היי אהובות, עמדתם.ן באתגר. קיבלתם עוד פרק.
מקווה שתאהבו❤️~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
״אני באמת לא מבין מה יש בך שכל-כך מסעיר אותי, שמפחיד אותי, שמושך אותי, שקורא לי״ הוא לחש ועזב את ידי.
הוא קם מהמיטה והסתכל עליי.
״את הולכת להיות הצרה הכי גדולה שלי״ הוא אמר ויצא מהחדר.מה? למה הוא מתכוון?
הוא לא יכול להגיד את זה ופשוט לצאת מכאן.
למה שאני אהיה הצרה הכי גדולה שלו?קמתי ויצאתי מהחדר, התקדמתי לכיוון החדר שלו.
פתחתי את הדלת ללא אזהרה והוא עמד מולי ערום ועושה ביד.״פאק״ הוא אמר והסתובב, סגרתי במהירות את הדלת.
אוי שיט מה ראיתי עכשיו?רצתי מהר לכיוון החדר שלי.
״אליזבת'״ שמעתי צעקה מאחורי ועצרתי.״בואי לכאן״ הוא אמר. לא ממש לא.
המשכתי להתקדם קדימה לאט.״בואי לכאן״ הוא צעק והבהיל אותי, הסתובבתי וראיתי את דלת חדרו פתוחה.
נכנסתי ולא ראיתי אותו בחדר. פתאום הדלת נסגרה בחוזקה.
הסתובבתי והוא עמד שם.״אני מצטערת״ אמרתי במהירות והוא התקרב אליי.
הוא היה עם מכנס כבר. עיניו סרקו את גופי ושכחתי שאני רק עם הבגד ים. הסתרתי את גופי עם היד.״את חושבת שאת יכולה להיכנס לחדרים כאן בלי לדפוק?״ הוא שאל ונעמד קרוב אליי.
״לא, אני לא ידעתי״ אמרתי והוא תפס בגרוני בחוזקה.
״פעם אחרונה שאת עושה את זה, אם תעשי את זה שוב..״ הוא אמר ולא המשיך, הוא חושב שהוא מפחיד אותי?כאילו הוא כן מפחיד אותי אבל אני לא אתן לא לראות את זה.
״אז מה?״ שאלתי והשפלתי מבט מהפחד.הוא הרים את ראשי כדי שאני אסתכל עליו.
שפתינו היה רגע מלהיפגש, הוא נשך את שפתיו בעצבים ושיחרר את גרוני. הוא התרחק ממני וגירד בראשו.״למה התכוונת שאני אהיה הצרה הכי גדולה שלך?״ שאלתי.
״את לא מטומטמת, את יודעת למה התכוונתי״ הוא אמר, אני רוצה לשחק אותה כאילו אני כן מטומטמת רק בשביל שיגיד את זה שוב.שאני מושכת אותו.
״אני דווקא כן מטומטמת ואני לא יודעת למה התכוונת״ אמרתי והוא התקרב אליי.״את הצרה הכי גדולה שלי כי פעם ראשונה בחיים שלי אני חושב שאני לא אצליח לשלוט בעצמי״ הוא אמר והסתכל עמוק לתוך עיניי.
YOU ARE READING
אוֹבְּסֶסְיָה
Romance״בואי לכאן״ הוא אמר בתקיפות. ״לא״ עניתי והצטערתי שניה אחרי זה על כך, הוא סימן לשומרים שלו לצאת מהחדר וקם מהכיסא. הוא התחיל להתקרב לכיווני והפרצוף הזועם שלו לא ירד לשניה מפניו. הוא נעצר מולי ובהה בעיניי, אני ניסיתי לשחק אותה לא מפחדת למרות שאני משקשק...