Huzurlu Gece

802 38 11
                                    


Bölüm Şarkısı: Nilüfer-Ta Uzak Yollardan

Yaz ayı, takvim yaprakları misali akıp giderken herkes hayatından memnundu.Masal ve Mete'nin ilişkisi gün geçtikçe güçleniyordu.Gündüzleri vakitlerini sahilde geçirirlerken akşam olunca Mete, Masal'ı daha önce görülmemiş yerlere götürüyordu.Melisa ve Ozan ise flört durumu yaşıyorlardı.Özgür ise annesinin ısrarı sonucu ailesini alıp İzmir'e gitmişti.Ayça ise iş durumundan dolayı ailesiyle birlikte İngiltere'ye gitmişti.Koca ev ise Selim ve Can'lara kalmıştı.Şebnem, iş stresinden uzak Selim'le aşkını tazelerken, bir yandan da çocuklarında ki değişikliğin farkındaydı.Her ne kadar sıkıştırsa da çocuklarından bir şey öğrenememişti.Kainat'ta kızında ki değişikliğin farkındaydı ama sorgulamamıştı.Can'la birlikte aşklarını tazeliyorlardı.Akşama doğru Selim ve Can balık pazarından aldıkları balıklarla beraber mangal yapıyorlardı.Kainat ve Şebnem ise meze hazırlıyorlardı.Masal'ın ısrarı sonucu Şebnem bir yandan da patates kızartmakla meşguldü.Masal deniz sonrası duş almış üstüne kısa beyaz tulumunu giymiş, saçlarını at kuyruğu yapmıştı.Melisa ise kot şort ve beyaz crop giymiş saçlarını topuz yapmıştı.Masal, hafta değerlendirmesi yapmak için Melisa'nın odasına gelmiş, arkadaşının başının etini yemekle meşguldü.

'Melisa dün öyle bir yere gittik ki görmen lazım.Çok huzurlu,çok güzeldi.Bir ara hep birlikte gidelim oraya.'

'Masal 2 hafta sonra dönüyoruz.Mete'yle ne yapmayı düşünüyorsun?Yaz aşkı mı yoksa devamı var mı?'

'Var tabi ki.Benim için gelip geçici bir şey değil.Ayrıca Mete'yle konuştum.O da bizden bir hafta sonra İstanbul'a dönecek.Evlerimiz yakın zaten birbirine.'

'İyi bari sevindim senin için.'

'Sen beni boşver.Senin durumun nasıl?'

'Git gel bir düzen içindeyiz.Sahilde beraber sohbet ediyoruz, başını dizime koyup uyuyor ya da sohbete öyle devam ediyor.Ama işte bazen de çok durgunlaşıyor.Bizden emin değil gibi.'

'Ozan normal hayatında da git geli olan bir insan.Ayrıca siz kaç senedir arkadaştınız bunu bi anda ilişkiye döndürmek kolay değil.Ha bi de amcamdan çekiniyor haklı olarak.'

'Babam öğrenirse tepkisi nasıl olur bilmiyorum.'

'Şahsen benim babam çok mutlu olur ama aynı şeyi Can Amcam için söylemek güç.'

Melisa içini kaplayan endişeyle yatakta oturan Masal'ın yanına uzandı.Gözlerini tavana dikti ve olası senaryoları kafasında kurmaya başladı.

'İçinden bir sürü senaryo kurmak yerine akışa bırak Melisa.Sürekli endişe içinde olursanız yıpranırsınız.Ben Ozan'la konuşurum bi ara bu konuları..Ama önce inelim de karnımızı doyuralım çok acıktım.'

'Tamam'

Melisa ve Masal bahçeye indiklerinde balıklar olmuştu.Masal Ozan'ın karşısına geçerken,Melisa,Ozanın yanında oturmayı tercih etti.Masanın başında Selim otururken onun yanında Şebnem karşılarında da Can ve Kainat oturdu.Herkes tabağına balıkları ve mezeleri alırken Can kendisine ve arkadaşlarına rakı doldurdu.Ozan da buzluktan aldığı biraları kendine ve kızlara açtı ardından masaya koydu.Kısık müzik eşliğinde herkes yemeğini yerken Şebnem ve Kainat üniversite günlerinde yaşadıklarını anlattılar.Yemek sonrası bulaşık işi Masal Ve Melisaya kalırken anne ve babaları kahve keyfi yapıyorlardı.

Ozan, aile sohbetinden sıkıldığını fark ettiğinde ayaklandı ve mutfağa girdi.Elinde bulaşıklarla uğraşan Melisa'nın beline sarıldı ve yanağına öpücük kondurdu.Melisa ani hareketle yerinde sıçrarken, telaşla biri gördü mü diye etrafına baktı.

'Ozan ne yapıyorsun?'

'Sevgilimi öpüyorum.'

Melisa, sevgilim sözcüğünü duyunca telaşlı hali ortadan kalkmıştı.

'Babamlar görebilir Ozan.'

'Yani ben diyorum ki bizim durumu söylesek mi acaba?'

Melisa elindeki bulaşığı bir kenara koyup,elini sildi ve Ozan'a döndü.

'Babamın tepkisinden çekiniyorum Ozan.'

'Böyle gizli saklı olmak hoşuma gitmiyor Melisa.'

'Benimde hoşuma gitmiyor, ama en azından dönene kadar kimse bilmesin.'

'Peki.'

Ozan, Melisa'nın saçlarına öpücük kondurduktan sonra bahçeye geri döndü ve babasının karşısına oturdu, masadaki kolasını yudumladı.Şebnem, Kainat'a cemiyet dedikoduları anlatırken, Can, Selim'e ekonomi dergisinde okuduğu söyleyişiyi anlatıyordu.Kızlar, bulaşık işini hallettikten sonra kahvelerini aldılar ve bahçeye geçtiler.Masal sehpanın üstünde duran plak'ı çalıştırdı ve salınmaya başladı.

'Ta uzak yollardan
Koştum geldim senin kollarına
İçimde yanan hasretinle ben
Baktım durdum senin yollarına...'

'Sohbetleriniz çok sıkıcı, azıcık eğlenelim.'

Plakta çalan şarkıyla herkes tebessüm ederken, Masal babasının elinden tuttu ve ayağa kaldırdı.Baba- kız birlikte dans ederken Şebnem onları tebessümle izledi.

'Benimle bu dansı lütfeder misiniz acaba Şebnem İnan?'

Şebnem, oğlunun teklifini gülümseyerek kabul etti ve dans eden baba- kızın yanında onlar da yer aldı.Peşi sıra Melisa ve Can da onlara eşlik etti.

Herkes uzun bir zaman sonra huzur içinde olmanın tadını doyasıya çıkartıyordu..

Senden Bana Kalan:Aşk-ı Divane (#DÜZENLENİYOR) #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin