר בתקיפות. ״לא״ עניתי והצטערתי שניה אחרי זה על כך, הוא סימן לשומרים שלו לצאת מהחדר וקם מהכיסא. הוא התחיל להתקרב לכיווני והפרצוף הזועם שלו לא ירד לשניה מפניו. הוא נעצר מולי ובהה בעיניי, אני ניסיתי לשחק אותה לא מפחדת למרות שאני משקשק...