-15-

965 46 8
                                    

Şebnem güne erken saatte başlamış,kendini buz gibi suya atıp ayıldıktan sonra çocuklarının odalarına gitmişti.Masal'ı ve Ozan'ı kucakladıktan sonra merdivenlerden indi ve mutfağa girdi.Çocukları mama sandalyelerine oturttuktan sonra ellerine daha önceden doğradığı salatayı uzattı.Daha sonra dolaptan çıkarttığı yumurtalarla kendine ve Selim'e sebzeli omlet hazırlarken diğer tavada çocuklar için peynirli omlet hazırladı.Kahvaltı masasına bal,zeytin,ve beyaz peynir koydu.Çocuklar için süt çıkartırken,kendileri için de portakal suyu çıkarttı.Omletleri tabaklara yerleştirirken Masal'ın çığlığı mutfağı doldurdu.

''Babaa''

Selim,kızına doğru yürürken,mama sandalyesinden kaldırdı ve kucağına aldı.Kızının yanağına kocaman bir öpücük kondururken anında karşılığını aldı.

''Bu baba-kız ilişkinizi kıskanmaya başlıyorum ama.''

''Öyle mi?''

''Öyle''

Şebnem'in cilveli tonuna karşılık Selim gülümserken,Şebnem'e doğru ilerledi,dudağına yaklaştığı sırada Şebnem'in attığı ufak çığlıkla şaşkınlıkla önce kapısına sonra kucağındaki kızına baktı.

''Masal,saçımı bırakır mısın annecim?''

''Bu evdeki asıl kıskanç kişinin kim olduğu belli oldu.''

Selim,Masal'ın elinden saçları kurtardıktan sonra kızını mama sandalyesine geri oturttu.Arkasını döndüğünde Şebnem'le göz göze geldi ve karı-koca aynı anda kahkaha atmaya başladı.

Ailecek kahvaltı ettikten sonra karı-koca birlikte masayı topladılar.Selim,Ozan' kucağına alırken,Şebnem'de Masal'ı kucağına aldı ve beraber salona geçtiler.

Şebnem,bir anda aklına gelen düşünceyle Selim'e döndü.

''Selim,yarın Güney'ler gelecek dolapta hiçbir şey yok.Sen çocuklarla kal ben arabayla gidip geleyim hemen.''

''Bende gelseydim?''

''Yok hayatım çocukları dışarı çıkarmamız zaten çok vaktimizi alıyor,e tek başlarına da kalamazlar.Merak etme gider gelirim hemen.''

''Tamam.''
Şebnem,kocasının yanağına öpücük kondurduktan sonra ayakkabılarını giydi.Montunu ve arabanın anahtarını eline alıp evden dışarıya çıktı.Arabaya bindikten sonra çalıştırdı ve radyoyu da kısık sesli olsa da açtı.Bir yandan radyodaki şarkıya eşlik ederken bir yandan da arabayı markete doğru sürüyordu.Hiç beklemediği bir anda arabasının önü kesilirken ani bir fren yaptı.Arabadan inen tanıdık sima sinirlenmesine sebep olurken o da arabadan indi.

''Selin?!Ne yaptığını zannediyorsun sen?''

''Özlemiştim seni Şebnem.Sürpriz bir karşılaşma olsun istedim.''

Şebnem,Selin'in dediğine karşılık alaylı bir kahkaha attıktan sonra yüzüne ciddi bir ifade yerleştirdi.

''Ne istiyorsun?''

''O kadar çok istediğim şey var ki Şebnem.Tahmin bile edemezsin..Benden çaldığın arkadaşlarımı istiyorum mesela,benden çaldığım sevgilimi,mutluluğumu.''

Şebnem'in yüzündeki ciddi ifade aşağılayıcı ifadeye bürünmüştü.

''Ben senden hiçbir şey çalmadım Selin.Sen benim arkadaşımdın,ama o kadar egolu,o kadar doyumsuzdun ki gözün kör oldu.Kendi arkadaşlarını kendinden uzaklaştırdın,Selim beni seviyordu ama sen kabullenemedin.Ki görünüşe göre hala daha kabullenmiş değilsin.Sevgilim dediğin adamla hiçbir zaman ilişki yaşamadın.Platoniktin öyle de kaldı.Ne ben senin elinden arkadaşlarını aldım ne de sözde sevgilim dediğin adamı..Ben senden bir şey çalmadım ama sen benden koca 1 yıl çaldın.''

Senden Bana Kalan:Aşk-ı Divane (#DÜZENLENİYOR) #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin