Sensiz Ben

277 14 15
                                    

Multi'de çiftler var
Masal-
Demir amcamın ölüm haberini aldıktan sonra hızlıca bahçeye çıktım ve derin bir nefes aldım..Ağlamaktan yorulmuştum,daha ozanın doğum gününde birlikteydik demir amcamla..Gülüp,eğlenmiştik,kareoke yapmıştık ama şimdi salak doktor amcamın öldüğünü söylüyordu.Hayat ne kadar acımasızdı böyle!Gözümden düşen damlayı sertçe sildim ve banka oturdum Mayıs ayı olmasına rağmen hava bugün çok soğuktu,Ceketimi önünü daha sıkı kapattım ve telefonumu elime aldım.Mete beni 100'den fazla kez aramıştı ama açmamıştım çünkü onun yanında güçsüz,ağlak bir kız olmak istemiyordum ama bir yandan da onu çok özlemiştim ve ona çok ihtiyacım vardı..Mete'nin aramaya başlamasıyla yeşil butona bastım ve telefonu kulağıma götürdüm
"Masal!"
"Efendim Mete"
"Sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun Masal!1 haftadır sana ulaşamıyorum..telefonlarıma cevap vermiyorsun,mesajlarıma geri dönmüyorsun ve evde hiç kimse yok.Allah aşkına nerdesin sen"
"H-hastanedeyim"
"Ne!Masal bir şey olmadı di mi sana"
"Hayır olmadı..A-annemler kaza yaptı bir haftadır hastanedeyiz..Mete gel sana ihtiyacım var ne olursun"
"Geliyorum güzelim sen bana konum at ve sakın ağlama olur mu ağlamadan nefret ediyorum"
"Tamam atıyorum"
Mete'nin kapatmasıyla etrafıma bakarken Bahar ve Ayla'nın gelmesiyle kaşlarımı çattım..Baharı seviyordum ama Ayla'dan hiç hoşlanmıyordum kızda sahtekar ve sürtük bir tip vardı ama Uğur için susuyordum..
"Masal canım nasılsın"
"Nasıl olabilirim ki bahar annem ve babam yoğun bakımda,demir amcam öldü-"
"Ne!demir amca öldü mü?"
"E-evet,Bahar Ozan'ın sana ihtiyacı var siz onun yanına gidin"
"Sen?"
"Ben de birazdan geleceğim"
Bahar ve Ayla'nın gitmesiyle acilin önünde acı bir fren duydum başımı o tarafa doğru çevirdiğimde Mete hızlıca arabadan inerken topuklu ayakkabılarıma aldırmadan ona doğru koştum ve hızlıca sarıldım o da bana sarılırken gözyaşlarımı serbest bıraktım ve o aşık olduğum kokusunu içime çektim ve gözlerimi kapattım..bu bir hafta da hem ruhen hem de bedenen çok yorulmuştum.Mete'ye haber vermemekle büyük bir hata yapmıştım ama yapacak bir şeyim yoktu olan olmuştu..Mete'nin benden ayrılmasıyla elimi yeni çıkmış sakallarında gezdirdim gözlerim ister istemez dudaklarına kayarken onun da gözleri aynı şekilde dudaklarıma kaymıştı..Mete bana yavaşça yaklaşırken bende ona yaklaştım ve tam o sırada Ozan'ın sesini duydum..Gözlerimi hemen kapıya doğru çevirirken yavaşça yutkundum..Ozan hızla yanımıza gelirken Mete'ye arkama aldım çünkü Ozan Meteyle sevgili olduğumu bilmiyordu ve şuan kızmakta haklıydı..
