Anne mi Baba mı?

1.2K 53 4
                                    


1 yıl sonra..
-Şebnem-
Bazen pes ettiğiniz anda yeniden güneş doğar..
Ailemizin üstünde kara bulutlar dolaşmış,ancak güneş yeniden doğmuştu bizim için.
Masal iyileşmiş bir yaşını daha yeni devirmişti.Bugün ise Ozan bir yaşına girecekti.
Bu bir yıl içinde Almila'nın kızları olmuştu.
İsmini Eylül koymuşlardı.
Kainat,Can ile evlenmiş ve bir aylık hamileydi.Aylin ve Demir ise bir ayrı bir barışık durumlardan sonra tekrardan evlilik kararı almışlardı.Ayça ve Güney ise iş durumlarından dolayı Güney'in babaannesinin evine taşınmak zorunda kalmıştı.
Bu olaylardan sonra bizim yaklaşık bir senedir çektiğimiz ufak bir sorun vardı.
O da Masal'ın Ozan'ı aşırı şekilde kıskanmasıydı..
**
Yazar'dan Devam..

Sabah'ın erken ışıklarıyla birlikte Ozan'ın doğumgünü için hazırlıklar başlamıştı.
Şebnem,bahçedeki büyük masaya örtü serdikten sonra tabak,çatal ve bıçakları sırasıyla yerleştirdi.Dolaptan kızlarla beraber hazırladığı kısır,makarna salatası,mercimek köftesi,zeytinyağlı barbunya'yı çıkarttı.Sırayla masaya götürdükten sonra eve girdi.Oyun parkında çığlık atan Masal ile birlikte hızla salona girdi.Gördüğü manzara ile gülmeden edemedi.
Ozan,ablasının üzerine çıkmış saçını hunharca çekiyordu.
Şebnem,Ozan'ı ablasının üstünden aldıktan sonra mama sandalyesine oturttu.Ardından yerde gözleri dolu dolu olan kızını kucakladı ve sarıldı.

"Saçımı çekti."

Masal'ın dudak büzmesiyle kızının yanağına öpücük kondurdu.

"Çok acıyor mu?"

"Biyaz."

Şebnem,Masal'ın tepkisine gülümsedi.Başını biraz okşadıktan sonra tekrardan oyun yerine koydu.Ardından merdivenlerden yukarı çıktı.
Ozan'ın odasına girdi.

Selim'in perde taktığını gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selim'in perde taktığını gördü.

"Selim,sen Ozan'la ilgilenebilir misin?Ben asarım perdeyi."

"Bu evde perde asacak en son insan sensin Şebnem.Geçen sene ki olayı hatırlamamıza gerek yok bence."

Selim'in söyledikleriyle Şebnem sinirlendi.O olay başlarda onda travmaya sebep olmuştu ve Selim'in ona yeniden bunu hatırlatmış olması Şebnem'i sinirlendirmişti.

"Şu olayı yüzüme vurarak beni kırmana gerek yoktu Selim..Neyse sana iyi perde asmalar."

"Özür di-"

"Konuştuktan sonra özür dilemenin bir anlamı yok Selim.Perdeyi astıktan sonra aşağı iner balonları asmaya başlarsın."

Şebnem,sinirle odadan çıktı ve aşağıya indi.Mama sandalyesinde oturan oğlunun yanına geldi ve yanağına bir öpücük kondurdu.Mutfakta hazırladığı muz püresini aldı ve yanına geldi.
Ozan,aldığı muz kokusuyla yüzünü buruştururken Şebnem,zorda olsa oğluna mama yedirdi.Ardından koltuğa yatırdı ve altını değiştirdi.
Daha sonra Ozan'ı yürütecine koydu.Selim'in salona girmesiyle hiç pas vermeden mutfağa geçti.Dolaptan çıkardığı don patatesleri kızartma makinesine koyduktan sonra süreyi ayarladı.Patatesler kızarmaya koyulmuşken Şebnem güzel bir salata hazırladı ve bahçedeki masaya koydu.
Daha sonra merdivenlerden yukarı çıktı ve yatak odasına girdi.

Senden Bana Kalan:Aşk-ı Divane (#DÜZENLENİYOR) #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin