A szirénák hangja töltötte be az éjszakát. A szomszédok közül mindegyik felébredt és az ablakból nézték hogy mi történhetett a házban ahol azt hitték hogy már senki nem él.
Juwo embereit sorban ültették be a rendőrautóba míg én egy mentőautó mellett álltam. Próbálták kiszedni belőlem hogy mi történt és hogy jól vagyok-e de én semmire sem figyeltem csak Minhot kerestem a szemeimmel.
- Hol van Minho? - Kérdezem halkan majd amikor Juwot kihozzák a házból én elé sietek. - Hol van Minho?! - Nézek rá sírva. - Mit csináltál vele?! - Egy rendőr elrángat Juwotól majd próbál ő is kiszedni belőlem valamit de semmire nem mennek velem.
- Keressétek meg. - Mondja a rendőr aki engem fog hogy ne essek össze.
- Jisung! - Hallom meg Jiyu hangját. - Jisung! Ugye jól vagy? - Ölel magához amint elém ér viszont a rendőr el akarja húzni tőlem mivel nem jöhetne ide. - Hagyjon már! Ő a bátyjám! - Szól rá a rendőrre aki csak bólint. Még a végén Jiyut is lecsukják mert megver itt egy rendőrt.
- Mi? - Nézek értetlenül amikor meglátom hogy Minhot kivezeti kettő rendőr a házból. Ellököm magamtól Jiyut majd mennék Minhohoz de a rendőr - aki eddig mellettem volt - a karomra fogva állít meg. - Minho! - Kiabálok így az említett rámnéz. - Mi a franc folyik itt? Engedjen el! - Nézek a rendőrre.
- Engedje már el! - Löki arrébb Jiyu a rendőrt ami miatt egy kicsit féltem hogy tényleg mostmár lecsukják de szerencsére megint nem mondott semmit csak elengedett így Minho nyakába tudtam ugrani.
- Mit művelsz? - Ölelem olyan szorosan amennyire csak tudom.
- Menj innen Jisung. - Megrázom a fejemet.
- Hová visznek? Nem tettél semmi rosszat. - Nézek rá értetlenül.
- Nem láttad? - Néz rám meglepődve majd Juwo felé biccent aki egy autóban ül már. - Megvertem egy picit. Bevisznek ez miatt.
- Mi? - Nézek értetlenül. - Kit érdekel hogy ezt csináltad? Ennyit megérdemelt.
- Indulás. - Kezdi el húzni az egyik rendőr Minhot egy autó felé viszont én megyek vele.
- Veled megyek.
- Nem. - Vágja rá rögtön. - Menj haza Jiyuval és pakoljatok össze. Reggel indul a gépetek.
- Még van időm. Veled megyek. - Minho csak rázza a fejét majd beül az autóba engem pedig Jiyu elhúz az autótól. - Hol van Chan? - Nézek Jiyura aki értetlenül néz rám.
- Valamelyik közülük? - Mutat egy irányba mire én arra nézek majd megindulok feléjük amikor meglátom Maxet.
- Jisung? - Vesz rögtön észre engem mire én eléjük állok. - Nem kéne már otthon lenned?
- Nem megyek nélküle sehová. - Mondom határozottan.
- Nem fog veled menni. - Mondja Max egy nagy sóhaj kíséretében. - Nem nyugszik míg nincsenek börtönben. - Utal Juwoékra mire én bólintok.
- Én pedig...
- Elég Jisung. - Vág a szavamba. - Haza viszlek titeket. - Néz a húgomra aki mellém állt.
- Nem kell neki is be mennie kihallgatásra? - Mutat rám Jiyu mire Max megrázza a fejét. - Miért?
- Elég bizonyítokot nyújtottak be ahhoz hogy letartóztassák őket. - Max a karomra fogva húz egy autóhoz amikor én megindulnék Minho felé akit ebben a pillanatban visznek el. - Ha nagy szerencséje van akkor csak erre az éjszakára viszik be. - Mondja amikor beülünk az autóba. - Nektek viszont már a repülőn kell lennetek mire Minho szabadul.
VOUS LISEZ
•Love Full of Secrets•
FanfictionMinsung♡ Lee Minho korántsem gondolta hogy ennyit fog jelenteni neki a jött-ment Han Jisung. Ki előtt tárul fel több titok? Jisung lepődik meg többet vagy pedig Minho? Ez egy remek kérdés. Mindegyikük vakon bízik meg a másikban nem gondolva arra h...