"Masal İnan!Bu kim"
"Sevgilim"
"Sevgilin?Bilmem farkında mısın ama sen burda SEVGİLİNLE yiyişirken yukarıda annem ve babam can çekişiyor masal!Yazıklar olsun sana"
"Ozan!laflarına dikkat et..Senin sevgilin nasıl yanındaysa benimde sevgilim yanımda-"
"En azından ben sevgilimle yiyişmiyorum,eğer illa çok istiyorsan onun yeri burası değil"
"Ozan yapma senin kadar Masal'da üzgün"
"Sen karışma Bahar"
"Boşver bahar!Bana bak Ozan İnan annem ve babam uyanana kadar gözüme gözükme anlaşıldı mı! Yoksa hiç yapmak istemeyeceğim şeyleri yaparım"
*****
Kainat-
Selim ameliyattan çıkarken Hepimiz ayaklandık ve doktoru dinlemeye başladık
"Selim bey geldiğinde durumu çok ağırdı vücudunda ki iç kanamayı zor da olsa durdurduk ama kafatasında ciddi bir kırık var ayrıca beyin sinirleri hasar görmüş şimdilik yoğun bakıma alıyoruz uyanması biraz uzun sürebilir,uyandığında hafıza kaybı ya da felç durumu görülebilir ama şuan için bir şey söyleyemeyiz..Geçmiş olsun"
Selim ameliyathaneden çıkarken Masal ve Ozan hemen sedyeye doğru koştu,Selim'in yoğun bakıma sokulmasıyla Masal'ın hıçkırıkları artarken hızlıca yere çöktü Ozan ayaklanırken sevgilisi olduğunu öğrendiğimiz çocuk Masal'ın sımsıkı sarılmış kaldırmaya çalışıyordu ama Masal kalkmamak ısrar ediyordu,Ozan'a baktığımda yumrukları sıkmış bir şekilde Masala bakıyordu tıpkı Uğur gibi..Her ne kadar öz kuzen olmasalarda Uğur'u, Atakan'da,Caner'de bizim kızların abilik görevini üstleniyordu..Ozan sinirle Masal'ın sevgilisine yürürken Uğur ve Atakan da ayaklandı ve onlarda Ozan'ın peşinden gittiler ben endişeyle Can'a bakarken o da ne olacağını anlamaya çalışıyordu..Ozan sert bir şekilde Masal'ın sevgilisinin kolundan tuttu ve yüzüne sağlamak bir yumruk geçirdi kızlar çığlık atarken bende Can'a kalkması için müdahale ediyordum ama anlaşılan Can bu olaydan memnundu.Kız babası olunca böyle olaylarda tarafsız kalıyordu.Masal ikisinin arasına girmeye çalışırken Ozan buna izin vermedi ve Masalı ittirdi ve adı meteydi sanırım ona kafa attı.Ama mete karşılık vermiyordu ve bu da Ozan'ı sinirlendiriyordu.Mete'nin yüzü kanla dolarken Masal'ın son gücüyle haykırmasıyla Ozan Mete'yi bıraktı ve Masal'a döndü..Masal bir anda yere yığılırken Ozan onu hızlıca kucağına aldı Uğur doktor çağırmaya giderken ben ve Almilla'da hızlıca Masal'ın yanına gittik..Ozan korkuyla Masal'a bakarken doktor ve birkaç hemşire geldi.Ozan Masal'ı kucağına alırken doktorlara birlikte yukarı çıktılar Can'a burda Almilla ile birlikte kalmasını söylerken bende onlarla birlikte yukarı çıktım..Doktor Masal'ı muayne ederken bende Ozan'a sarıldım ve doktorun ne yaptığını izlemeye başladık hemşire Masal'a serum bağlarken doktor da bizim yanımıza geldi..
"Masal iyi mi?"
"Nesi oluyorsunuz?"
"Kardeşiyim"
"Kardeşinizin geçirdiği bir ameliyat var mı"
"Evet,birkaç ay önce beyin ameliyatı geçirdi"
"Son bir haftadır ilaçlarını almamış olabilir,serum'a birkaç güçlendirici vitamin ve ilaçlarını kattık,mümkün olduğunca dinlenmesi gerek..Vücudu uykusuzluktan ve besin yetersizliğinden yorulmuş bunların takviyesi yapıyoruz şimdilik bir sorun yok geçmiş olsun.."
