״לא יקרה, עוד משהו?״ שאלתי והוא הסתכל עליי עצבני, בשניה הוא התקרב אליי וחנק אותי.
״פעם אחרונה שאת מדברת אליי כאילו אני אחד החברים שלך, ברור?״ הוא צרח עליי, אימלה מה קורה כאן?!
״ברור?!״ הוא צעק עליי שוב והנהנתי.
״את עוברת לגור כאן, את ואלכסנדרה״ הוא אמר, רגע מה? מה אלכס קשורה שיעזוב אותה.״מה אלכס קשורה?״ שאלתי לא מבינה.
״אם החלטתי שאלכסנדרה תעבור לגור כאן היא תעבור לגור כאן״ הוא אמר מדגיש כל מילה ומילה, בן זונה.״עכשיו, יש כאן חוקים שאת חייבת לציית אליהם אם לא את תוענשי ותאמיני לי שאת לא רוצה להיענש״ הוא אמר.
״חוק מספר 1, אסור לך להיות אם אף אחד אחר חוץ ממני״ הוא אמר, חי בסרט.
״חוק מספר 2, כשאני רוצה להזדיין את שם תמיד לא משנה מה״ הוא המשיך, החיות בסרט שלו עוברת כל גבול.
״חוק מספר 3, פעם אחת בשבוע תהיה מסיבה גדולה באחוזה ולך אסור להתקרב לבנים, לנשום לכיוונם, להסתכל עליהם אם אני לא הרשתי לך״ הוא אמר, עוד שניה אני מעיפה לו סטירה.
״חוק מספר 4, כשאני אומר משהו הוא קורה לא אכפת לי אם קשה לך או שאת חולה, הוא קורה!״ הוא אמר בתקיפות, למה אני מכניסה את עצמי?
״חוק מספר 5, בימים שאת במחזור את מקבלת חופש ממני אבל אם אני ארצה להיות איתך את תצטרכי לספק אותי״ הוא אמר, בן זונה סוטה מסריח.
״חוק מספר 6, איתי לא מתנשקים. אם מרגיש לי נכון אני מנשק, את בחיים לא מנשקת אותי.״ הוא אמר, פתאום? התנשקנו כבר.
״חוק מספר 7, בגב שלי אף אחד לא נוגע. בעיקר בקעקוע״ הוא אמר.
״שנזדיין ואתה תזיין אותי חזק בכוס, מה אני אמורה לעשות במקום לשרוט את גבך?״ שאלתי לא מבינה ומביעה עיניין בחוקים.״אל תדאגי, אני אחזיק את ידייך או שאני פשוט אקשור אותך למיטה״ הוא אמר, אני פשוט לא סובלת אותו.
״זה הכל״ הוא אמר והתחלתי לצחקק לי שם.
״משהו מצחיק?״ הוא שאל עצבני כבר.״אתה מצחיק״ אמרתי והוא קם לכיווני, קמתי גם אני.
הוא התקרב אליי בשניה והרמתי את ראשי בשביל להסתכל על עיניו.״איך אני מצחיק בדיוק?״ הוא שאל.
״אתה חי בסרט שמשהו ממה שאמרת הולך לקרות״ אמרתי מגחכת.״אם זה לא יקרה אני אצטרך להעניש אותך״ הוא אמר וליקקתי את שפתיי, זה כלכך סקסי.
״אז תעניש אותי״ לחשתי לו ונגעתי בבליטה במכנסיו, הוא בלע את רוקו בכבדות.
״באת לפה היום בשביל לדבר איתי, לא לשכב איתי״ הוא אמר וראיתי שהוא עוד שניה נשבר, אני מכורה לחרמן אותו.
״אתה בטוח שאתה לא רוצה?״ שאלתי לוחשת והוא עוד שניה נשבר אני רואה את זה על פניו, אני רוצה להרגיש את הזין המפלצתי שלו בתוכי כבר.
הוא עצם את עיניו לשניה וחווה ריב עם עצמו.
YOU ARE READING
אוֹבְּסֶסְיָה
Romance״בואי לכאן״ הוא אמר בתקיפות. ״לא״ עניתי והצטערתי שניה אחרי זה על כך, הוא סימן לשומרים שלו לצאת מהחדר וקם מהכיסא. הוא התחיל להתקרב לכיווני והפרצוף הזועם שלו לא ירד לשניה מפניו. הוא נעצר מולי ובהה בעיניי, אני ניסיתי לשחק אותה לא מפחדת למרות שאני משקשק...