הכנסתי את לשוני לפיו, יש לו תמיד טעם של סיגריות למרות שאני לא רואה אותו מעשן.
לא בת' אסור לך את ארוסה לאחיו גם אם זה לא באמת, את רוצה שמתאו יעזוב אותך לנפשך לא?
אני לא בטוחה כבר אם אני רוצה שהוא יעזוב אותי לנפשי.
לא זה לא בסדר, דחפתי אותו ממני ושמתי את ידי על פי במהירות כאילו בגדתי במריו.הוא הסתכל עליי לא מבין אבל מרוצה, הוא יודע שיש לי עדיין משהו אליו. זה לא טוב.
הסתכלתי על עצמי במראה וסידרתי את עצמי.
הסתובבתי לכיוונו והקדמתי אליו. עיניי נדדו לכיוון שפתיו והתחלתי לגעת בגופו.הגעתי בחזה שלו והוא שם את ידיו על מותני התחלתי לגרום לו לזוז מהדלת ודחפתי אותו אחורה.
יצאתי במהירות משם וחיפשתי את מריו, הוא עמד וראיתי אותו מדבר עם אלכס. ראיתי אותה נוגעת לו בבגדים והוא גיחך והתרחק.
לפחות אחד מאיתנו נאמן. היא ניסתה שוב לגעת בו וזה עצבן אותי.
למה זה מעצבן אותי?״הם נראים זוג טוב, את לא חושבת?״ שמעתי את מתאו מאחורי.
״אני חושבת שדבר מגעיל כמוה לא מתאים לדבר מדהים כמוהו אבל אם אתה חושב שכן..״ אמרתי צוחקת.״היא הדבר שהכי מתקרב להתנהגות שלך לפעמים״ הוא אמר וצחקתי.
״לפעמים״ אמרתי צוחקת, היא המשיכה לגעת בו.אני ארביץ לה, התקדמתי לכיוונם כשמתאו מאחורי וחייכתי אליה.
״שנלך?״ שאלתי את מריו וליפפתי את ידי סביב ידו.״כן״ הוא אמר וחייך אליי, החיוך שלו כל-כך יפה.
הרמתי את עיניי למתאו ואלכס.״היה נחמד, צריך לעשות את זה שוב״ מתאו אמר והסתכל רק על מריו.
״כן״ אלכס אמרה וצחקתי.יצאנו משם ונפרדנו לשלום, מתאו לא הוריד את מבטו ממני.
נכנסנו לרכב וחזרנו לבית, הנסיעה עברה בשקט.יצאנו מהרכב והתקדמתי לכיוון הביתה, הוא תפס את ידי ומשך אליו.
״את בסדר?״ הוא שאל והנהנתי.״יש לי שאלה״ אמרתי כשהתקדמנו לכיוון הבית.
״כן?״ הוא שאל.״למה אתה לא מנשק אותי?״ שאלתי והוא היה מופתע מהשאלה.
״אני לא רוצה״ הוא אמר וגיחך קצת. וואו מפדח.״אה״ אמרתי לא מצפה לתשובה הזאת.
״אבל לא מהסיבה שאת חושבת״ הוא אמר ולא הבנתי.נעצרנו ליד הדלת של הבית.
״מתאו מאוהב בך, אני לא רוצה לנשק את האהובה שלו. לפחות לא עכשיו״ הוא אמר ופתח את הדלת. למה הוא התכוון?
YOU ARE READING
אוֹבְּסֶסְיָה
Romance״בואי לכאן״ הוא אמר בתקיפות. ״לא״ עניתי והצטערתי שניה אחרי זה על כך, הוא סימן לשומרים שלו לצאת מהחדר וקם מהכיסא. הוא התחיל להתקרב לכיווני והפרצוף הזועם שלו לא ירד לשניה מפניו. הוא נעצר מולי ובהה בעיניי, אני ניסיתי לשחק אותה לא מפחדת למרות שאני משקשק...