****
Masal'dan-
Başımdaki şiddetli ağrıyla gözlerimi açtım..Yanımda uyuyan Ozan'ı umursamayarak kolumdaki serumu çıkardım ve ayağa kalktım..Biraz başım dönüyordu ama bu dışarı çıkmama engel değildi..Pencereden baktığımda gün doğmak üzereydi.Montumu aldım ve odadan çıktım,aşağı kata indim ve doktorla konuşarak annemin yanına geldim..Vücuduna bir sürü alet bağlanmıştı,nefesi düzensizdi sanki her an duracak gibi..Sandalyeyi yanına çektim ve oturdum elini tuttum ve kafamı bacağına koydum..Koca gözlerini belerterek bana kızmasını özlemiştim,sabahları beni öperek uyandırmasını özlemiştim,sesini,gülüşünü,herşeyini özlemiştim..Kokusu hastane kokuyordu ama az da olsa kendi kokusu kalmıştı..Yavaşça o kokuyu içime çektim ve konuşmaya başladım
"Anne seni çok özledim..Burda Ozan'da teyzelerimde,çocuklarda,hatta mete bile sizin uyanmanızı bekliyoruz.Sana çok ihtiyacım var anne sakın gitme olur mu sensiz olmaz.Yapamam ,yapamayız..Bizi yalnız bırakmayın.Sen güçlü kadınsın ama ben senin kadar güçlü değilim anne..çok yoruldum ve gücüm tükendi.Ayrıca Ozan'la başa çıkamıyorum ve sen olmadan bunu beceremem,Hem sen bana Mete'yi nasıl süründüreceğimi öğreteceksin,belki birkaç sene sonra benimle düğün alışverişi yapacaksın,Sonra düğünümde göbek atıcaksın,belki bir sene sonra sana bir torununun olduğunu söyleyeceğim, sen bana neler yapmam gerektiğini anlatıcaksın..Bunları yaşamadan gitme anne beni bırakma..Sen gitmek istesen bile ben seni bırakmayacağım,artık birini kaybetmek istemiyorum..Lütfen dayan!Benim için,ozan için,babam için dayan anne..."
*****
Ozan'dan
Gözüme çarpan güneş ışığıyla gözlerimi açtım..Koltukta yattığım için boynum tutulmuştu..Yatağa döndüm boş olmasıyla kaşlarımı çattım ve ayağa kalktım.Montumu aldım ve teyzemlerin yanına gittim.Masal burda yoktu,daha sonra bahçeye çıktım her yeri aradım Mete denen çocuk gözüme çarparken yanına gittim belki de o Masalın nerde olduğunu biliyordu
"Masal nerde biliyor musun?"
"Hayır,odada yok mu?"
"Yok"
"Belki tuvalete gitmiştir ya da kantine,ben kantine bakıyım sende tuvaletlere bak"
"Tamam"
Tuvaletlerin olduğu kata çıktım ve hepsine baktım.Masal burda da yoktu..O sırada gördüğüm hemşireyi durdurdum ve Masal'ı kısaca tarif ettim bana yoğum bakıma bir kadının yanına girdiğini söyleyince hızla teyzemlerin olduğu kata indim ve annemin olduğu bölümün önüne geldim.Masal annemin dizine başını koymuş konuşuyordu.Bir süre sonra Mete'de yanıma geldi ve o da Masal'a bakmaya başladı
"Masal'ı seviyor musun"
"Sevmesem yanında olmazdım"
"Bana neden söylemedi?"
"Senin tepkinden korktu,dünde ona haklı olduğunu gösterdin..Bak ben Masal'ı gerçekten seviyorum ve onun saçının teline zarar gelse tüm dünyayı yakarım.İster küfret,ister döv Masal'dan vazgeçiremezsin beni anladın mı?"
"Anladım..Ama kardeşimi üzersen canını alırım"
"Merak etme eğer onu üzersem sana kalmadan canımı kendim alırım"
"Ozan"
"Bahar sen gitmedin mi?"
"Hayır seni bırakmak istemedim"
"Sende yoruldun Bahar biraz dinlen lütfen"
"Şebnem teyze uyanana kadar yanından ayrılmayacağım canım,o yüzden ısrar etme"
"Peki.."
"Doktor çağırın!"
"Masal ne oluyor"
"Annem..annem iyi değil"
****
Masal'dan
Annemin yanından ayrılacağım sırada makinenin ötmesiyle hızlıca dışarı çıktım Ozan ne olduğunu anlayamazken durumu kısaca anlattım o sırada annemin doktoru ve birkaç hemşire hemen içeriye girdiler Ozan bana sarılırken endişe içinde cama bakıyordum..Makinadaki çizgi hâlâ dümdüzdü..Doktor şok cihazını bir kere daha yaparken hıçkırıklarımı serbest bıraktım..Anne ne olursun bırakma bizi lütfen!...
****
Bölüm sonu...
Kötü bir yerde bıraktığımı biliyorum..Sizce şebnem yaşayacak mı yoksa o da veda mı edecek?
Yorumlarınızı bekliyorum...

Senden Bana Kalan:Aşk-ı Divane (#DÜZENLENİYOR) #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin