10. 📜

115 21 1
                                    

Jisungra nézek aki úgy remeg mint a kocsonya a könnyei pedig csak úgy hullanak mire én feleszmélek.

- Ez te vagy Jisung? - Kérdezem hitetlenkedve mire ő aprót bólint majd jobban sírni kezd. - Mi a... - Alig hiszem el. Eldobom a telefonomat majd felültetem Jisungot. - Nézz rám. - Megrázza a fejét miután eltakarta az arcát. - Jisung ki tud erről? - Megvonja a vállát.

- M-mindenki aki látta a-a videót. - Motyogja amit én alig hallok.

- Mi ez az oldal? Ki tette ezt ide fel?

- Nem t-tudom. - Rázza a fejét. - Azt mondták hogy kitörölték de nem.

- Kik ezek az idióták? Miért csinálták ezt? - Emelem fel a fejét hogy rám nézzen de esélytelen hogy ezt tegye. - Mikor történt ez?

- Talán kettő éve. - Erre én bólintok.

- És lecsukták őket? - Erre megrázza a fejét mire én értetlenül nézek. - Nem? Nem kaptak semmit?

- Nem tud erről senki. - Néz rám mire én meglepődöm.

- Nem mondtad el senkinek? - Megrázza a fejét mire én hitetlenkedve sóhajtok. - Miért nem Jisung? Nem csinálhatnak veled ilyet csak úgy!

- Nem mondhattam el senkinek. - Mondja miközben lehajtja a fejét.

- Miért nem?

- Mert akkor újra megtették volna. - Erre hümmögök.

- Kik ezek és miért csinálták ezt? - Nem válaszol mire én az arcát összenyomva emelem fel a fejét. - Kezdj el beszélni mert addig nem megyünk el innen míg nem mondasz el mindent. - Hümmög mire én elengedem az arcát amin folyamatosan folyik le egy-egy könnycsepp.

- Kettő évvel ezelőtt elküldött apa otthonról én pedig elmentem egy játszótérre és ott voltam körülbelül egy órán keresztül. Amikor haza mentem; anyát nem találtam sehol apa pedig nyugodtan beszélgetett egy férfival aki nálunk volt. Apa azt mondta hogy beszélgessek velük ezért én ezt tettem és hamar jóban lettem a férfival. Az egyik nap ő jött el értem az iskolába viszont nem haza vitt hanem oda. - Mutat a telefonom felé mire én értve hogy mire gondol; hümmögök. - Nem értettem semmit és mérges voltam rá amiért átvert ezért csúnyán beszéltem vele és bunkó voltam mire ő azt mondta hogy ezért most kikapok. Nem bántott csak elbeszélgetett velem miközben mindenhol fogdosott. Azt mondta hogy senkinek ne mondjam el vagy pedig bajok lesznek majd hazavitt.

- Várjunk. - Nézek rá felvont szemöldökkel. - Ez azt jelenti hogy nem egyszer voltál ott? - Erre bólint mire én sóhajtok majd bólintok hogy folytassa.

- Elmondtam apának mindent aki kiabált velem és azt mondta hogy hazug vagyok. Nem hitte el nekem hogy a barátja ilyet tenne velem aki másnap megint eljött értem és elvitt ugyan oda. - A körmét kezdi el piszkálni mire én a kezére fogok hogy fejezze be. - Nagyon kiabált velem... - Néz le a kezeinkre és ekkor megérzem hogy a kezemre csöppent a könnye. - Elhordott mindennek aztán pedig úgy csinált mintha nem történt volna semmi. Apa felhívta őt én pedig ekkor kiabálni akartam hogy segítsen nekem de... Nem tudtam. - Motyogja.

- Csinált veled valamit? - Erre bólint. - Micsodát? - Egy kis ideig nem válaszol majd sírva elmondja hogy bizony az a féreg elhallgatatta a farkával.

- Nagyon féltem ezért... Ezért én... - A kezei remegni kezdtek a könnyei pedig megállíthatatlanul folyni kezdett mire én hümmögök.

- Nem kell tovább mondanod ha ennyire nehéz. Nem muszáj elmondanod. - Jisung bólint majd miután megtörölte a szemeit; egy nagyot sóhajt.

•Love Full of Secrets•حيث تعيش القصص. اكتشف الآن