Hormonlar Tavanda

1.1K 52 8
                                    

4 ay sonra-
Şebnem-
Hamileliğin yedinci ayına gelmiştim.Bu defa oğlum oluyordu ve bu durum bizi çok mutlu etmişti.Masal da bu sırada kemoterapi tedavisine devam etmişti.Benim mide bulantılarım kesilirken aşermelerim başlamıştı.
Aşerme demişken canım nasıl da dağ çileği çekti.
"Ne oldu da ağzını şapırdatıyorsun hayatım?"
"Canım dağ çileği çekti."
Selim,şaşkınlıkla elindeki konsolu bırakıp karısına döndü.
"Gece yarısında?"
"Ne yapayım,canım çekti işte.Acilen yemem gerekiyor o çileği,yoksa oğlumun herhangi bir yerinde çilek lekesi çıkar."
"Hayatım,geçen hafta canın avokado çekti,bi dilim yedin daha yemedin."
"Sen getirene kadar benim canımın isteği geçti."
"Canımın içi,sende diğer hamile kadınlar gibi pasta,börek istesen?"
"Sen bana anormal mi demek istiyorsun Selim?"
Şebnem'in dudaklarını büzüp ağlamaya başlamasıyla Selim başını ovaladı.
"Hayır hayır hayır..Şebnem ağlama yalvarıyorum."
Selim'in yalvarışları karşısında dayanamayan Şebnem ağlamasını kesti ve aklına gelen fikirle dudağını ısırdı.
"Selim?"
"Efendim hayatım?"
"Canım çikolatalı pasta çekti."
"Harika,ben hemen almaya gidiyorum."
"Iı alma,sen yap."
"Ben mi yapayım?"
"Hıhı.."
*****
Şebnem sabah erkenden uyandı.Elini,yüzünü yıkadıktan sonra Masal'ı kontrol etmeye gitti.Uyuduğunu görünce aşağıya indi.
Masanın üzerinde duran tabakları eline aldı ve bahçeye çıktı.Büyük masanın üzerine hepsini teker teker çatal,bıçaklarla beraber dizdi.Daha sonra mutfağa geri dönüp çeşitli peynirleri kesti ve tabaklara koydu.Domates ve salatalıkları doğradıktan sonra üzerine çok hafif zeytinyağı gezdirdi.Onları da masaya yerleştirdikten sonra geri döndü omlet ve sucuk pişirdi.Çayı da demlemeye koyduktan sonra yukarıya çıktı ve Selim'e seslendi.
"Selimcim,günaydın."
"Şebnem azıcık uyuyayım ne olur?"
"Kusura bakma birtanem ama Ayça'lar,Aylin'ler,Almila'lar ve Kainat'lar yarım saat içinde bize geliyorlar.O yüzden uyan,duş al üstünü giy."
"Of!"
Selim yorganı üzerinden attıktan sonra yatakta doğruldu.Biraz gerindikten sonra ayağa kalktı.
Aynadan kendine bakan karısının yanına geldi ve arkasından sarıldı.
"Şu göbeğime baksana Selim.Pilates topuna benziyorum."
Selim,Şebnem'in söyledikleriyle kahkaha attı.
"Bence dünyanın en güzel göbeği."
"Yaa Selim,dalga geçmesene."
"Dalga geçmiyorum,gayet güzelsin birtanem.Hamilelik sürecinde normal bir durum karnının hali."
"Masal'da bu kadar değildi ama."
"Bu sefer erkek çocuğu olduğu için karnın biraz daha büyük,normal yani."
"Öyle olsun bakalım,haydi sen duşa bende giyinmeye gidiyorum şimdi."
"Tamam."
Şebnem,Selim'in yanağına bir öpücük kondurup dolabına yöneldi.
Kıyafet olarak üzerine kot bir tulum giydikten sonra,altına spor ayakkabılarını giydi.Saçlarını salaş topladı.Aynada kendine baktıktan sonra Masal'ı aldı ve aşağıya indi.
Masayı son kez kontrol ettikten sonra Masal'ı salonun köşesindeki oyun yerine koydu.
Kapının çalmasıyla Şebnem mutfaktan çıktı ve kapıyı açtı.
"Hoşgeldiniz Almilacım"
"Hoşbulduk birtanem"
"Selim nerede?"
"Yukarıda giyinip geliyor,anca uyandı kendisi."
"Canım,bu arada Özgürle birlikte hem Masal'a hem de oğluna çam sakızı çoban armağanı hediye aldık.Umarım beğenirsin."
"Ne gerek vardı canım.Çok teşekkür ederiz."
Özgür ve Almila salona geçtikten sonra kapı tekrardan çalmasıyla Şebnem kapıyı açtı.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk canım."
Can ve Kainat'da içeri girdikten hemen sonra Ayça,Güney ve Aylin'le Demir'in gelmesiyle kadro tamamlanmış oldu.
Selim'in de aşağıya inmesiyle hep birlikte bahçeye çıktılar.Selim çay servisi yaparken Şebnem de tabaklara sucuk ve omleti koydu.
"Sofraya oturmuşken size bir şey söylemek istiyorum."
Herkes meraklı gözlerle Almila'ya bakmaya başladı.
"Ben..Hamileyim."
Kızlardan sevinç nidaları yükselirken erkeklerde Özgür'ü tebrik ediyorlardı ancak Özgür kilitlenmiş bir halde karısına bakıyordu.
"Özgür,iyi misin hayatım?"
"B-ben babamı oluyorum."
"Evet."
"Allah!"
Özgür üstündeki şaşkınlığı attıktan sonra Almila'yı kucakladı ve döndürmeye başladı.
"Baba oluyorum!"
"Özgür,gözünü seveyim döndürme artık.Midem bulanıyor zaten."
"Tamam tamam."
Özgür,Almila'yı kucağından indirdikten sonra bir daha sarıldı ve alnına bir öpücük kondurdu.
****
Kahvaltıdan sonra kızlar sofrayı kaldırmış,erkeklerde çardağa geçip,koyu bir muhabbete geçmişlerdi.
"Şebnem'in hamileliği nasıl geçiyor?"
Güney'in sorusuyla Selim gülümsedi.
"İlk önce katıl katıla gülüp sonra hüngür hüngür ağlaması,sinirlenip tabak kırması,2 sekreter kızın saçını başını yolup işten atması haricinde güzel gidiyor hamileliği."
Demir,Özgür ve Can;Selim'in anlattıklarına kahkahalar atarken Güney bu konuda deneyimli olduğu için sadece tebessüm etti ve Selim'in sırtına hafifçe vurdu.
"İsim düşündünüz mü peki?"
Can'ın sorduğu soruyla Selim,olumlu anlamda başını salladı.
"Üç tane isim var aklımızda.Ozan,Asal ve Mert.Ben Ozan olsun istiyorum,Şebnem Mert olsun istiyor.Bir noktada karar vereceğiz artık."
"Hayırlısı olsun kardeşim."
"Sağol Özgür."
****
Gece geç saatlere kadar arkadaşlar hep birlikte oturduktan sonra evden ayrıldılar.Selim,Masal'ı yerine götürdükten sonra uyuyan karısının yanına gitti.Yatağa yattıktan sonra gözlerini kapattı ve kendini uykuya teslim etti.
****
Bölüm sonu..
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum..
❤️

Senden Bana Kalan:Aşk-ı Divane (#DÜZENLENİYOR) #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin