19. 📜

108 18 2
                                    

- Simogatnál úgy mint a múltkor?

- Hogyan?

- Hát tudod... Úgy ahogy akkor  csináltad amikor elmentünk együtt egy hotelbe. - Motyogja amin én mosolygok.

Jisung pólója alá nyúlok ami miatt őt kirázza a hideg. Simogatom a hátát egy kis ideig majd letérek a fenekére amit először csak alsón keresztül simogatok.

- Ez nem kell ide. - Húzom lejjebb az alsóját hogy a csupasz fenekére tudjak simítani. - Mennyivel egyszerűbb volt amikor nem volt rajtad semmi. - Jisung hümmög majd leveszi magáról az alsót. - Jolvan Jisung. Így akarsz játszani? - Húzom magamhoz közelebb így az alsó felünk összeér. A fenekét és a hátát simogatom miközben Jisung lehunyt szemeit nézem. - Szólj ha álljak meg. - Hümmög így én az ajkaira hajolok. Lassan csókolom addig míg Jisung a hajamba nem túr. Egy kicsit erőszakosabban mozgatom az ajkaimat de látszólag Jisungot ez nem zavarja így folytatom.

- M-Minho. - Válik el tőlem amikor a fenekébe markolok. - Nem akarom azt csinálni. - Motyogja mire én hümmögök. - De nem akarom hogy abba hagyd.

- Nem teszek a fenekeddel semmit rendben? - Bólint majd az ajkaimra puszil. A hátára fektetem én pedig megtámaszkodom mellette. Nem akarok felette lenni mert félek hogy megijedne attól hogy túlságosan is dominálok felette.

A nyakába csókolok mire Jisungot kirázza a hideg. Lassan de elkezdem puszilgatni a bőrét és egy-két helyen meg is szívom neki. Jisung aprókat sóhajtozik miközben a tarkómat fogja. Nem tudom hogy lehetek-e vele lényegre törő ezért lassan csinálok mindent. Miközben a nyakát puszilgatom; az egyik kezemmel a derekára simítok majd a combjait kezdem el simogatni. Legszívesebben ezeket mind kihagynám de tényleg nem akarom hogy megijedjen. Nem tudom hogy mennyire fél még a szexuális érintkezéstől ezért inkább lassan haladok. És persze az is más tészta hogy én már menetre készen állok.

- Vegyük le. - Húzom fel a pólóját így Jisung felül majd leveszi gyorsan a zavaró anyagot.

- Ne csak én. - Néz rám mire én bólintok majd leveszem én is a pólómat. - Ne csak a pólót. - Motyogja amin én kuncogok. Leveszem az alsómat is majd visszadöntöm Jisungot a hátára. Akár mennyire próbálok; nem tudok nem felé kerekedni.

- Szólj ha félsz.

- Nem félek Minho. - Mondja amikor felé mászok.

- Hogy-hogy? - Lepődöm meg.

- Tőled nem félek csak attól hogy újra lefeküdjek valakivel. - Hümmögök majd a szájára puszilok.

- Igazán örülök annak hogy tőlem már nem félsz.

- Én is. - Motyogja majd terpeszbe teszi a lábait amikor a combjaira simítok.  A lábai közé térdelek majd Jisung feje mellett megtámaszkodom. - Most mi lesz? - Kérdezi bizonytalanul amin én mosolygok.

- Mit szeretnél mit csináljak? - Húzom az agyát. - Szerintem ideje aludni.

- Mi? - Néz rám értetlenül. Próbálom visszatartani a nevetésemet de képtelen vagyok rá. - Most hülyéskedsz? - Bólintok mire Jisung eltakarja a testét.

- Most mit csinálsz? - Fogom le a kezeit a feje mellett. - Nem akarod hogy hozzádérjek? - Vonom fel a szemöldököm mire Jisung megrázza a fejét.

- Ez nagyon zavarba ejtő így Minho. Ne bámulj már! - Szól rám amikor végig nézek rajta. Összezárja a lábait - már amennyire tudja - mire én elengedem a kezeit és széthúzom a lábait.

- Olyan ártatlannak tűnsz. - Sóhajtok majd az ajkaira csókolok. A csípőjére simítok majd lassan de megérintem a péniszét mire Jisung elválik az ajkaimtól.

- M-Minho. - Átkarolja a nyakamat majd magára húz - gondolom azért hogy ne nézzem az arcát - ezzel viszont csak annyi gond volt hogy így a férfiasságunk találkozott. Élesen beszívtam a levegőt majd - ahogy tudtam - összefogtam a férfiasságunkat.

Jisung felnyögött amin én először meglepődtem. Ha ilyen hangokat fog kiadni én esküszöm hogy minden este át fogok jönni hozzá.

