12. 📜

132 20 1
                                    

Másnap

- Nem hiszem hogy ebbe bele kéne folyni. - Húzza el a száját Chan mire én hümmögök.

- Szóval csak tegyünk úgy mintha meg sem történt volna? - Sóhajtok.

- Kettő éve volt Minho. Nem valószínű hogy nagy ügyet csinálnának belőle főleg úgy hogy a videón nem mutatják a férfi arcát.

- De Jisung ismeri.

- Akkor sem Minho. - Rázza a fejét. - Elhiszem hogy tenni akarsz valamit de nem tudsz. Nem egy maffia vagyunk hogy csak úgy könnyen megoldjunk mindent. Nem ismerjük őket és pont ezért jobb ha ebbe nem avatkozunk bele. - Lemondóan sóhajtok majd a hajamba túrok. - Inkább mesélj hogy mi volt tegnap.

- Mármint? - Vonom fel a szemöldököm.

- Kettesben voltatok nem? - Erre én bólintok. - Történt valami? - Erre megrázom a fejemet. - Semmi?

- Semmi. - Vonok vállat.

- Te hazudsz nekem? - Néz rám hitetlenkedve amin én kuncogok. - Na szép! - Iszik bele a kávéjába. - Pedig azt hittem hogy nekem mindent elmondasz.

- Nem történt semmi említésre méltó. - Chan felvonja a szemöldökét mire én komolyan nézek rá hogy nem hazudok. Igazából tényleg nem történt semmi komoly. - Nem hazudok.

- Szóval akkor nem feküdtetek le? - Megrázom a fejemet.

- Nem fekszem le Doosik fiával. - Mondom komolyan mire Chan hümmög majd a hátam mögé néz így én is ezt teszem. Hát ez meg ki?

- Jó napot! - Hajól meg mélyen a fiatalnak tűnő srác mire Doosik hátba vágja hogy egyenesedjen ki.

- Mit keresel a házamban? - Vonom fel a szemöldököm mire Doosik nevetni kezd.

- Jisungért jöttem.

- Jisungért? - Nézek értetlenül. - Hová akarod vinni? - Teszem keresztbe a lábaimat. - És ki ez a kölyök? - Biccentek a fekete hajúra.

- Ez már nem a te dolgod.

- Nem? - Vonom fel a szemöldököm. - Tudnom kell róla hogy hová viszed Jisungot.

- Nem kell tudnod róla. - Rázza a fejét. - Hol van?

- Hová viszed? - Kérdezem komolyan mire Doosik sóhajt.

- Haza. - Erre én bólintok majd kuncogok amit ők nem értenek. - Valami vicceset mondtam?

- Jisung nincs itt. - Iszok bele a kávémba. - Elment.

- Hová? - Kérdezi az apa talán egy kicsi félelemmel a hangjában.

- Felix elvitte szórakozni. - Vonok vállat. - Szólok ha haza jön. - Emelem ki a "haza" szót mire Doosik csak hümmög majd távozik a kis sráccal együtt.

- Mivolt ez? - Néz rám értetlenül Chan. - Hiszen Jisung fent alszik a szobában. - Elégedetten kuncogok.

- Tudom. - Nézek el róla. - Doosik nem viheti sehová. - Mondom komolyan mire Chan hümmög.

- Szóval mégis történt valami? - Erre bólintok.

- Jisung azért szökött el mert az apja azt mondta neki hogy összefogunk házasodni. - Chan felvonja a szemöldökét.

- Miért hazudott neki?

- Valószínűleg azért mert nem akarta elmondani neki azt hogy direkt passzolta le nekem. - Vonok vállat. - Gondosz vagyok vagy nem de muszáj voltam kihasználni azt hogy itt van.

•Love Full of Secrets•Where stories live. Discover now