Jisung szemszög
- Miért bántottad?! - Kérdezem mérgesen apától aki csak sóhajt.
- Megszegte az igéretét és hazudott nekem. Hozzádért Jisung.
- Juwo is hozzámér!
- Nem ugyanaz a kettő.
- Inkább elnézed azt hogy minden egyes nap bánt engem?
- Juwo fontos üzleti szempontból. Sokat segít nekünk. - Cinikusan felnevetek.
- Fontosabb az illegális üzletelésed mint az hogy a fiad boldog legyen? - Nézek szomorúan és csalódottan viszont amikor apa nem válaszol; sóhajtok majd magára hagyom.
A kezemben az elsősegély dobozzal; mentem le a pincébe Minhohoz. Egy kicsit féltem hogy apa nagyon elrendezte szegényt viszont szerencsére nem így történt. Sokkal rosszabbra számítottam. Igazából csak a szája vérzett egy picit és mindössze ennyi sérülést láttam rajta.
- Nem beszélhetnék most veled de...
- Akkor ne tedd. - Vág a szavamba lekezelően ami fáj a szívemnek.
- Chan és Hyunjin rendben vannak. - Mondom miközben Minho elé állok. - Nem... - A szavamba vágna de befogom a száját hogy ne tegye. - Nem fogok magyarázkodni pedig nagyon szeretnék. Szeretném elmagyarázni hogy mi történt de tudom hogy nem érdekel és hogy haragszol rám ezért nem teszem. - Elveszem a kezemet a szájától majd az alsó ajkán lévő vért letörlöm. - Mindössze csak annyit szeretnék mondani hogy nem akarom hogy bajod essen és csak ezért vagyok Juwoval. Ha nem hagyom magamat akkor bántani fog téged. - A lábai közé térdelek majd átölelem a hasát. - Nem szeretem őt. Nem vele akarok lenni hanem veled. - Még egy kicsit ölelgetem majd egy nagy sóhaj kíséretében elengedem. Nem néz rám ami miatt szomorúan sóhajtok. - Sajnálom. - Mondom majd felállok és kisietek a helyiségből. Még az elsősegély dobozt is lent hagytam de nem is olyan nagy baj. Van egy olyan érzésem hogy szükség lesz még rá.
Ez után Juwoval kellett lennem mert apa azt akarta hogy töltsünk együtt időt viszont szerencsére Juwonak nem volt kedve megsíratni engem ezért csak feküdtünk az ágyban.
- Ma elmegyek apáddal üzletelni.
- Jólvan. - Sóhajtok. - Mi lesz velem? - Kérdezek rá mivel tudom hogy akkor megint tervez valamit. A múltkor is amikor egyedül hagyott; kikötözött és a piros hajú fiú - akinek nem tudom a nevét - végig nézte ahogy meztelenül feküdtem az ágyban addig míg Juwo haza nem jött. Szó szerint semmit nem csinált csak bámult engem.
- Ma egy remek dolgot találtam ki.
- Gondolom. - Fordulok felé hogy lássam az arcát.
- Nem hazudok Jisung. - Néz rám komolyan. - Ennek tényleg örülni fogsz.
- Majd meglátjuk. - Vonok vállat.
- Ez csak a szerelmednek lesz kínzás.
- Azt mondtad hogy nem bá...
- Nem bántom. - Vág a szavamba. - Te fogod bántani.
- Mivan? - Nézek ijedten.
- Jajj drágám. Csak viccelek. - Kuncog. - Nem fog a kezedhez vér tapadni.
- Mond már el hogy mit találtál ki. - Juwo felvonja a szemöldökét majd felém mászik.
- Ezt a hangnemet nem szeretném többször hallani. - Bólintok. - Kapsz egy olyat. - Mutat a polcra amin többféle vibrátor van.
- Miért? - Nézek szenvedve.
- Ne rinyálj. Neked ez csak jó lesz. - Mosolyodik el. - Nézheted a szerelmedet miközben kielégülsz. Ő pedig szenvedhet mert nem érhet hozzád.
YOU ARE READING
•Love Full of Secrets•
FanfictionMinsung♡ Lee Minho korántsem gondolta hogy ennyit fog jelenteni neki a jött-ment Han Jisung. Ki előtt tárul fel több titok? Jisung lepődik meg többet vagy pedig Minho? Ez egy remek kérdés. Mindegyikük vakon bízik meg a másikban nem gondolva arra h...