A nyakát kezdem el puszilgatni majd az ajkaira csókolok hogy ne adjon ki ilyen erotikus hangokat. Életemben nem hallottam még ilyen izgató hangot mint amit Jisung ad ki most. Hogy az istenbe várja el tőlem hogy ne fektessem meg?

- Jisung fogd be vagy pedig beléd teszem. - Csúszik ki a számon amikor a fülembe nyög. Az arcára puszilok majd gyorsabban kezdem el mozgatni a kezemet amivel mind a kettőnket kényeztetek.

Jisung aprókat sóhajtozik és próbál nem hangosan felnyögni ami izgatóbb mint az hogy ha hangosan nyögne. A fejét néha oldalra vagy pedig hátra dönti miközben lehunyt szemekkel sóhajtozik. A nyakába csókolok majd akaratlanul de kiszívom neki egy helyen amit utána meg is bánok. Nem terveztem bármilyen nyomot hagyni rajta.

Az ajkaira csókolok viszont Jisung elhúzza a fejét ami miatt én értetlenül nézek. Lenéz közénk - bár szerintem nem sok mindent lát - majd felnéz rám. Nagyon halvány fény van a szobában még is látom ahogy Jisung csillogó szemekkel néz rám.

- Minho~ - Suttog az ajkaimra - ami esküszöm hogy az őrületbe kergetett - mire én erőszakosan csókoltam az ajkaira. Nem akartam erőszakos lenni de annyira feltűzelt azzal az ártatlanul csillogó szemeivel hogy nem bírtam magammal. Elengedtem a tagjainkat majd mind a kettő kezemmel Jisung csípőjére fogtam. Felnyögött amikor átvezettem a nyelvemet a szájába viszont nem hajólt el tőlem helyette; hagyta hogy a nyelveink találkozzanak egymással.

- Meg foglak rontani. - Jelentem ki mire Jisung megrázza a fejét.

- Még nem. - Elmosolyodom ezen majd Jisung nyakába bújok amikor a tagjainkra simít. Libabőrös lettem a' miatt mert Jisung kezei hidegek voltak de még ez sem tudott kiábrándítani. Bármit tesz; az engem csak jobban izgalomba hoz.

Óvatosan Jisung nyakába haraptam amikor hirtelen a péniszem hegyét kezdte el ingerelni a pici kis ujjával. Rá simítottam az álló tagjára majd mozgatni kezdtem a kezemet így Jisung is ezt tette.

Legszívesebben erősen harapdálnám és szívnám a bőrét de tényleg nem akarok nyomokat hagyni rajta. Valószínűleg nem lenne valami jó ha esetleg az apja vagy pedig Jiyu meglátná ezeket rajta. Nem különösen érdekelne mivel megigértem neki hogy eljátszom az apja előtt a fiúját de nem szeretem ha tudnak arról hogy mi történt az éjszaka köztünk.

- Minho é-én... - Remeg meg alattam mire én hümmögök. Nem tudom hogy miért de azt kell hogy mondjam; elég hamar az élvezés határára jutottam én is.

Jisung a tarkómra fogva húz az ajkaira majd a hajamba túr. Egyre többször remeg meg alattam és egyre gyorsabban mozgatja a kezét rajtam ami miatt majdnem hogy egyszerre élveztünk el Jisunggal. A csókba nyögve élvezett a kezembe ami után én is a kezébe - bár leginkább Jisung hasára - engedtem ki az örömnedvemet.

Lehunyt szemekkel pihegett alattam míg én erőt véve magamon másztam le róla hogy valahonnan szerezzek valamit amivel meg tudom törölni magunkat. Eszembe jutott hogy van nálam törlő kendő így a táskámból vettem ki a kis csomagot majd újra Jisung lábai közé másztam. Megtöröltem a kezemet majd az ő hasát aztán a kezeit is.

- Jól vagy? - Kérdezem meg miután megtörölgettem az arcát is hogy ne legyen annyira melege.

- Hm~ - Kuncogok az aranyosságán majd visszaadom rá az alsóját. - Ne! - Szól rám amikor a pólót is rá akarom adni. - Melegem van. - Hümmögök majd én is felveszem az alsómat. Nyitottam egy kis ablakot hogy ne legyen olyan meleg és mert azért a férfi élvezetnek van egy kis szaga bár én sosem éreztem.

- Rendben leszel?

- Miért ne lennék? - Néz rám értetlenül mire én vállat vonok. - Teljesen jól vagyok.

- Jolvan. - Puszilok az arcára miután mellé feküdtem. - Aludj nyugodtan. - Takarom be egy pléddel mert nem akarom hogy megfázzon.

- Aludj te is. - Bújik a nyakamba mire én a fejére simítok.

- Be kell csuknom az ablakot. - Megrázza a fejét. - De igen. Meg fogunk fázni.

- Annyi baj legyen ezek után.

•Love Full of Secrets•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin