Kıskandırma Operasyonu

948 42 6
                                    


Bölüm Şarkısı:Erkin Koray- Seni Her Gördüğümde

3 gün sonra..

Üç gün boyunca Melisa ve Ozan köşe kapmaca oynarken Masal ve Mete aşklarını yaşıyorlardı.Şebnem ise eski günlerde ki gibi Selim'le iddiaya girmiş arkadaşları da bu iddiaya ortak olmuşlardı.Aylin ve Demir'in ise iş dolayısıyla İstanbul'a dönmeleri gerekmişti.Şebnem, denizden geldikten sonra aklına gelen fikirle Kainat'ı, Almila'yı ve Ayça'yı gece kulübüne gitmeye ikna etmişti.Herkes odasına hazırlanmaya çekilmişti.Şebnem, siyah dizin üzerinde, sırt dekolteli elbisesini giydikten sonra saçlarını düzleştirmiş, ayakkabı olarak da siyah stiletto giymişti.Makyaj masasının karşısına geçip rimel ve koyu kırmızı rujunu sürdükten sonra aynadaki yansımasına gülümseyerek baktı.

'Bir insan kırk yaşında olmasına rağmen bu kadar güzel olur mu ya?Yine harikayım.'

Şebnem aynadaki yansımasıyla konuşurken içeriye Selim girdi. Karısının kendi kendine konuşmasına tebessüm etti ve beline sarılıp kafasını, karısının boynuna gömdü.

'Benim güzeller güzeli karım acaba neden bu kadar süslendi?'

'Kızlarla birlikte gece kulübüne gideceğiz.'

Selim, duyduğuyla gerilirken yavaşça dikeldi ve aynadan karısına baktı.Kıskanç olmadığı konusunda iddiaya girmişlerdi ve şuan içten içe gerildiğini karısına belli etmemesi gerekiyordu.O yüzden zoraki bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.

'Ama ben karımı çok özlerim.'

'Birkaç saat özlemekten zarar gelmez bir tanem.'

'Bizde gelelim.'

'Siz gelirseniz biz kız kıza oturamamış olacağız.'

'Biz erkekler olarak ayrı bir masada otururuz, olmaz mı?'

'İyi peki madem.'

Selim, rahat bir nefes alarak karısının yanağına bir öpücük kondurdu.Giyinme odasına gelerek siyah bir pantolon ve yarım kollu beyaz gömleğini giydi.Altına beyaz spor ayakkabılarını giydikten sonra elleriyle saçına şekil verdi ardından odadan çıktı.Kainat kıyafet olarak beyaz bir tulum tercih ederken, Almila uzun, yırtmaçlı siyah bir etek üstüne beyaz crop giymişti.Ayça ise kırmızı göğüs dekolteli kısa bir elbise tercih etmişti.Masal ise Melisa'yı ve Eylül'ü evden zoraki çıkartmış ve sahile götürmüştü.Herkes hazır olduktan sonra arabaya bindiler ve mekana gittiler.Kızlar ve erkekler olarak iki ayrı özel locaya yerleşirken Şebnem'in aklından bir sürü fikir geçiyordu.

'Şebnem madem hep beraber geldik, otursaydık ya kocalarımızla.'

Almila'nın sorduğu soruya Şebnem göz devirirken bir yandan da içkisini yudumluyordu.

'Canım benim kocalarımızla oturursak iddiayı nasıl kazanacağız?Bugün işi kızıştırmamız lazım ki iddiayı kazanabilelim.'

'Bak yine aklından çok pis şeyler geçiyor.'

Kainat'ın söyledikleriyle Şebnem ona göz kırparken elinde içkisiyle etrafı incelemeye başladı.

'Bir saat kendi çapımızda takılalım, sonra operasyonumuz başlayacak.'

*******

Masal, Melisa ve Eylül ile birlikte sahil tarafındaki küçük bir bara gitmişlerdi.Müzik eşliğinde içkilerini yudumlarken bir yandan da dertleşiyorlardı.

Senden Bana Kalan:Aşk-ı Divane (#DÜZENLENİYOR) #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin