״אני יודע שאת לא מספיק טובה״ הוא אמר ותפס את ידי. עכשיו זה הופך לאתגר מספר אחד שלי.
״עוד מעט יש לך ארוחת צהריים״ הוא לחש על פניי וצחק, הוא הזיז אותי מהדלת ויצא.
אני לא סובלת אותו!הוא הולך כל-כך להישבר.
נשארתי בחדר עוד איזה 5 דקות עד ששמעתי תיקתוק על דלתי.״ארוחת הצהריים מוכנה גברתי״ היא אמרה לי וסגרה את הדלת.
יואו אני חייבת להחליף את הבגדים המסריחים האלה.פתחתי את הארון וזה כל הבגדים שלי מהבית. ישששש.
לקחתי הלבשה תחתונה ומגבת והתקדמתי לכיוון המקלחת.וואו המקלחת פה גם מושלמת, ענקית עם דלת מזכוכית שקופה.
הורדתי את הבגדים שהיו עליי וזרקתי על הריצפה, נכנסתי למקלחת ולקחתי שמפו ושמתי על שערי, יש לו ריח מדהים.לקחתי תחליב רחצה ושיפשפתי את גופי.
יצאתי מהמקלחת אחרי 20 דקות, ממש התגעגעתי לזה.ציחצחתי שיניים זריז.
קשרתי מגבת על שערי ובמגבת השניה ייבשתי את גופי ושמתי עליי את ההלבשה התחתונה ויצאתי מהמקלחת.נעמדתי מול ארוני ובחרתי לשים גופיית ספגטי לבנה קצרה עם מכנס קצר שחור.
למה אני בעצם שמה חזיה? הורדתי את החזיה ונשארתי עם הגופיה כמו שהיא.
שמתי כפכפי אצבע שחורות והורדתי מהשיער את המגבת, השיער נראה רטוב אבל הוא רק קצת קר.
שמתי קצת בושם ויצאתי ללמטה.
האוכל חיכה לי על השולחן, סלמון עם ירקות בצד.התיישבתי על הכיסא, חיפשתי אותו בעיניי ולא מצאתי אותו.
התחלתי לאכול וואו זה טעים ממש.״איך? טעים לך?״ שמעתי קול שואל. אני אשחק אותה קצת.
״לא, מעדיפה לאכול את האוכל שלי״ אמרתי וירדתי מהכיסא בר.הסתובבתי לכיוונו ועיניו סרקו את גופי.
ידו עלתה לכיווני והוא התחיל לשחק עם קצוות שערי.״יפה לך ככה״ הוא אמר ואז נגע בקצה סנטרי והרים את פניי כדי שאני אסתכל עליו.
העיניים הכחולות שלו חודרות לי לנשמה.
״מה את רוצה לאכול?״ הוא שאל.״כל מה שאתה לא מכין״ אמרתי מחייכת, חיוך קטן עלה על פניו.
הוא שם את ידיו על מותניי וקירב אותי אליו.״מה אתה עושה?״ שאלתי לא מבינה.
״רק לך מותר להתגרות?״ הוא שאל והרכין את ראשו אליי.
YOU ARE READING
אוֹבְּסֶסְיָה
Romance״בואי לכאן״ הוא אמר בתקיפות. ״לא״ עניתי והצטערתי שניה אחרי זה על כך, הוא סימן לשומרים שלו לצאת מהחדר וקם מהכיסא. הוא התחיל להתקרב לכיווני והפרצוף הזועם שלו לא ירד לשניה מפניו. הוא נעצר מולי ובהה בעיניי, אני ניסיתי לשחק אותה לא מפחדת למרות שאני משקשק...