-1-

2.4K 69 15
                                    

20 Mayıs 2014-
Şebnem haftalardır süren mide bulantısı ve geciken adet döngüsünden şüphelenip eczaneden kendine bir gebelik testi almıştı.İçinde bir yandan sevinç bir yandan da endişe vardı.Selim'le olan evlilikleri yolunda gitsede,çocuk fikri her iki taraf için henüz erkendi.Şebnem testi yapıp başında bekledi.Biraz sonra gördüğü çift çizgi ile donakaldı.Şüphesinde haklı çıkmıştı,ancak bu durumdan tam olarak emin olmak istiyordu.Arkadaşları ile olan whatsapp grubuna acil bir mesaj attıktan sonra evin içinde heyecanla turladı.Eli arada bir karnına gidiyor ancak sonra hemen geri çekiyordu.
Kapı sesiyle düşüncelerinden ayrılan Şebnem,kapıyı açtı.Karşısında onu merakla bekleyen dört meraklı genç kız vardı.
Kainat en sonunda dayanamayarak sordu.

"Şebnem ne bu halin,suratın kireç gibi?"

"Hamileyim."

Şebnem'in aniden söylemesiyle beraber evin içinde uzun bir sessizlik oldu.Daha sonra Şebnem kendini arkadaşlarının kollarının arasında buldu.Herkes bu habere çok sevinmişti.Ama onun için önemli olan tek şey Selim'in bu haber karşında vereceği tepkiydi..
Kızlar sevinç nidası atarken aralarından sadece Kainat,arkadaşının ruh halini anlamıştı.

"Şebnem bir sorun mu var?"

"Daha kan testi yaptırmadım,yanlış çıkmasından korkuyorum.Birde Selim'in tepkisini merak ediyorum."

"Kan testi kolay iş,şimdi çıkar hallederiz.Selim'in tepkisini de az çok tahmin ediyoruz öyle değil mi?Eminim çok mutlu olacaktır."

Kızlar Kainat'a hak verirken,Şebnem paltosunu aldı ve beraber evden çıktılar.
Şebnem tahlil sonucunu eline aldıktan sonra kızların yanında testi açtı.
Kan testi de hamileliğini doğrulamıştı.Arkadaşları Şebnem'e sarıldı ardından eve döndüler.Hepsinin aklında bir plan vardı.Almilla farklı renklerde patik alıp onları ultrason fotoğrafı ile birlikte bir kutuya koyma fikri vermiş diğerleri sonunda bunu onaylamışlardı.
Hava kararmaya başlayınca kızlar gitti ve Şebnem elinde sürprizle beraber başbaşa kaldı.
Biraz sonra anahtar sesi duyuldu.Selim elindeki poşetleri mutfağa bıraktı ve karısının yanağına bir buse kondurdu.

"Hoşgeldin sevgilim."

"Hoşbuldum birtanem."

Selim,Şebnem'in yüzüne baktığında,karısının yüzünde heyecan ve endişeye rastladı.

"Birtanem iyi misin sen?"

"Bu kutuya baktıktan sonra daha iyi olacağım sanırım."

Şebnem elindeki kutuyu Selim'e uzattı.Selim hiçbir şey anlamasa da kutuyu aldı ve açtı.İki farklı renkte bebek patiği ve gördüğü ultrason fotoğrafı ile şaşkınlığa uğradı.

"Sen hamile misin?"

Selim'in sesindeki titremeyi farkeden Şebnem,sadece kafasını sallamakla yetindi.

"Şebnem,bu çok güzel bir şey,ancak çocuk için oldukça erken.Üstelik biz anne-baba olmaya hazır mıyız?"

Şebnem'in gözleri hayalkırıklığı ile doldu.Ağlamamak için kendini sıktı.

"Aldırmamı mı istiyorsun?"

"Şebnem daha çok genciz,bir daha deneriz.Biliyorum çocuk sahibi olmayı istiyorsun ama bir de farklı açıdan bak.Daha biz yeni sorumluluk sahibi olmuşken,bir de küçücük bir çocuğun sorumluluğunu üstlenebilecek miyiz?"

Selim söylediklerinde haklı olduğunu düşündü Şebnem,ancak bu çocuğu doğurmayı istiyordu.

"Yapamam Selim.Ben bu çocuğu doğurmak istiyorum."

"Ben baba olmaya hazır değilim Şebnem."

"Sen hazır değilsin diye ben bu çocuğa kıyacak değilim.Madem sen baba olmaya hazır değilsin,bir süre ayrı kalalım Selim."

Şebnem,Selim'in söylediklerini duymamazlıktan gelip odasına çıktı.Bavulu eline alıp,dolaptaki kıyafetleri gelişigüzel doldurdu.Bavulu kapattıktan sonra aşağıya indirdi.

"Şebnem durur musun bir saniye!"

"Selim,biraz uzak kalmaya ihtiyacım var duydun mu beni!"

Selim tam konuşacağı sırada kapı çaldı.Kapıyı açtığı anda,Şebnem'in eski arkadaşı Selin,Selim'in dudağına ufak bir buse kondurdu.

"Nasılsın sevgilim?"

Şebnem gördüğü manzara ile büyük bir şaşkınlığa uğrarken bavulu eline aldı ve Selim'in yanına geldi.

"Çocuğu neden istemediğini şimdi anladım.Sana bu kadınla hayatında mutluluklar dilerim."

"Şebnem dinle beni bir saniye."

"Dinleyecek bir şey olduğunu zannetmiyorum Selim İnan!Mahkemede görüşürüz."

Şebnem evden çıktıktan sonra önüne gelen ilk taksiye bindi ve oradan ayrıldı.
İçindeki nefret,bedenini ele geçirirken gözünden akan yaşı sildi.Parmağındaki alyansı çıkardıktan sonra camı açtı ve yüzüğü fırlattı.Bundan sonra kalbinde ve hayatında Selim'e dair hiçbir şey olmayacaktı..

Senden Bana Kalan:Aşk-ı Divane (#DÜZENLENİYOR) #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin